Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/01/11 in all areas

  1. ok am un site de filme care aduna intre 800-1 500 vizite constant in fiecare zi.retelele mari gen xtendmedia te accepta sa zic la 10 000 cred vizitatori pe zi, oricum nu am inca posibilitatea sa incerc unele.2parale,etarget,tradeads sunt romanesti si din cate am citit nu is f. productive.adbrite accepta warez insa te fute cu, cec-ul.trafficrevenue iti incetineste un pic site-ul si plateste f. putin.avand in vedere ca am un cont adsense nebanat si in perfecta stare as vrea sa il banez nu inainte sa scot niste $$$ din el. 1.cum merge treaba cu iframe? 2.ce, cpc o sa am? 3.cat as scoate pe zi? 4.un tutorial ar fi bun multumesc!
    1 point
  2. ti am dat + like.multumesc de raspuns, foarte detaliat.
    1 point
  3. Un mic soft pt Chat online facut de subsemnatul. Este PRIMUL de acest gen..asa ca nu sariti cu gura. L-am pus OpenSource ca sa il puteti modifica cum vreti voi. Este impartit in 2 parti: Server si CLIENT. Unul hosteaza server-ul...altii se conecteaza la el. http://localhostr.com/file/gZ22Y2f/Chat%20online.rar
    1 point
  4. Merg sigur. Le-am incercat eu !
    1 point
  5. Aceste "unelte" daca se pot numi asa, sunt create de Robert Moore hacker-ul arestat de FBI. Mai multe detalii : http://www.youtube.com/watch?v=xR4bn_L_0oE Extreme Hacking Tools - e ( a fost ) privat. Nota : Nu sunt responsabil cu ceea ce faceti. Nu voi fi mentionat daca da-ti de necaz. Nu da share ! Nu fi LEECH ! Download : http://rapidshare.com/files/45350501/Extreme_Hacking_Tools.rar.html Bafta ! -Gonzalez
    1 point
  6. Salut baieti. In incercarea mea de a ma familiariza cu C#, am facut un mic joculet pe care-l cautam de ceva vreme, dar nu-l mai gaseam. Scopul e sa te imbogatesti! Trebuie sa ghicesti ce culoare va avea cartea ce urmeaza sa apara. Daca ghicesti, banii de la masa ti se dubleaza. Daca nu, pierzi totul. Va prindeti voi. Link de download executabil: http://dl.transfer.ro/transfer_ro-30nov-3f00ac8464.zip O parte din codul sursa: namespace Random { public partial class Form1 : Form { private long baniLaMasa = 0, baniCash = 200; System.Random rand = new System.Random(); String[] refinantare = new string[10]; public Form1() { InitializeComponent(); textBox1.Text = "0"; refinantare[0] = "Ai intrat intr-un magazin de vechituri si, cand nimeni nu se uita, ai <<gasit>> 200$."; refinantare[1] = "Te duci in vizita la matusa ta bogata si primesti 200$ pentru acadele."; refinantare[2] = "Esti un bun sustinator al spitalelor, donezi cateva butoaie de sange si castigi 200$."; refinantare[3] = "Scoti la licitatie colectia ta de carti Pokemon. Este vanduta pe Okazii cu 200$."; refinantare[4] = "Realizezi ca nu mai ai bani de mancare, deci iti vinzi dintele de aur cu 200$."; refinantare[5] = "Te duci pe stadion la cersit. Primesti cate 1$ de la fiecare fan al Stelei!"; refinantare[6] = "Faci afaceri de milioane cu Becali. Tu primesti 200$, el ia restul."; refinantare[7] = "Iti convingi prietenii ca telefonul tau este iPhone 5. Il vinzi cu 200$."; refinantare[8] = "Te duci intr-un bar sa canti Nickelback - Rockstar. Primesti o gramada de bani ca sa taci din gura."; } private void Form1_Load(object sender, EventArgs e) { } //Pluseaza +1 private void button3_Click(object sender, EventArgs e) { int bani = Convert.ToInt32(textBox1.Text); if (baniCash>0) { textBox1.Text = Convert.ToString(bani + 1); baniCash--; label1.Text = "Bani lichizi: " + baniCash + " $"; } else MessageBox.Show("Nu mai ai bani cash! Ia o pauza si du-te la produs, sau multumeste-te cu ce mai ai!", "Oops..."); } //Pluseaza -1 private void button2_Click(object sender, EventArgs e) { int bani = Convert.ToInt32(textBox1.Text); if (bani > 0) { textBox1.Text = Convert.ToString(bani - 1); baniCash++; label1.Text = "Bani lichizi: " + baniCash + " $"; } else MessageBox.Show("Mai jos de 0 nici tu nu poti sa ajungi! Lasa zgarcenia si pluseaza ceva cash!", "Oops..."); } //Buton Pluseaza private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { int bani = Convert.ToInt32(textBox1.Text); baniLaMasa += bani; label2.Text = "Bani la masa: " + baniLaMasa + " $"; textBox1.Text = "0"; statutSocial(); } //Buton Incaseaza private void button5_Click(object sender, EventArgs e) { baniCash += baniLaMasa; baniLaMasa = 0; label2.Text = "Bani la masa: " + baniLaMasa + " $"; label1.Text = "Bani lichizi: " + baniCash + " $"; statutSocial(); } //Buton Negru private void button6_Click(object sender, EventArgs e) { int i = rand.Next(54) + 1; if (i == 53) { baniLaMasa = baniLaMasa * 10; pictureBox2.Image = carti._53; MessageBox.Show("Ti-ai nimerit jockerul norocos! Suma ta de bani s-a inzecit!", "Yeyyy..."); label2.Text = "Bani la masa: " + baniLaMasa + " $"; label3.Text = "Felicitari! Ai castigat!!"; label3.ForeColor = Color.Blue; } else if (i == 54) { label3.Text = "Ghinion! Mai incearca."; label3.ForeColor = Color.Red; pictureBox2.Image = carti._54; MessageBox.Show("Ti-ai nimerit jockerul norocos! Dar de alta culore... si nu primesti NIMIC!", "Yeyyy..."); } else if (i == 45) { label3.Text = "Ghinion! Mai incearca."; label3.ForeColor = Color.Red; pictureBox2.Image = carti._45; MessageBox.Show("Intalnesti o dama de inima neagra. Te lasa fara bani cash si cu inima rupta!", "Yeyyy..."); baniCash = 0; label1.Text = "Bani lichizi: " + baniCash + " $"; statutSocial(); } else if (i == 50) { baniCash += 500; pictureBox2.Image = carti._50; MessageBox.Show("Intalnesti un rege cu inima buna si iti ofera o comoara in valoare de 500$.", "Yeyyy..."); label1.Text = "Bani lichizi: " + baniCash + " $"; label3.Text = "Felicitari! Ai castigat!!"; label3.ForeColor = Color.Blue; statutSocial(); } else if (i < 5) { baniLaMasa += 500; pictureBox2.Image = (System.Drawing.Image)carti.ResourceManager.GetObject("_" + i); MessageBox.Show("Scoti Ace-ul din maneca! Runda aceasta castigi 500$.", "Yeyyy..."); label2.Text = "Bani la masa: " + baniLaMasa + " $"; label3.Text = "Felicitari! Ai castigat!!"; label3.ForeColor = Color.Blue; } else if (i % 2 == 1) { baniLaMasa += baniLaMasa; pictureBox2.Image = (System.Drawing.Image)carti.ResourceManager.GetObject("_" + i); label2.Text = "Bani la masa: " + baniLaMasa + " $"; label3.Text = "Felicitari! Ai castigat!!"; label3.ForeColor = Color.Blue; } else { baniLaMasa = 0; pictureBox2.Image = (System.Drawing.Image)carti.ResourceManager.GetObject("_" + i); label2.Text = "Bani la masa: " + baniLaMasa + " $"; label3.Text = "Ghinion! Mai incearca."; label3.ForeColor = Color.Red; } } //Buton Rosu private void button4_Click(object sender, EventArgs e) { int i = rand.Next(54) + 1; if (i == 53) { label3.Text = "Ghinion! Mai incearca."; label3.ForeColor = Color.Red; pictureBox2.Image = carti._53; MessageBox.Show("Ti-ai nimerit jockerul norocos! Dar de alta culore... si nu primesti NIMIC!", "Yeyyy..."); } else if (i == 54) { baniLaMasa = baniLaMasa * 10; pictureBox2.Image = carti._54; MessageBox.Show("Ti-ai nimerit jockerul norocos! Suma ta de bani s-a inzecit!", "Yeyyy..."); label2.Text = "Bani la masa: " + baniLaMasa + " $"; label3.Text = "Felicitari! Ai castigat!!"; label3.ForeColor = Color.Blue; } else if (i == 45) { label3.Text = "Ghinion! Mai incearca."; label3.ForeColor = Color.Red; pictureBox2.Image = carti._45; MessageBox.Show("Intalnesti o dama de inima neagra. Te lasa fara bani cash si cu inima rupta!", "Yeyyy..."); baniCash = 0; label1.Text = "Bani lichizi: " + baniCash + " $"; statutSocial(); } else if (i == 50) { baniCash += 500; pictureBox2.Image = carti._50; MessageBox.Show("Intalnesti un rege cu inima buna si iti ofera o comoara in valoare de 500$.", "Yeyyy..."); label1.Text = "Bani lichizi: " + baniCash + " $"; label3.Text = "Felicitari! Ai castigat!!"; label3.ForeColor = Color.Blue; statutSocial(); } else if (i < 5) { baniLaMasa += 500; pictureBox2.Image = (System.Drawing.Image)carti.ResourceManager.GetObject("_" + i); MessageBox.Show("Scoti Ace-ul din maneca! Runda aceasta castigi 500$.", "Yeyyy..."); label2.Text = "Bani la masa: " + baniLaMasa + " $"; label3.Text = "Felicitari! Ai castigat!!"; label3.ForeColor = Color.Blue; } else if (i % 2 == 1) { label3.Text = "Ghinion! Mai incearca."; label3.ForeColor = Color.Red; baniLaMasa = 0; pictureBox2.Image = (System.Drawing.Image)carti.ResourceManager.GetObject("_" + i); label2.Text = "Bani la masa: " + baniLaMasa + " $"; } else { baniLaMasa += baniLaMasa; pictureBox2.Image = (System.Drawing.Image)carti.ResourceManager.GetObject("_" + i); label2.Text = "Bani la masa: " + baniLaMasa + " $"; label3.Text = "Felicitari! Ai castigat!!"; label3.ForeColor = Color.Blue; } } //Buton Refinantare private void button7_Click(object sender, EventArgs e) { int i = Convert.ToInt32(textBox1.Text); if ((baniLaMasa == 0) && (baniCash == 0) && (i == 0)) { baniCash = 200; label1.Text = "Bani lichizi: " + baniCash + " $"; System.Random g = new System.Random(); MessageBox.Show(refinantare[g.Next(9)], "Good Game!"); statutSocial(); } else { MessageBox.Show("Inca mai ai bani, joaca-i cu cap!", "Game on!"); } } //buton pluseaza +10 private void button8_Click(object sender, EventArgs e) { int bani = Convert.ToInt32(textBox1.Text); if (baniCash > 9) { textBox1.Text = Convert.ToString(bani + 10); baniCash -= 10; label1.Text = "Bani lichizi: " + baniCash + " $"; } else MessageBox.Show("Abia mai ai bani de-o paine, mai treci pe la produs!", "Oops..."); } //buton pluseaza -10 private void button9_Click(object sender, EventArgs e) { int bani = Convert.ToInt32(textBox1.Text); if (bani > 9) { textBox1.Text = Convert.ToString(bani - 10); baniCash += 10; label1.Text = "Bani lichizi: " + baniCash + " $"; } else MessageBox.Show("Nu ai atatia bani in mana! Lasa zgarcenia si pluseaza ceva cash!", "Oops..."); } //Actualizarea statutului social private void statutSocial() { long bani = baniCash + Convert.ToInt32(textBox1.Text); if (bani < 50) { label4.Text = "Falimentar"; label4.ForeColor = Color.Red; } else if (bani < 250) { label4.Text = "Salariat"; label4.ForeColor = Color.Black; } else if (bani < 1000) { label4.Text = "Instarit"; label4.ForeColor = Color.Blue; } else if (bani < 3000) { label4.Text = "Bogat"; label4.ForeColor = Color.Gold; } else if (bani < 10000) { label4.Text = "Afacerist"; label4.ForeColor = Color.YellowGreen; } else { label4.Text = "RockStar"; label4.ForeColor = Color.Green; } } } Enjoy!
    1 point
×
×
  • Create New...