Jump to content
alinh0

ProgrammersWorld.eu

Recommended Posts

Are dreptate benny, nu prea ai cum sa scoti bani, mai ales la continutul de articolelor care este incomplet (plus ca ai greseli de gramatica), si am sa-ti dau un exemplu:

Lectia 3 C++ – Input si Output | Programmers World

Aici spui doar cum se citeste si se afiseaza de la consola, insa nu zici nimic de operatorul "<<" sau ">>" sau ca cin vine de la console in, ce este si cum este....


Ce este Output ?
Output este operatia de afisare a datelor, catre ecran, pentru a fii citite de utilizator.

Outputul poate sa insemne si scrierea datelor in fisier, trimiterea datelor pe seriala, trimiterea datelor prin socket, etc (tot forme de output sunt si astea).

Lectia 2 C++ – Variabile si Constante | Programmers World


#include
using namespace std;

int main(){
int a;
a = 4;
cout << a;
cin.get();
return 0; }

#include ce? eu, daca sunt incepator si intru la tine pe site vreau sa ma lamuresti ce e cu using namespace std. ce e ala std?, de ce il folosesti? Sau eu trebuie sa iau totul ca pe litera de lege?

Daca vrei sa scoti bani din asa ceva, atunciscrie articolele in engleza si fa-le mai bune decat cele de pe cplusplus.com - The C++ Resources Network.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

+1 pentru ce a zis Zamolxis

Apropo, de ce ai vorbit despre comentarii în articolul despre input ?i output? Mai ziceai ?i c? „Fiindca C++ nu pune spatii, sau linii noi fara sa ii specifici tu”, dar apoi prezentai doar cum s? pui o linie nou?. Poate cuiva nu o s? îi treac? prin minte c? trebuie pus cout<<" "; În acela?i articol ai pus ?i un tabel în care ai reu?it performan?a tot mai des întâlnit? de a combina româna cu engleza. P?i ori traduci tot ce iei de pe net, or la?i în englez?.

Legat de articolul despre AutoIT: dezam?gitor. Chiar era nevoie s? traduci descrierea de pe siteul oficial? Puteai la fel de bine s? dai copy/paste la tot articolul f?r? s? te mai chinui.