unic Posted October 15, 2013 Report Posted October 15, 2013 Cunosc niste fete care vor sa faca videochat si ma gandeam sa profit si eu de pe urma lor dar problema este cum ? un site care plateste bine ? dar sa fie pe numele meu si eu sa le platesc pe ele este posibil asa ceva ? Quote
BLODAS666 Posted October 15, 2013 Report Posted October 15, 2013 De ce te complici ma omule cu site... Direct "pa" strada, live 100%, prospatura... Asa pe net e prea "cu prezervativ", mai da-o in cacat de treaba. Daca "face" fetele "vidiocet", crezi ca nu ar sta si la o m...uratura??? Quote
Active Members dancezar Posted October 15, 2013 Active Members Report Posted October 15, 2013 Dap:| nu am inteles nimic Quote
livestyle Posted October 16, 2013 Report Posted October 16, 2013 Cunosc niste fete care vor sa faca videochat si ma gandeam sa profit si eu de pe urma lor dar problema este cum ? un site care plateste bine ? dar sa fie pe numele meu si eu sa le platesc pe ele este posibil asa ceva ?adult work este nr 1 asa ceva Quote