Jump to content
trufanda1

keylogger pe telefon

Recommended Posts

keylogger facut apk sau exe? Daca exe iati adio,daca reusesti sa faci apk(nu stiu daca is facute..posibil e o piata 'neexploatata'),oricum telefoanele is mai securizate,permisiuni si altele,dintro aplicatie mica nu poti accesa de exemplu parolele de la chrome..(dupa mintea mea)

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa ai acces total la iphone cateva [zeci de minute pana il bagi .. + ca sa vezi logurile iara trebuie sa ai acces.., nu prea e bun "hide"..]

iKeyMonitor is an iOS Keylogger for iPhone/iPad/iPodTouch that logs SMS, keystrokes, passwords, websites, screenshots and automatically sends the logs to you by email or FTP.

...de la ei de pe site

Link to comment
Share on other sites

iKeyMonitor is an iOS Keylogger for iPhone/iPad/iPodTouch that logs SMS, keystrokes, passwords, websites, screenshots and automatically sends the logs to you by email or FTP.

...de la ei de pe site

scuze nu am citit .. eu doar am vazut videoclip , care la sfarsit o accesat localhost:8888 si acolo se vedea tot ce o scris , mesaje.. , o sa incerc , dar partea nasoala e ca trebuie sa ai jailbreak..

Link to comment
Share on other sites

scuze nu am citit .. eu doar am vazut videoclip , care la sfarsit o accesat localhost:8888 si acolo se vedea tot ce o scris , mesaje.. , o sa incerc , dar partea nasoala e ca trebuie sa ai jailbreak..

Oricum f?r? jailbreak iese din calcul orice altceva...

Link to comment
Share on other sites

Da.ai noroc.stiu eu unu..se cheama kid keylogger si ii in format akp(format de android).nu poti sa i dai spread,ramane in telefonu tau,da' daca vine o gagica la tine care vrea sa se dea pe facebook,doar il activezi iar programu inregistreaza tot ce scrie.easy enough.

Link to comment
Share on other sites

mda..."trebuie sa aiba jailbreak facut" ...deci e egal cu 0 ;)

daca eu vreau sa o urmaresc pe gagicamea (de exemplu) ce fac? pai daca am acces la iPad-ul ei sa ii fac jailbreak deja nu imi mai trebuie aplicatia, ca o pot urmari si singur ce face...

Edited by alexandrubr
am corectat ca sa nu ma corecteze profesorii de limba romana de pe site-ul asta..:))
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...