neagota Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Salutare !Am un laptop Hp mai vechi un pic si intr-o zi cu soare cand totul era ok sa gandeste a meu' sa se restarteze si sa dea o eroare..Mirifica eroare suna ceva in genu.. "Non sistem disk or disk error replace and strike any key when ready" Foarte suspect.. am inceput io sa inspectez una alta, am pus cd cu windows, am schimbat in bios setarile da totul era egal cu multimea vida.. In final am decis sa intervin asupra lui sa gasesc problema.Zis si facut, am gasit problema.. Problema era unitatea DVD si am decis sa o deconectez pana randuiesc alta.. Dupa ce am randuit alta aceasi problema..Ma poate ajuta cineva cu ceva sau doar rematul ii unica solutie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryOne Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 de unde ti-ai dat seama ca e problmema cu dvd-rom-ul ?Eroarea asta miroase a problema de HDD.Ca sa-ti dai seama, booteaza de pe un USB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mircea88 Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 hdd...,.., Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neagota Posted September 8, 2011 Author Report Share Posted September 8, 2011 Daca deconectez unitatea DVD imi merge laptopu si nu imi da eroarea.. Cand pun oricare alta unitate DVD imi da eroarea asta.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellimist Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Pare ca si cum ar boota de pe dvd-rom si nu ar trece mai departe la hdd.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M2G Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Seteaza din BIOS sa iti booteze doar de pe HDD. Pune disable la celelalte optiuni de boot.Presupun ca incearca sa caute un OS pe unitatea optica, nu gaseste, si iti da eroare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi003user Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 incearca un update de bios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neagota Posted September 11, 2011 Author Report Share Posted September 11, 2011 am incercat tot ce ati zis mai sus, dar rezultatul ii egal tot cu multimea vida..precizez ca am luat dvd de pe un asus iar al meu ii hp, banuiesc ca nu are nici o importanta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iBebe Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Acum e hardu. Schimba-l. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryOne Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 ai incercat si ce ti-am zis eu, care e rezultatul ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neagota Posted September 12, 2011 Author Report Share Posted September 12, 2011 ai incercat si ce ti-am zis eu, care e rezultatul ?mi-am instalat windows 7 de pe usb.. deci booteaza usb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...