Jump to content

tazicke

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About tazicke

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mersi de raspuns @aismen pana la urma nu am mai trimis nimic .. am tocit teoria si am luam nota mare in examen si am scapat fara restanta .
  2. Salutare , am de facut urmatorul proiect la laboratorul de calcul numeric . https://imgur.com/XagQBQC Am reusit sa gasesc intr`o carte din 94' problema explicata matematic dar eu am nevoie de implementare in Mathlab ,dar din cauza ca matematica din carte ma depaseste .. cel putin la cum e scrisa .. Este cineva m-ai iscusit la Mathlab sau matemarica de genu sa imi explice problema mai omeneste ? https://imgur.com/WL7tTRw PS:inainte sa dau zoom pe ultima poza din carte am crezut ca e ceva mesaj criptat ,atat de multe semne sunt pe acolo
  3. ok , o sa tin cont de fiecare raspuns , apreciez !
  4. Monitoru si pc`u le-am primit de la cineva care a cumparat pc`u de pe net si monitoru era al lui ,dar si-a facut upgrade si nu mai avea ce sa faca cu el . Monitorul avea aceiasi problema si inainte pe calculatorul prietenului ,asta a fost si motivul upgrade-ului . Dupa ce il pornesc totul functioneaza normal
  5. Si eu m-am gandit la acelasi lucru ca contactu nu se face cum trebuie , dar daca era asta nu ar trebui sa nu porneasca tot timpu , eu nu il misc cand ii tot dau restartu si intr`un final porneste de la sine ? Baiatu de la care l-am cumparat mi-a zis de problema ,de aceea a fost si mai ieftin . Ieri am observat ca daca ma uit din partea de sus a monitorul ,pot sa vad cand trebuie sa bag parola ,iconitele de pe desktop ba chiar cu putine indemanare si sa intru pe internet ,dar asta doar daca ma uit din partea de sus (nu stiu cum sa explic mai bine ) daca ma uit din pozitia normala nu se vede nimic . Cat despre palme nu stiu ce sa zic ,eu sunt un pic mai masiv ,i-am dat doua palme si a inceput sa scoata niste sunete zici ca e centrala nucleara
  6. Salutare , am primit de curand un pc desktop si de fiecare data cand il incerc sa il aprind ,nu afiseaza nimic pe ecran(luminita de la monitor e aprinsa ) .. dar daca tot ii dau restart dupa restart ,dupa aproximativ juma de ora intr`un final mi se aprinde si monitorul . M-ati putea ajuta cu cateva sfaturi ,unde ar putea fii problema ?
  7. Multumesc mult , o sa incerc sa implementez si acel timer ,cat despre marimea matricei din ce am inteles de la un prieten algoritmu cred ca e facut sa functioneze doar pana la o tabla de 8x8 si ca daca as vrea sa il fac sa functioneze pana la 20x20 ar trebui sa schimb mai multe chestii la el (sa il fac modular sau ceva de genu' nu prea am inteles), asa ca o sa il las asa cu ce functioneaza momentan , oricum la materiile de programare nota de trecere e ok ,orice e peste 5 e bonus Apreciez raspunsu' @yoyois si ca ti-ai facut timp sa imi raspunzi !
  8. Salutare , am si eu nevoie de putin ajutor la un proiect in Java pentru facultate. Trebuie sa creez o interfata cu o tabla de sah (si sa am un buton de pe care sa aleg marimea tablei care sa fie intre 5x5-20x20) ,calul trebuie sa inceapa pe patratelul pe care am dat click si sa inceapa sa parcurga toata tabla fara sa mearga pe acelasi patratel de 2 ori .Arătaţi mişcările calului pe fiecare drum. Setaţi viteza de deplasare la un nivel rezonabil sau permiteţi prin intermediul uni Slider setarea aceasta.(Asta am reusit sa o fac singur) - Afişaţi timpul necesar pentru calcul şi apoi toate mişcările făcute. (timpu nu am reusit sa il fac dar miscariile mi le afiseaza ,pe fiecare patratel pe care l-a parcurs apare numaru la mutare) - Salvaţi mişcările şi poziţie iniţială a calului. Eu am probleme la partea cu marimea tablei doarece am luat un algoritm care momentam fuctioneaza doar daca ii dau marimea de 5x5 6x6 7x7 8x8 dar o dau mai mare se blocheaza . Nu reusesc sa schimb pozitia de start doar pe 0,0 merge deocamdata , iar inca o problema o mai am la faptul ca inloc sa inceapa de la 1 numaratoarea miscariilor incepe de la 2 asa ca ultima mutare pe ultimul patratel nu se face mai ca ajunge la 64 de mutarii .. In mare parte pe mine m-a ajutat pana acuma un prieten care se are mai bine cu programarea ca