Jump to content
CVSCVS

-

Recommended Posts

Numele meu este Florin.Am 38 de ani si sunt din Bacau.Sunt incepator.As dori sa invat programare.Am inceput cu Python 2.7.1.Nu stiu daca este bine dar citisem undeva ca este un limbaj destul de bland pentru incepatori si totodata puternic.Stiu ca este prea tarziu ceea ce vreau sa fac.Cu ceva timp am citit un articol despre Hackeri.Mi-a placut ceea ce fac acestia.Felul lor de a-si depasi limitele.De atunci m-am gandit ca ar trebui macar sa incerc sa invat si eu ceva.Daca voi reusi ? Nu stiu.Voi vedea.Imi place mult acest site, si comunitatea.Sincer daca vreodata as ajunge , mi-as dori sa ma incadrez la categoria "White hacker".Esti mai in siguranta :).Sper ca voi primi ajutor aici pe site. Mersi

Edited by CVSCVS
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Niciodata nu este prea tarziu pentru a invata ceva nou si a, acumula cunostinte noi, mai ales daca sunt spre avantajul tau si te protejeaza (poate vei observa ca nu la inceput, dar treptat cand incepi si vezi imaginea in ansamblu; puzzle-ul complet; iti vor fi de folos). Ai inceput bine cu limbajul de programare Python, este cum ai spus: user friendly, iar in acelasi timp foarte puternic.

Daca ti se va parea la inceput ca nu intelegi nimic nu te ingrijora, fa proiecte, invata, straduieste-te si cu siguranta te va rasplatii pe viitor.

Deasemenea, dupa ce te vei familiariza cu limbajul, poti incepe sa testezi mai multe, vezi care ti se potriveste, care iti place, fi maleabil, nu te bloca doar la unul singur.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Niciodata nu este prea tarziu pentru a invata ceva nou si a, acumula cunostinte noi, mai ales daca sunt spre avantajul tau si te protejeaza (poate vei observa ca nu la inceput, dar treptat cand incepi si vezi imaginea in ansamblu; puzzle-ul complet; iti vor fi de folos). Ai inceput bine cu limbajul de programare Python, este cum ai spus: user friendly, iar in acelasi timp foarte puternic.