Jump to content
em

[Easy] C++ quest 4

Recommended Posts

Posted

Printre zecile de questuri de "es chiu el i" mai vine si cate unu de C++.

Care credeti ca e outputul la programele urmatoare?

(Se accepta si depinde sau nu va compila)

NU RULATI si postati rezultatele aici, nu despre asta este vorba.

1.


#include <iostream>
using namespace std;
int pax()
{
cout<<"pax";
return 2;
}
int lozls()
{
cout<<"lozls";
return -42;
}
int aduna(int a, int
{
cout<<a+b;
}
int main()
{
aduna(pax(), lozls());
return 0;
}

2.


#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
float x=0.1;
while(x != 1)
{
x = x + 0.1;
cout<<"RST";
}
}

3.


#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
for(float i=0.1;i<=0.5;i+=0.1)
cout<<"HELLO";
cout<<endl;
for(float i=0.1;i<=0.6;i+=0.1)
cout<<"WORLD";
}

4.


#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int a, b;
a = 2, b = 2;
if (a == b < 3)
cout<<"RST";
else
cout<<"TSR";

return 0;
}

5.


#include <iostream>
using namespace std;
#define GEOSU(x) { a(x); b(x); }
void a(int x)
{
cout<<x;
}
void b(int x)
{
cout<<x*x;
}
int main()
{
if(1 > 1)
GEOSU(2);
else
GEOSU(3);
}

6.


#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int x = 42;
switch(x)
{
case 1:
cout<<"RST";
break;
case 42:
cout<<"NERF";
goto ion;
break;
ion:
cout<<"METIN";
default:
cout<<"TEAM";
}
}

Posted (edited)

1.

lozlspax-40

si probabil un warning pentru ca functia int aduna nu returneaza nimic. // Mi-am dat seama ca se evalueaza de la dreapta la stanga, deci functia lozls e prima executata. Neatentie.

2.

Cred ca intra in ciclu infinit. Conditia de la while compara un float (1.0) cu un int (1)

3.


HELLOHELLOHELLOHELLOHELLO
WORLDWORLDWORLDWORLDWORLDWORLD

4.

Prima data se evalueaza b < 3; care este adevarata si returneaza 1. Apoi compara a cu valoarea returnata anterior, deci a == 1, care e fals, deci se va afisa TSR.

5.

39

6.

NERFMETINTEAM

pentru ca nu ai pus break; la ion: cout << "METIN";

Edited by bcman
Posted

1. Undefined result, functiile apelate ca parametri in apelul unei functii nu garanteaza ca prima e executata. Afiseaza "paxlozls" sau "lozlspax" in functie de compilator, apoi 40.

2. Comparatie intre numar intreg si float, la fel, undefined results, dar cel mai probabil afiseaza "RST" la infinit deoarece numerele in virgula flotanta nu sunt memorate exact, iar 0.1 poate fi memorat ca 0.09999998 sau ca 1.10000001 sau mai stiu eu cum. Exista o formula de memorare, dar nu mai stiu cum era.

3. La fel, poate afisa de 4-5 ori "HELLO" si de 5-6 ori "WORLD". Va genera si avertismente la compararea dintre un intreg si un numar in virgula flotanta.

4. Nu tin minte prioritatea operatorilor, mereu am o foaie langa mine :)). Dar fara a consulta tabelul, cred ca "<" are prioritate mai mare, in acest caz se afiseaza "TSR"

5. Nu imi dau seama care-i smecheria. 39?

6. NERFMETINTEAM

Posted

1. lozlspax-40 : se evalueaza spre stanga, aduna() ar trebui sa returneze ceva...

2. RST fara numar :)) : x!=1 , x e de tipul float, cand x are valoarea 1 el este scris 1.0 care e diferit de 1.

3. 4xHELLO , 5xWORLD

4. TSR: a != 1, b<3 adevarat =1

5. 1>1 fals, GEOSU(3) => 39

6. NERFMETINTEAM : NERF-> ion :METIN -> default : TEAM

Posted

1. paxlozls-40

2. Eror sau rst fara numar (nu stiu sigur, cred ca depinde si de compilator)

3. HELOHELOHELOHELOHELO

WORLDWORLDWORLDWORLDWORLDWORLD

4. RST

5. Chiar nu stiu

6. NERFMETINTEAM

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...