Active Members Fi8sVrs Posted May 6, 2010 Active Members Report Posted May 6, 2010 (edited) Un avion de mici dimensiuni, Zephyr ultra usor, survoleaza in acest moment aerodromul Clinceni. Din primele informatii, se pare ca aparatul si-a pierdut o roata si nu poate ateriza. Locotenentul Simion Petrus, de la ISU Ilfov, a declarat pentru stirileprotv.ro ca la bordul avionului se afla doua persoane. De asemenea, ca aparatul si-a pierdut roata la decolare. Acum pilotul trebuie sa survoleze aerodromul ca sa consume cei 60 de litri de combustibil pe care ii are in rezervor, pentru a diminua riscul de explozie, la contactul cu solul. Acest lucru ar putea dura, insa, peste patru sau chiar cinci ore. Avionul va ateriza fortat, atunci cand pilotul va decide. O echipa operativa de la ISU Ilfov este pe aerodrom, ca sa intervina in cazul in care va fi nevoie. Pilotul avionului este un om de afaceri - managerul unei firme IT din Bucuresti. Numele sau este Gelu Frunza si are gradul de pilot-instructor. Barbatul este in varsta de aproximativ 40 de ani. Nu se stie cine este ce-a dea doua persoana aflata in avion. Cronologia accidentelor petrecute la Clinceni In 4 mai 2001, un avion tip Zlin 726 al Aeroclubului Romaniei (AR) s-a prabusit, la scurt timp dupa decolarea de pe aerodromul "Aurel Vlaicu" din Clinceni, in accident pierzandu-si viata cele doua persoane care se aflau la bord. Pe 8 mai 2002, un avion de tip Extra 300 L, care era pregatit pentru a iesi la zbor in ziua urmatoare, a fost cuprins de flacari in timpul efectuarii unor lucrari de intretinere si alimentare cu combustibil. La 24 aprilie 2004, un avion folosit la tractarea planoarelor a avut probleme la decolare si s-a prabusit la scurt timp dupa ce s-a ridicat de la sol. La bord se aflau pilotul si un insotitor, dar nici unul nu a fost ranit in urma incidentului. In 4 martie 2007, un mecanic a ajuns cu mana sfasiata la Spitalul de Urgenta Floresca din Bucuresti dupa ce a fost ranit grav de elicea unui aparat de zbor pe care il pregatea pentru un mitingul aviatic la Clinceni. In 2 iulie 2007, la Aerodromul Clinceni, in timpul unui exercitiu de parasutism, sergentul major Eugen Dan Bulac din cadrul Brigazii Speciale de Interventie a Jandarmeriei Romane a cazut in gol pe pamant si a murit, dupa ce parasuta nu i s-a mai deschis. In 5 iulie 2009, un instructor militar a pierit cand avionul pe care il pilota s-a prabusit la scurt timp dupa decolare. Aparatul a luat foc, iar barbatul, prizonier in chingile scaunului, a fost scos fara suflare, aproape carbonizat. sursa Edited May 6, 2010 by Fi8sVrs Quote
Fitty Posted May 6, 2010 Report Posted May 6, 2010 "se pare ca aparatul si-a pierdut o roata si nu poate ateriza"C'mon man.... E bine ca a observat, avioanele ultra usoare nu cred ca au indicator de pierdere a rotii... Quote
yceman Posted May 6, 2010 Report Posted May 6, 2010 sanky...fac si astia rating...sa rotit in aer sa consume benzina ca asa e procedura .... si ateriza..mare scofala...aterizare pe burta...toti acum se gandesc la scenarii de filme americane...wake up Quote
tornada Posted May 6, 2010 Report Posted May 6, 2010 se pare ca a atezirat cu bine.Bravo pilotului! Quote
BigT Posted May 6, 2010 Report Posted May 6, 2010 Nasol sa ramai pe doua roti la aterizare. Mai bine nu dai bani pe avion si mergi la clasa intai cu unul de pasageri. E mai sigur asa, si pentru tine si pentru cei de la sol. Quote
yceman Posted May 6, 2010 Report Posted May 6, 2010 Nasol sa ramai pe doua roti la aterizare. Mai bine nu dai bani pe avion si mergi la clasa intai cu unul de pasageri. E mai sigur asa, si pentru tine si pentru cei de la sol.dar u avand 40 de ani ..sa o impresionezi pe pitzipoanca de 18 ani no plimbi cu avionu de persoane de la otopeni la cluj...o plimbi cu avionu tau propriu... Aceasta tzara se bazeaza pe bashini... nu conteaza ca tu stai in garsoniera si ai un minifrigider...jos la scara e parcat bi`em`veu Quote