Jump to content
Razvitid

Cache ARP

Recommended Posts

Cateodata, cand nu-mi merge netul ma conectez la un router din zona disponibil si nesecurizat. Pana in momentul de fata nu am intampinat probleme si de cate ori am fost conectat tot singur apaream in lista de utilizatori.

Ieri insa, la conectare ma trezesc cu un mesaj de avertizare din partea firewall-ului (ESET).m-am deconectat / am scanat dar nu a gasit nimic. Ma puteti lamuri putin cam ce riscuri sunt ?

Sunt incepator intr-ale securitatii.. multam.

f44lxs.jpg

Link to comment
Share on other sites

pai... citeste despre atacurile de tip mitm... cine face arp poisoning in retea se joaca cu tot traficul...te poate redirectiona catre scampage`uri, poate face sniffing si sa`ti salte toate parolele.. sa iti redirectioneze toate paginile catre una de "update" la antivirus,adobe... si altele !! daca nu vrei sa cazi in plasa nu te mai conecta pe retelele nesecurizate...

Citeste despre ettercap si ssltrip ... cel mai probabil daca face arp poisoning asa ceva foloseste... (squid mai e o posibilitate)

Link to comment
Share on other sites

Ala si-a lasat reteaua neparolata si sta la panda .He, HE

Cum te-ai conectat , baga ettercap si sslstrip si-ti scoate parolele de mail sau

citeste ce scrii pe mess.

Cand esti pe o retea neparolata nu te loga nicaieri pana nu scanezi reteaua si

te asiguri ca esti singur !(doar tu si AP-ul)

A ...si asiguta-te ca nu e un FakeAP

Daca vrei sa citesti ziare,sa vezi filme ,poate sniffui pana se plictiseste si-ti da

el kill la conexiune

E foarte bine ca ai un firewall setat ca lumea

Link to comment
Share on other sites

Este neparolata de un an si.. si e prima oara cand primesc un astfel de mesaj de avertisment; eu cred ca firewall-ul a blocat interventia neortodoxa..

Cum te-ai conectat , baga ettercap si sslstrip si-ti scoate parolele de mail sau

citeste ce scrii pe mess.