Jump to content

Fineas

Active Members
  • Posts

    70
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Fineas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Reputation

  1. Mă eu ce să zic, nu e rău să avem și noi un tracker al nostru, care servește nevoile utilizatorilor în limba și la îndemâna noastră. E bine oarecum că au închis înregistrările, rămâne să vedem sub ce formă le va reintroduce.
  2. De când a devenit nepermisă multipostarea pe mai multe site-uri aici pe RST?lămurește-mă. E și normal să întreb în mai multe părți, nu doar aici. În fine, le-am trimis mail și azi am fost și la sediul lor să le dau reclamațiile către magazin în format A4.
  3. Da, eram într-o mare dilemă dacă să-l accept sau nu... mă gândesc eu că, dacă accept telefonul înseamnă că le accept decizia de a nu-mi repara telefonul și a mi-l scoate din garanție și nu l-aș mai putea trimite înapoi pentru o reconstatare/reparare gratuită în urma unei înțelegeri cu QM.. cam asta mi-a fost logica când am zis că nu accept telefonul nereparat înapoi. Azi merg la ei la filiala offline din oraș să le las o reclamație către magazin și luni mă duc/scriu online reclamația la ANPC
  4. @mariuss615 Mulțumesc pentru răspuns! Marea mea nelămurire acum este dacă să refuz sau nu telefonul când vine curierul cu el, nefiind reparat și fiind scos din garanție.Am făcut rost și de răspunsul celor de la Asus cum că ei nu suportă garanția telefonului meu, el provenind din Hong Kong și având garanție locală.
  5. Salutare, Am făcut nefericita alegere de a cumpăra de la Quickmobile. Mi-am luat un Asus Zoom ZX551ML 128gb și în jumătate de an mi-au cedat vibrațiile și semnalul gsm , nu mai citea nicio cartelă și mă deranja faptul că nu mai vibra deloc. M-am uitat la ei pe site, am văzut pașii, am trimis la ServiceReturn telefonul și după o săptămână primesc mail de la tovarăși ca a fost trimis în service la o firmă terță, nu la ei după cum credeam. În condițiile în care nu are NICIO zgârietură/lovitură, fiind super îngrijit și având doar folia de sticlă puțin dezlipită, băieții de la ”SAP”( firma terță) au finalizat diagnosticarea spunând că, carcasa telefonului este puțin îndoită și asta nu acoperă garanția și astfel mi-au scos telefonul din garanție și să mi-l trag pe cap de acum încolo. Eu l-am băgat în service pentru vibrații și GSM și mi-au spus că mai trebuie înlocuit touchscreen-ul, ecranul și placa de bază pe banii mei(adică încă odată banii pe care i-am dat pe telefon). Iar mai apoi, mi s-a spus că dacă sunt dubii în privința diagnosticării firmei ăsteia, pot solicita să schimb firma terță în schimbul a 300 lei și dacă ei spun că acoperă garanția atunci mi-l vor face și voi primii cei 300lei înapoi, dacă este contrar, pierd și garanția, mă aleg cu telefonul nefuncțional și mai pierd 300 de lei. Și cealaltă firmă va zice ca prima, sunt convins. Mi se pare absurd să mi se zică că trebuie să-mi înlocuiesc touchscreen-ul și și ecranul dacă ele sunt complet funcționale și asta pe banii mei și pentru un motiv inventat. Bun, acum nu știu ce să fac în continuare...telefonul încă a rămas la ei și în 48 ore mi-l va trimite înapoi dacă nu optez pentru taxa lor de 300 de lei. Eventual, m-am gândit să le trimit un mail-răspuns celor de la SReturn că nu accept această diagnosticare și refuz să optez pentru porcăria lor de taxă și voi refuza și curierul cu telefonul dacă mi-l va trimite nereparat. Nu știu care-cine ar fi de vina pentru problema asta... QM sau SR... fiindcă mă simt prostit în ultimul hal și pentru mizeria asta nu mă las și merg cât de departe pot pe căile legale. Ceva păreri de la cineva care cunoaște astfel de probleme și cum pot proceda corect?
  6. La hăinuțe: 1573-0345-9647-1583
  7. LINK Trebuie să ai cont Ubisoft pentru a beneficia de oferte. Ca să nu verificați în fiecare zi ce va apărea nou prin giveaway:
  8. It's .XYZ's second birthday! To celebrate, Namecheap is offering a cool deal on this hot TLD - just $0.02 on the 1st & 2nd of this month! Late to the party? No problem, get .xyz for just 15 cents for the rest of June. Link: https://www.namecheap.com/domains/registration/gtld/xyz.aspx Ai şi WhoisGuard gratis.
  9. Accesa?i jocul urm?tor de pe facebook ?i selecta?i 10 ??ri în care BD nu exist?. http://bit.ly/inteligenta_bitdefender Licen?a îi valid? 6 luni de la activarea codului.
  10. Da,dac? nu prea mai am ce face în leg?tur? cu asta,o s?-l duc la un specialist it. Îns? nu m-am gr?bit pentru c? am g?sit oarecum ”rezolvarea” celor de la HP .. ?i poate ?tie cineva ce mai trebuie s? fac pe lâng? acel tutorial postat de ei
  11. Ieri când am încercat s? aprind pentru prima dat? laptopul meu HP ProBook 4525s în 2015,am observat c? nu porne?te ?i emite un cod LED (lumineaz? de 5 ori) ?i unul Beep (2 sunete urmate de 2 sunete mai mici). Din câte am citit aici este o problem? hardware ?i am urmat pa?ii de acolo. Am deschis laptopul,l-am cur??at de praf,am deconectat toate USB,am deconectat bateria ?i scos cablul de alimentare;am ?inut ap?sat pe butonul de deschidere a laptopului 15 secunde pentru a face ”power reset” . Din prima nu a mers ,ci a 21 oar?. Am reu?it s? intru normal,am zis c? acel power reset m-a rezolvat ?i pot s? trec ?i eu ca”lumea în anul nou. Prostii,dup? ce l-am închis a fost la fel,am reu?it tot dup? vreo 21 de încerc?ri de power reset s?-l deschid iar acum las pe hibernate tot timpul când vreau s?-l inchid,ca s? mai pot umbla pe el. Cum este o problem? hardware,iar un device nu func?ioneaz? bine,nu trebuie s?-l îndep?rtez(numai c? nu sunt sigur care). Eu b?nuiesc Cd writter-ul, c? nu-mi cite?te cd-uri ?i mereu când îl deschid beep-uie de 4 ori (2 sunete lungi urmate de 2 mai mici). Acum,dac? scot cd writter o s? mai am speran?e s? mearg? ca odinioar? sau ce este de f?cut? Dac? ave?i vreun sfat...... Mul?am
  12. Fineas

    Uniți

    Din respect pentru cei care nu au fost l?sa?i s? voteze de guvernul român. https://www.facebook.com/video.php?v=878144062209647
×
×
  • Create New...