am o intrebare. la vodafone scoateti din garantie doar daca s-a inrosit martorul si nu exista semne de apa pe pcb?astea sunt cazuri de condens care se formeaza cand tii telefonul in baie sau il scoti iarna din buzunar. Sa lamurim cateva aspecte: - 1. la Vodafone eram angajat, nu era firma lui tata - 2. nu vorbi la timpul prezent, nu mai lucrez de aproximativ 1,5-2 ani la Vd... - 3. telefonul care se intoarcea in service, era diagnosticat, iar hotararea de-al repara in garantie, contra cost sau deloc nu imi apartinea mie Referitor la conditiile de garantie, sincer nu ma privesc, inainte de-a vorbi de rau un anumit provider ca ptr orice chichita iti scoate din garantie incerca sa te pui in situatia lui. Romanul nu este serios de fel, nu ar recunoste nici in ruptul capului adevarul. Nu de putine ori veneau cu fel si fel "teorii" ca i s-a stins telefonul pe masa, ca lui nu ia scapat in apa , sau mai stiu eu ce, si cand se trecea la desfacerea acelui aparat te minunai de ce gaseai in el. Odata un destept a bagat in cuptorul cu microunde sa usuce telefonul care zicea el ca cazuse un pic de suc pe el....Vroia inlocuirea lui...ca ii in garantie vb aia.. Ma rog despre seriozitatea unora putem putem vorbi tot anul si tot ar mai fi de povestit. Ca sa nu o mai lungesc, cand ti se vinde un aparat de orice fel, ti se specifica conditile in care aparatul respectiv nu mai face obiectul garantiei. telefoanele de la abonament nu sunt vandute, exista contract care trebuie respectat Corect, nu sunt vandute, APARENT. Sa nu ne mai lungim: Telefonul dat la abonament ptr care platesti fie 1 leu fie 1000 lei TREBUIE sa fie absolut nou. In caz contrar trebuie specificat in certificatul de garantie al aparatului. De ce!!! Simplu. Fiind vorba de un produs refurbished, clientul se poate prezenta in alt oras la un alt centru de garantii, si acel tehnician care face constatarea nu are de unde sa stie ca acel telefon s-a vandut de catre provider in alta stare decat nou.(recarosat) Sau altfel, clientul ia telefonul refurbished(aranjat, lucrat, recarosat) si merge ptr al depana in alt service, altul decat cel autorizat... Acolo se lucreaza pe el, nu reusesc sa il readuca in starea de functionare, iar in sfarsit ajunge la garantie cu el juranduse ca altcineva nu a umblat in el. Cum il poti contrazice??? din moment ce lui din start nu i s-a dat un telefon "virgin"!!! Si mai ales nu scrie nicaieri ca acel telefon ESTE/NU ESTE NOU!!! In cazul acesta tu ce faci, nu ai repari telefonul deoarece dai vina pe client, sau ai spui ca il repari contra cost. El nefiind deacord cu plata reparatiei...poate spune ca nu isi respecta termeni contractuali in ceea ce priveste abonamentul pe motiv ca nu se poate folosi de cartela deorece nu are telefon. Iar telefonul care i s-a dat a decedat subit, el exploatandu-l in cele mai bune conditii. Acesta fiind doar unul dintre motivele ptr care providerii au ales sa de-a telefoane noi...ptr a inlatura orice discutie... Si stai linistit, ei nu au de pierdut nimic, chiar daca iti da telefonul de pomana(fara acel 1 ron) el este inclus in abonament si il platesti de cel putin 2 ori, doar ca nu sti. In acest caz, nu vad nici un motiv sa recurga la astfel de metode din moment ce "paguba" se recupereaza in timpul periodei contractuale(din abonament). Cu "recarcasarea" si alte elea se complica si iese mult mai scump. Fa un calcul simplu: Cat costa acel telefon refurbished + carcasa completa originala( nu facaturile care se vand la la "magazinele online") + mana de lucru/ timpul pirdut s.a.m.d si vei vedea ca iesi la acelasi pret de telefon nou, daca nu si mai mult. Astept comentarii si din partea altor colegi, cooforumisti care au primit la abonament un telefon la 1-10000000 lei si nu a fost nou. Ps. Schimba tu flash-ul(fizic) de pe un S-E pe altul si vei avea surprize...in ceea ce priveste imei-ul, crede-ma.(defapt nu ma crede, incerca, apoi revin-o cu pareri) Br. Dixon