hozarares Posted August 3, 2010 Report Posted August 3, 2010 whatweb-0.4.2.tar.gz Sursa: MorningStar Security Quote
HellGuard Posted August 5, 2010 Report Posted August 5, 2010 Tu vezi extensia fisierului sau esti tampit? ".tar.gz " e arhiva pentru linux....o iei frumos cu wget,o dezarhivezi si vezi ce face,cat desore tine robertos ai dat reply doar sa faci post count,pun pariu ca nici macar nu stii ce e acolo. Quote
hozarares Posted August 5, 2010 Author Report Posted August 5, 2010 Nu fi rau Paznicule ...lasa`i ma sa respire. Quote
DeDu Posted August 5, 2010 Report Posted August 5, 2010 bun da dc tre sa vb urat ( HellGuard )? asa esti mai interesant ? Quote
hozarares Posted August 5, 2010 Author Report Posted August 5, 2010 Sa traiesti 1000 ani lumina Nytro... Quote
HellGuard Posted August 6, 2010 Report Posted August 6, 2010 bun da dc tre sa vb urat ( HellGuard )? asa esti mai interesant ?De ce vorbesc urat?Pai hai sa iti zic eu de ce vorbesc urat,peste tot unde ma duc aceeasi chestie ca si aici,unu sare de sus cu multumiri "Tare programu,aveam nevoie" altu sta intr-un colt si plange "ce face asta,zicetimi ca ma tai pe vene",pur si simplu m-am saturat de balarii dastea,casca ochii calumea la post inainte sa apesi butonul reply.Si nu,nu ma cred mai interesant,ca eu nu am venit pe forum nici sa par interesant da nici sa rada altii de mine.Cat despre ce warnu ce l-am primit....uite de ce numai dorm eu la noapte. Quote
Nytro Posted August 6, 2010 Report Posted August 6, 2010 Va abateti de la subiect, exista PM, cine continua are ban. Quote