Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/09/10 in all areas
-
Intotdeauna am fost interesat de cum si ce date sunt stocate pe banda magnetica a diferitor carduri, asa ca am decis sa creez un cititor din un vechi casetofon. Hardware Partea hardware pentru acest proiect e destul de simpla. Banda magnetica e citita folosind un cap magnetic de la un vechi mono casetofon si cateva componente pentru a amplifica semnalul in vederea citirii mai usoare. Acesta e conectat la mufa pentru microfon a PC-ului. Puterea pentru amplificator e de asemenea luata din inputul pentru microfon, notebook-ul meu outputeaza cam 3V acolo. Pentru mai multe detalii, uitate la schema amplificatorului de AICI Poza cu cititorul : http://i50.tinypic.com/21o29ax.jpg Software . Prima oara am incercat softurile de AICI si de AICI , dar nicicare dintre acestea doua nu au fost prea stabile (pentru mine), asa ca m-am decis sa imi scriu propriul decoder. Inainte sa citesti mai departe iti recomand sa inveti despre cum sunt datele codate pe banda magnetica. Decoderul meu incearca prima oara sa masoare latimea pulsului bitilor initiali, apoi foloseste acea marime ca referinta pentru decodarile urmatoare. Asta se face masurand grosimea tuturor pulsurilor urmatoare si comparandule cu ultimul puls cu grosimea zero. Daca doua grosimi sunt mai aproape de pulsul zero decat de primul puls, pulsurile sunt decodate ca 1. Altfel primul puls e interpretat ca 0. In final, pulsul zero este schimbat folosind un factor dat la ultimul puls masurat pentru a lucra cu viteze diferite de lovire. Exemplu Sa spunem ca decoderul detecteaza urmatoarele grosimi ale pulsurilor : 91, 101, 90, 55, 44, 51, 45, 98, 48, 49, 91, 101 1) Prima grosime (91) este folosita ca pulsul zero ( sa-l numim zp) 2) Apoi zp-ul este comparat cu urmatorul puls (101; |91-101| = 10) si suma urmatorilor 2 (101+90 = 191; |91-191| = 100) 3) Dupa cum se poate vedea, grosimea e mai aproape de zp (10<100) deci pulsul e decodat ca 0 4) In cele din urma valoarea lui zp este ajustata la noua grosime de puls folosind un factor definit f (am ales 0.2 aici, dupa cateva teste initiale) zp_nou = zp - ((zp - grosime) * f) zp_nou = 91-((91-101)*0.2)=93 5) Urmatorul puls e decodat tot ca acesta, deci nu voi explica din nou. zp_nou = 93-((93-90)*0.2)=92 (rotunjit la cea mai mica valoare) 6) Apoi zp e comparat cu urmatoarea grosime (55; |92-55|=37) si suma urmatoarelor doua (55+44=99; |92-99|=7) 7) Acum suma urmatoarelor doua pulsuri e mai aproape de zp (7<37) deci cele doua pulsuri sunt decodate ca 1 8) zp_nou=92-((92-(55+44))*0.2)=93 9) Acum totul continua ca inainte exceptand faptul ca trebuie sa folosesti 51 si 45 in loc de 44 si 51 (trebuie sa avansezi cu 2 numere in vector). Folosire Trebuie sa ai sox pentru a functiona. Decodeaza un fisier .wav inregistrat - track 1 sox fisier.wav -r 48000 -t dat -q - | ./bifaze.pl 1 Decodeaza un fisier live - track 2 sox rec -r 48000 -t dat -q - | ./bifaze.pl 2 Sursa decoderului meu - bifaze.pl #!/usr/bin/perl -w # Written by Hertz <ownage [dot] hertz [at] gmail.com> use strict; my $track = 2; $track = 1 if((scalar(@ARGV) == 1) && ($ARGV[0] eq '1')); my $threshold_1 = 0.2; my $maxlen_1 = 150; my $adoptrate_1 = 0.2; my $smalldiff_1 = 0.1; my $threshold_2 = 0.2; my $maxlen_2 = 350; my $adoptrate_2 = 0.2; my $smalldiff_2 = 0.1; my $dbg_lens = 0; my $dbg_dec = 0; ############################################################################### my $chars_1 = ' !"#$%&\'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_'; my $charlen_1 = 6; my $chars_2 = '0123456789:;<=>?'; my $charlen_2 = 4; ############################################################################### $| = 1; my $threshold = $threshold_1; my $maxlen = $maxlen_1; my $adoptrate = $adoptrate_1; my $smalldiff = $smalldiff_1; my $chars = $chars_1; my $charlen = $charlen_1; if($track == 2) { $threshold = $threshold_2; $maxlen = $maxlen_2; $adoptrate = $adoptrate_2; $smalldiff = $smalldiff_2; $chars = $chars_2; $charlen = $charlen_2; } my $slope = 1; my $old = 0; my $data = 0; my $olddata = 0; my $init = 1; my $mode = 0; my $count = 0; my $len = 0; my $curlen = 0; my $oldlen = 0; my $bitmode = 0; my $chk = 0; my $complete = 1; my $celllen = 0; my $str = ''; sub parity_ok { my $charlen = shift; my $c = shift; my $one = 0; for(my $j = $charlen - 1;$j >= 0;$j--) { $one++ if(substr($c, $j, 1) eq '1'); } $one++ if(substr($c, $charlen, 1) eq '1'); return ($one % 2) == 1; } sub xtract_char { my $charlen = shift; my $c = shift; my $x = 0; for(my $j = $charlen - 1;$j >= 0;$j--) { $x <<= 1; $x |= 1 if(substr($c, $j, 1) eq '1'); } return $x; } sub decode_char { my $charlen = shift; my $chars = shift; my $str = shift; return ('x', 0) if(!parity_ok($charlen, $str)); my $x = xtract_char($charlen, $str); return ('y', 0) if($x >= length($chars)); return (substr($chars, $x, 1), $x); } while(<STDIN>) { chop; next if(/^;/); next unless(/([+-]?