gabyspeed Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 Daca va intrebati cum veti arata peste 20 de ani, uitati aici raspunsul.Intrati pe In20Years.com - See You... In 20 Years! Make your face look old for free si uploadati o poza cu voi si veti vedea cum o sa aratati cand veti fi putin mai batrani.Pe mine ma cam insapaimanta batranetea Quote
Flubber Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 Bullshit? [10 characterz]// LE: Interesant -> http://www.luxand.com/face-recognition/ Quote
Graphik Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 asta e mai mult un soft de pierdut timpul...depinde doar de tine cum o sa arati peste 20 de ani..o femeie daca se ingrijeste isi poate ascunde varsta foarte usor. Am vazut femei de 40-50 de ani care aratau cu cel putin 10 ani mai tinere. Depinde de modul de viata, daca faci sport sau nu(macar putina miscare) alimentatie stres si alte alea...si cosmetice au influenta normal...PS in imaginea de mai sus mie mi se pare diferenta mult mai mare: fata are vreo 15 ani iar simularea din dreapta e trecuta bine de 60 de ani Quote
Vlachs Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 eu arat de parca as fi bagat coca de la 1 an pana la 42 Quote
Guest Sicko Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 (edited) eu arat de parca as fi bagat coca de la 1 an pana la 42 Coaie da asa arati si acuma plmAuci nici eu nu arat mai bine camarad de coca cu benny. Edited December 1, 2010 by Sicko Quote
yceman Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 tot frumos o sa fiu si peste 20 de ani...marfa Quote
lafurat Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 Jajajjaj uitativa la mine in20years - Meet the older you! Make your face old for FREE seaman cu ala din filmul Click Quote
Marian Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 Jajajjaj uitativa la mine in20years - Meet the older you! Make your face old for FREE seaman cu ala din filmul Clicksameni cu ala din filmul trainspotting ) Quote
duranhosting Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 Jajajjaj uitativa la mine in20years - Meet the older you! Make your face old for FREE seaman cu ala din filmul Clicknuma asa te poate gasi garda:)) Quote
Vlachs Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 numa asa te poate gasi garda:))ai putea sa incetezi din activitatea ta, FUTUTUL TOPICURILOR Quote
duranhosting Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 ai putea sa incetezi din activitatea ta, FUTUTUL TOPICURILORAi ceva cu mine?Ca nu inteleg unde bati Quote
daatdraqq Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 Am o aplicatie de genul asta pe iphone , m-am distrat cu cateva poze , totusi e cam ciudat sa te vezi asa . Quote
Marian Posted December 1, 2010 Report Posted December 1, 2010 Pe mine m-au apucat depresiile deja Quote