puturos Posted September 21, 2013 Report Posted September 21, 2013 Dupa cum vedeti inca din titlu, va anunt ca am dat de un site pe care trebuie sa iti generezi un cupon de reducere ( pe care il veti gasi in partea dreapta a paginii ), care micsoreaza pretul domeniului international pe care vrei sa il achizitionezi pana la 98 de centi. Trebuie sa ai PayPal verificat. Ti se permite o singura reducere pe un cont de PayPal. Eu nu am avut decat o singura adresa de PayPal, asa ca am achizitionat doar unul. http://www.namecheap.com/promos/exclusive-promo-0-98-domain-wedfcv.aspx 1 Quote
for16 Posted September 21, 2013 Report Posted September 21, 2013 Nu e nevoie de paypal verificat Quote
Silviu Posted September 21, 2013 Report Posted September 21, 2013 La mine nu vrea:Coupon Not AvailableUnfortunately you do not qualify for this offer (see Offer Details).Am sters si cookies, VPN si tot la fel. Quote
for16 Posted September 21, 2013 Report Posted September 21, 2013 La mine nu vrea:Coupon Not AvailableUnfortunately you do not qualify for this offer (see Offer Details).Am sters si cookies, VPN si tot la fel.La mine a mers fara sa sterg nimic sau sa folosesc VPN Quote
Silviu Posted September 21, 2013 Report Posted September 21, 2013 Pai mai aveam cont la ei. Gata a mers si la mine, am intrat pe alt VPN. Quote