Mish Posted July 28, 2009 Report Posted July 28, 2009 Mustata?!?!da, era la bot cum e capra la pizda.. Quote
loki Posted July 29, 2009 Author Report Posted July 29, 2009 apropoeu caut sa aflu cine e asta:??? ???, ?????, ??????.Sa fac prostii pe net si sa ma retrag lasandu-l pe el sa spele vasele? Quote
raduroakaru Posted July 31, 2009 Report Posted July 31, 2009 ma ofer eu urmatoarea victima cu rugamintea sa gasiti si datele tatalui meu Quote
black_death_c4t Posted July 31, 2009 Report Posted July 31, 2009 @ radu : BestJobs Forum - Vizualizare profil@ Tromfil : personaj istet , de peste 20 ani , cu experienta in domeniul it nu scot nimic din 2 pagini de google Quote
loki Posted July 31, 2009 Author Report Posted July 31, 2009 (edited) Sunt curios de unde ai dedus ca as avea peste 20 de ani. cred ca a plesnit-o el asa eu iti dau peste 20 (la plesneala 25 +/-4 ani) din modul in care comunici pe forum. Edited July 22, 2013 by tromfil Quote
begood Posted August 1, 2009 Report Posted August 1, 2009 voua vi se pare destept sa postati informatii personale ? e o noua moda ?voi chiar sunteti dusi ? Quote
loki Posted August 1, 2009 Author Report Posted August 1, 2009 voua vi se pare destept sa postati informatii personale ? e o noua moda ?voi chiar sunteti dusi ?de ce nu, afli cum esti gasit si de unde sa te stergi daca faci prostii. Quote
black_death_c4t Posted August 1, 2009 Report Posted August 1, 2009 voua vi se pare destept sa postati informatii personale ? e o noua moda ?voi chiar sunteti dusi ?e request based ceri si ti se va da Quote
begood Posted August 1, 2009 Report Posted August 1, 2009 loki, majoritatea habar nu au ce inseamna "sa se stearga"@black_death_c4tsi daca intra un idiot pe contul tau si posteaza in locul tau ? ( tu fiind in vacanta de exemplu ) Quote
black_death_c4t Posted August 1, 2009 Report Posted August 1, 2009 well that's a problem :\ no ideaStergi cand te intorci din vacanta , nu prea ai ce face. Quote
begood Posted August 1, 2009 Report Posted August 1, 2009 da, erau, dar nu erau puse cap la cap. intreaba-l pe kw3 cine viziteaza forumul nostru si apoi mai vorbim. de exemplu xss-urile (yahoo si nu numai ) 0-day postate pe acest forum, nu tin mai mult de 2 sapt pana sunt patchuite. Quote
begood Posted August 1, 2009 Report Posted August 1, 2009 @radu daca ai vazut ca omul nu mai vrea informatii personale postate, tu de ce naiba inca mai postezi ? editeaza te rog eu postul de mai susLE: @radu vezi cine viziteaza forumul "whitehat" (hackpedia) http://209.85.129.132/search?q=cache:_G1CSDbxRF4J:epic.droopy.ro/tag/forum/+%22cine+imi+viziteaza+forumul%22&cd=2&hl=ro&ct=clnk&gl=rosi acum gandeste-te la blackhat + niste hackerasi renumiti care dau pe aici(btw ce am gasit http://tpvip.ablog.ro/ )"De acord si ce doctorate tre sa aiba cineva sa l-e puna cap la cap ?"e mai bine sa nu fie toate la un loc motive...se gasesc. nu vad de ce as incepe sa insirui aici Quote