caiuskahn Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Am si eu o intrebare; Se poate da upload la un fisier zip spre exemplu care are adresa directa www.nuesiteulmeu.ro/program.zippe un ftp de-al meu ?adica cum ar fi ca copii direct din link catre ftp un fel de transfer de asta as vrea pentru ca e mai rapid decat sa pun pe pcu meu si dupa sa dau upload Sper sa imi raspundeti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryOne Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 normal ca poti, pui programul unde vrei si il accesezi de acolo, De exemplu ai pus poza in directorul tools, adica in www.example.com/tools/ .si sa presupunem ca denumirea fisierului e program.zip, la url scrii www.example.com/tools/program.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caiuskahn Posted October 21, 2011 Author Report Share Posted October 21, 2011 numai ca eu vreau sa il pun pe ftp-ul meu daca ma intelegi ce vreau sa zic.www.site.ro/program.zipvreau sa il transfer pe ftpu meuwww.ftpmeu.roadica cand accesez www.ftpmeu.ro/program.zip sa il am acolo, nush daca ma intelegi, eu nu vreau mirror, vreau sa il transfer pe ftp nu fereastra cu mirordeci site.ro nu este al meu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Active Members Fi8sVrs Posted October 21, 2011 Active Members Report Share Posted October 21, 2011 probabil se refera la cURL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
em Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Nu se poate direct. Sorry. Daca la acel ftp ai avea si acces ssh ar fi o solutie. Sau sa uploadezi un script php care descarca acel fisier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpy0n Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 (edited) scriptul functioneaza, depinde si de hostpe 000webhost.com functioneaza perfect.. daca ai probleme dai replay aici sau pe pm <?php $file = "www.nuesiteulmeu.ro/program.zip"; $filename = basename($file); $uploadDir = '/domains/path-com/path/www_root/'.$filename; if (!copy($file, $uploadDir)) { print ("failed to copy $file...<br>\n"); } ?> Edited October 21, 2011 by scorpy0n . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...