mine ,pe mine nu ma prea pasioneza si as fii foarte recunoscator daca cineva m-ar putea ajuta cu cateva sfaturi ,nu cred ca mai am foarte multe de schimbat la cod . https://imgur.com/bas7HsF Aceasta e prima casa Main.java package application; import java.io.File; import java.util.Timer; import java.util.TimerTask; import java.util.logging.Handler; import application.Postion; import javafx.scene.control.Alert; import javafx.scene.control.Alert.AlertType; import javafx.scene.control.Button; import javafx.scene.control.Label; import javafx.scene.control.Slider; import javafx.scene.control.TextField; import javafx.application.Application; import javafx.application.Platform; import javafx.stage.Stage; import javafx.scene.Scene; import javafx.scene.image.Image; import javafx.scene.image.ImageView; import javafx.scene.layout.HBox; import javafx.scene.layout.Pane; import javafx.scene.layout.StackPane; import javafx.scene.layout.VBox; public class Main extends Application { TextField s_X; TextField s_Y; TextField s_S; ImageView cal; int display_index = 0; double last_delay = 0; int n ; public Scene buildBoard() { Image SQ_W = new Image(new File("C:\\Users\\New one\\Desktop\\square_W.png").toURI().toString()); Image SQ_B = new Image(new File("C:\\Users\\New one\\Desktop\\square_B.png").toURI().toString()); n = Integer.valueOf(s_S.getText().toString()); VBox rows = new VBox(2); boolean white = true; // CREARE TABLA DE SAH // for(int i=0;i<n;i++) { HBox columns = new HBox(2); rows.getChildren().add(columns); for(int j=0;j<n;j++) { if(white) columns.getChildren().add(new ImageView(SQ_W)); else columns.getChildren().add(new ImageView(SQ_B)); white = !white; } if(n%2==0) white = !white; } HBox items= new HBox(10); Label text_slider= new Label(); text_slider.setText("Speed: "); Slider slider = new Slider(200, 1000, 500); items.getChildren().add(text_slider); items.getChildren().add(slider); rows.getChildren().add(items); Pane pane= new Pane(); if(solve.solveKT(Integer.valueOf(s_S.getText().toString()), Integer.valueOf(s_X.getText().toString()), Integer.valueOf(s_Y.getText().toString()))) { display_index = 0; cal = new ImageView(new Image(new File("C:\\Users\\New one\\Desktop\\horse.png").toURI().toString())); pane.getChildren().add(cal); startTimer(slider,pane); } else { new Alert(AlertType.ERROR).showAndWait(); } Pane root = new Pane(); root.getChildren().addAll(rows,pane); Scene scene = new Scene(root, 64 * n + 2 * (n-1)+ 5, 64 * n + 2 * (n-1)+ 25); return scene; } private void startTimer(Slider slider, Pane parent) { Timer timer = new Timer(); timer.schedule(new TimerTask() { public void run() { if(solve.solution[display_index] == null) { timer.cancel(); return; } Postion t = solve.solution[display_index++]; Postion global = getPosition(t); Platform.runLater(new Runnable(){ @Override public void run() { Label text_index= new Label(); text_index.setText(String.valueOf(display_index)); text_index.setLayoutX(global.x + 32); text_index.setLayoutY(global.y + 32); parent.getChildren().add(text_index); cal.setLayoutX(global.x); cal.setLayoutY(global.y); }}); if(slider.getValue() != last_delay) { timer.cancel(); // cancel time last_delay = slider.getValue(); startTimer(slider,parent); } // start the time again with a new period time } }, 0, (int)slider.getValue()); } public Scene startPage() { VBox rows = new VBox(5); HBox items1 = new HBox(10); Label text_marime = new Label(); text_marime.setText("Marime tabla: "); TextField input_marime = new TextField(); items1.getChildren().add(text_marime); items1.getChildren().add(input_marime); HBox items2 = new HBox(44); Label text_x_start = new Label(); text_x_start.setText("Start X: "); TextField input_x_start = new TextField(); items2.getChildren().add(text_x_start); items2.getChildren().add(input_x_start); HBox items3 = new HBox(44); Label text_y_start = new Label(); text_y_start.setText("Start Y: "); TextField input_y_start = new TextField(); items3.getChildren().add(text_y_start); items3.getChildren().add(input_y_start); HBox items4 = new HBox(10); Button btn_ok = new Button(); btn_ok.setText("OK"); btn_ok.setOnAction(event -> btn_OK()); items4.getChildren().add(btn_ok); rows.getChildren().add(items1); rows.getChildren().add(items2); rows.getChildren().add(items3); rows.getChildren().add(items4); s_S = input_marime; s_X = input_x_start; s_Y = input_y_start; Scene scene = new Scene(rows,300,125); return scene; } public Postion getPosition(Postion l) { Postion ret = new Postion(); ret.x = 64 * l.x + 2 * (l.x-1); ret.y = 64 * l.y + 2 * (l.y-1); return ret; } public void btn_OK() { Scene scene = buildBoard(); scene.getStylesheets().add(getClass().getResource("application.css").toExternalForm()); Stage stage = new Stage(); stage.setScene(scene); stage.show(); } @Override public void start(Stage primaryStage) { try { //BorderPane root = new BorderPane(); Scene scene = startPage(); scene.getStylesheets().add(getClass().getResource("application.css").toExternalForm()); primaryStage.setScene(scene); primaryStage.show(); } catch(Exception e) { e.printStackTrace(); } } public static void main(String[] args) { launch(args); } } Acesta este algoritmu de parcurgere a tablei , solve.java. package application; import application.Postion; public class solve { static int N = 8; //FUNCTIE CARE VERIFICA DACA PARAMETRII SUNT CUPRINSI IN MARIMEA TABLEI // static boolean isSafe(int x, int y, int sol[][]) { return (x >= 0 && x < N && y >= 0 && y < N && sol[x][y] == -1); } static Postion solution[]; /* A utility function to print solution matrix sol[N][N] */ static void printSolution(int sol[][]) { } /* This function solves the Knight Tour problem using Backtracking. This function mainly uses solveKTUtil() to solve the problem. It returns false if no complete tour is possible, otherwise return true and prints the tour. Please note that there may be more than one solutions, this function prints one of the feasible solutions. */ static boolean solveKT(int size, int s_X,int s_Y) { int sol[][] = new int[size][size]; N=size; solution = new Postion[size*size+1]; /* Initialization of solution matrix */ for (int x = 0; x < N; x++) for (int y = 0; y < N; y++) sol[x][y] = -1; // xMove si yMove mutariile posibile ale calului // int xMove[] = {2, 1, -1, -2, -2, -1, 1, 2}; int yMove[] = {1, 2, 2, 1, -1, -2, -2, -1}; // Since the Knight is initially at the first block sol[s_X][s_Y] = 0; solution[0] = new Postion(s_X,s_Y); /* Start from 0,0 and explore all tours using solveKTUtil() */ if (!solveKTUtil(s_X, s_Y, 1, sol, xMove, yMove)) { System.out.println("Solution does not exist"); return false; } else printSolution(sol); return true; } //Algoritmul lui lee pentru parcurgerea intregii table // static boolean solveKTUtil(int x, int y, int movei, int sol[][], int xMove[], int yMove[]) { int k, next_x, next_y; if (movei == N * N) return true; solution[movei] = new Postion(x,y); /* Try all next moves from the current coordinate x, y */ for (k = 0; k < 8; k++) { next_x = x + xMove[k]; next_y = y + yMove[k]; if (isSafe(next_x, next_y, sol)) { sol[next_x][next_y] = movei; if (solveKTUtil(next_x, next_y, movei + 1, sol, xMove, yMove)) { if( solution[movei] == null) solution[movei] = new Postion(x,y); return true; } else sol[next_x][next_y] = -1; } } return false; } }
  9. Multumesc enorm , apreciez , o sa incerc sa profit de luna asta gratis cat mai mult . Sanatate ,numa' bine !
  10. Foarte bine, nu e nicio problema dacă sunt în engleză.
  11. Salutare ,sunt student in anu 2 la facultate si totul legat de securitate retele dar in special criptografie ma pasioneaza mai mult decat ceva ce fac de obicei la faculate si v-as ruga daca ma puteti ajuta cu niste cursurii care m-ar putea sa ma dezvolt atât pe partea teoretica cât și pe cea practică. Multumesc anticipat !
  12. Foarte interesant , mersi ! O sa incerc sa ii acord mai multa atentie dupa ce termin cu sesiunea..
  13. Am vorbit azi cu el prin mesaje , si mi-a spus ca nu mai are de vanzare nicio carte asa ca o sa raman cu domentatia lui pe pagina lui sau cred ca o sa cumpar ce mi-a recomandat Nytro , momentan pana imi ajunge Serious Cryptography mai am de terminat vreo 3 cursuri despre criptografie ale lui Christof Paar care sunt pe youtube . Multumesc pentru tot !
  14. Ai putea sa ma ajuti cu cateva nume de carti pe care le recomanzi ? (up to date)
×
×
  • Create New...