Windu Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Hello, guys. Numele meu este George, cunoscutii ma stiu drept "Windu".Am ~18 ani, ma uit pe acest forum de foarte mult timp, il citesc aproape zilnic.Sunt pasionat de webdesign ( lucrez mult in Photoshop / After Effects / Dreamweaver / Flash ) si, deasemenea, programarea imi pare a fi destul de fascinanta ( Studiez C++ / php )Sunt genul "64 de biti intr-o lume pe 32 de biti"...Am venit aici sa invat de la 'the elder ones', nu sa ma dau mare cu ceea ce stiu s.a.m.d. Daca va pot ajuta cu ceva, va stau la dispozitia.Nice to meet all of you. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p3tru Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Bine ai venit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebeee Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Sunt genul "64 de biti intr-o lume pe 32 de biti"Pacat de tine, dar nu trebuie sa te lauzi ca esti mai cu 3 coaie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Windu Posted October 24, 2010 Author Report Share Posted October 24, 2010 Ah, dar nu ma dau mare deloc Era pur si simplu o remarca la adresa caracterului meu... faptul ca ma consider foarte dinamic e o lauda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
begood Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 welcome to our forum, poti pune intrebari, dar mai degraba poti ajuta de te tii de el. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Windu Posted October 24, 2010 Author Report Share Posted October 24, 2010 Mersi fain, begood. I really appreciate your welcome. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest User Name Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 bine ai veni,succes in ceea ce faci:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nytro Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Pacat de tine, dar nu trebuie sa te lauzi ca esti mai cu 3 coaie.Da, tipic. Windu: O sa vezi multe astfel de comentarii, sugestia mea e sa nu le iei in seama. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebeee Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Pacat de tine, dar nu trebuie sa te lauzi ca esti mai cu 3 coaie.TinKode here: Mda, frumos sa fi tare in gura.begood : ban bebeee, nu mai ai voie cu doua username-uri, pe unu sa-ti iei warn si pe altu sa ai liber. warn http://rstcenter.com/forum/member.php?u=20855 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Praetorian Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 TinKode here: Mda, frumos sa fi tare in gura.Off: Cam asta se intampla cand esti "prea bazat".On: Welcome here, si nu baga pe toti prosti in seama, lasa-i in lumea lor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LLegoLLaS Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Salutare.Bine ai venit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Windu Posted October 25, 2010 Author Report Share Posted October 25, 2010 Multumesc tuturor pentru urarile de bun venit. Cipry, ti-am citit mesajul offline. Iti voi lasa un mesaj cu ID-ul de mess pentru a-mi explica mai detaliat de ce ai nevoie . Nytro / Username / TinKode - mersi fain de sustinere. Nu prea dau eu atentie la rautatile altora, stiu ca IQ-ul unora e cat numarul de la pantof . ( Nu bat nici un apropos la adresa nimanui. ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...