mezzeu Posted August 12, 2011 Report Posted August 12, 2011 acum cateva zile un prietem mi-a recomandat un sitesunt multe key-uri la jocuri originale dar e putin de lucru.trebuie sati faci cont si aduni un numit numar de referrals destul de mic(media find de 30)daca unteti interesati acesta este siteul Bee Premium 4 free - Free gifts for everyone! MMO prepaid game time card, xbox 360 live points, amazon gift cards, free paypal moneyinregistranduva ma ajutati si pe mine la fel cum alti inregistranduse pe referalul vostru va ajuta pe voi.REAMINTESC MERGE 100% am vazut cu ochii mei la un prieten nu e fakecine nu vrea sa ma ajute sa stearfa din link pana la .php Quote
Guest Mosad Posted August 12, 2011 Report Posted August 12, 2011 Categorie gresita + refferal in link.Du-te in pula mea ! Quote
unknown. Posted August 12, 2011 Report Posted August 12, 2011 Bee Premium 4 free - Free gifts for everyone! MMO prepaid game time card, xbox 360 live points, amazon gift cards, free paypal money Quote
mezzeu Posted August 12, 2011 Author Report Posted August 12, 2011 vorbeste fain k am specificat cine nu vrea sa ma ajute sa stearga e vb de key-uri nu consider k e categorie gresita la fel cum dak ar posta cineva boti de flood nu e program k e tot info Quote
leonard36 Posted February 8, 2012 Report Posted February 8, 2012 unii parca sunt crescuti in padure ma daca nu stii sa vb du-te cu vacile ca esti vacar ok Quote
leonard36 Posted February 8, 2012 Report Posted February 8, 2012 iti dau un sfat mezzeu numai posta nimic ca unii sunt ciobani si nu stiu sa vb ok Quote
ionutz15 Posted February 8, 2012 Report Posted February 8, 2012 @leonard36ai un buton de edit, nu se face dublu post Quote
BlackJokerKode Posted February 9, 2012 Report Posted February 9, 2012 @leonard36Citeste regulile si dupa sa postezi. Quote
SilviuSDS Posted February 9, 2012 Report Posted February 9, 2012 Plus ca s-a redeschis un thread mort de cateva luni, poate se gaseste un moderator sa-l inchida de tot, sa-l stearga, sa-i faca ce vrea numai sa-i faca ceva. Quote