(?:\d+(?:\.\d*)?|\.\d+)(?:[eE][+-]?\d+)?) +([+-]?(?:\d+(?:\.\d*)?|\.\d+)(?:[eE][+-]?\d+)?)/); my ($t, $y) = ($1, $2); my $s = $slope; if($y > $threshold) { $s = 1; } elsif($y < (-1 * $threshold)) { $s = -1; } if($slope != $s) { $slope = $s; if($data) { $data = 0; } else { $data = 1; } } if($init) { $len = 0; $olddata = $data; $init = 0; $mode = 0; $bitmode = 0; } else { my $lenchange = 0; my $gotbit = 0; if($len > $maxlen) { $mode = 0; $bitmode = 0; $init = 1; if(!$complete) { print " TIMEOUT\n"; $complete = 1; } } else { if($olddata != $data) { print "$len\n" if($dbg_lens); $oldlen = $len; $curlen = $len; $len = 0; $lenchange = 1; } else { $len++; } } if($lenchange) { if($mode == 0) { $count = 3; $mode++; } elsif($mode == 1) { if($count <= 0) { $str = ''; $mode++; } else { $count--; } } elsif($mode == 2) { my $c = $oldlen; my $n = $curlen; my $d0 = abs($celllen - $c); my $d1 = abs($celllen - ($c + $n)); my $d = 0; print abs($d0 - $d1) . " " . ($celllen * $smalldiff) . "\n" if($dbg_dec); if(abs($d0 - $d1) > ($celllen * $smalldiff)) { if($d0 < $d1) { $d = 0; } else { $d = 1; } } else { $d = 1; } $str .= $d; $gotbit = 1; print "$c $n $d0 $d1 $celllen $d\n" if($dbg_dec); if($d == 0) { $celllen -= int(($celllen - $c) * $adoptrate); } else { $celllen -= int(($celllen - ($c + $n)) * $adoptrate); $mode++ } print "-> $celllen\n" if($dbg_dec); } elsif($mode == 3) { $mode--; } } if($gotbit) { if($bitmode == 0) { $complete = 0; if($str eq '1') { $bitmode++; $chk = 0; } else { $str = ''; } } elsif($bitmode == 1) { if(length($str) >= ($charlen + 1)) { my $c = substr($str, 0, $charlen + 1); $str = substr($str, $charlen + 1); print "p" if(!parity_ok($charlen, $c)); my ($ch, $x) = decode_char($charlen, $chars, $c); $chk ^= $x; print "$ch"; $bitmode++ if($ch eq '?'); } } elsif($bitmode == 2) { if(length($str) >= ($charlen + 1)) { my $c = substr($str, 0, $charlen + 1); $str = substr($str, $charlen + 1); print "p" if(!parity_ok($charlen, $c)); my ($ch, $x) = decode_char($charlen, $chars, $c); $chk ^= $x; if($chk) { print " ERROR\n"; } else { print " OK\n"; } $complete = 1; $bitmode = 0; } } } } $olddata = $data; $old = $y; }1 point
-
recapitulam, cat mai pe scurt. md5 loweralpha-numeric-space 1-8 charSetLen = 37 maxPwLen = 8 keySpace = 3,610,048,327,640 = 2^41.72 keySpace = (charSetLen ^ (maxPwLen + 1) - charSetLen ^ minPwLen) / (charSetLen - 1) link1 We set bFpoint to 10000, in order to get chainLen. bFpoint = keySpace / (chainLen * (chainLen + 1) / 2 * numTables) link2 chainLen = 12,017. We will aprox it to 12,000. I'm going to create a perfect rainbow table set, perfectTableSuccessRate = 99.9%, 5 perfect tables. So, according to Sc00bz, tableWorkFactor = 4.48860. We now can calculate chainCount = 1,350,338,576. tableWorkFactor = chainLen * chainCount / keySpace link3 Using 16 bytes/chain => non-perfect tableSize = 20.13 GiB link4 expectedUniqueChains ~= 416,218,776 expectedUniqueChains ~= chainCount / (tableWorkFactor / 2 + 1) link5 perfect tableSize ~= 6.20 GiB link6 indexed perfect tableSize ~= 3.10 GiB indexed perfect tableSize ~= 1/2 perfect tableSize non-perfect table set size = 100.65 GiB perfect table set size = 31 GiB indexed perfect table set size = 15.5 GiB md5_loweralpha-numeric-space#1-8_0_12000x1350338576_oxid#000.rt md5_loweralpha-numeric-space#1-8_1_12000x1350338576_oxid#000.rt md5_loweralpha-numeric-space#1-8_2_12000x1350338576_oxid#000.rt md5_loweralpha-numeric-space#1-8_3_12000x1350338576_oxid#000.rt md5_loweralpha-numeric-space#1-8_4_12000x1350338576_oxid#000.rt tutorial1_v2 created by _haxxor_ for FreeRainbowTables.com Feel free to redistribute it, specifying the source (freerainbowtables.com) Free Rainbow Tables | Forum • View topic - [tutorial] How to create a rainbow table set1 point