vali18ro Posted April 20, 2012 Report Share Posted April 20, 2012 Buna ziua am si eu un nokia x6 8GB si este codat pe o redea din spania movistar ... asi vrea sal decodez sa imi mearga si COSMOTEUL cum asi putea sa fac ... va rog ajutati-ma!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciresel21 Posted April 20, 2012 Report Share Posted April 20, 2012 10 posturi pentru cerere, presimt ca se lasa cu BAN! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellimist Posted April 20, 2012 Report Share Posted April 20, 2012 Cauti cel mai apropiat service GSM si te duci la ei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vali18ro Posted April 20, 2012 Author Report Share Posted April 20, 2012 am cele 10 posturi:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wildchild Posted April 20, 2012 Report Share Posted April 20, 2012 Ai pe dracu! Toate post-urile sunt de genul "sooper program", "alt link de download", "bv". Si ceea ce ai facut tu se numeste cerere, nici macar nu e categoria corecta.Sa vedem: se poate considera spam ce ai facut tu, n-ai tinut cont de reguli in general. Daca faci 10 post-uri pe zi, in 30 de zile facem economie de cativa kilobytes in baza de date, in functie de ce tip se stocheaza textul. Daca tot e criza, as zice sa economisim macar un MB. 3 luni pe tusa nenea! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babadag Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 Eu sunt in spania si decodez orce telefon !! contact babadagg@yahoo.es si vb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dansud2007 Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Eu sunt in spania si decodez orce telefon !! contact babadagg@yahoo.es si vb Te asteptam in Romania sa ne decodezi si noua "orce" telefon! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sc0rpy Posted May 20, 2012 Report Share Posted May 20, 2012 hmmm hai sati dau doua nume de programe pentru nokia al tau ... PHEONIX si JAFF ... mai departe facem da nu moka ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...