Jump to content

nedo

Active Members
  • Content Count

    2064
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

nedo last won the day on February 20 2015

nedo had the most liked content!

Community Reputation

427 Excellent

About nedo

  • Rank
    Super Moderator
  • Birthday 01/27/1987

Converted

  • Location
    Dark Side of the Moon

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bump, modificat pret inca o data.
  2. Bump, modificat pret, lasati raspuns in thread sau pm.
  3. Salut, vand 2 stick-uri de ram a cate 4 gb fiecare 1333 mhz cl9. 1 este Corsair, al 2-lea nu stiu exact ce marca(Postez anuntul pentru o ruda). pret pentru amandoua 230 (de la 270) lei sau 115 (de la 135) lei fiecare. Placutele sunt aproape noi. Pm daca sunteti interesati.
  4. Sau, nu te chinui citind asa si faci asa: std::string linie; ifstream f("text.txt"); while(getline(f, linie)) // citesti cate o linie(adica tot textul pana la intalnirea new line)cat timp nu ajungi la finalul fisierului { cout << linie << endl; // afisezi linia citita }
  5. nedo

    c++/c# algo

    Ai explicatii in cod. struct MemStr // structura ce stocheaza datele citite de la site { string mem; size_t marime; }; static size_t WriteMemStr(void* contents, size_t size, size_t nmemb, void* userp) // functia ce face citirea de la site { size_t realsize = size * nmemb; struct MemStr* mem = (struct MemStr*)userp; mem->mem.append((char*)contents, realsize); mem->marime += realsize; //cout << "contents: " << contents << endl << "mem->mem: " << mem->mem << endl; //cout << "marime mem.mem: " << mem->mem.size() << endl; if(mem->mem.size() == mem->marime) { return realsize; } else { return 0; } } int main() { std::ifstream fLinkuri("linkuri.txt"); // fisierul din care citesti link-urile(modifici numele fisierului) std::ifstream fProxy("proxyuri.txt"); // fisier in care ai proxy-urile if(!fLinkuri.is_open() || !fProxy.is_open()) // te asiguri ca ai deschis fisierele { cout << "Eroare la deschidere fisiere."; return 0; } CURL* curl = curl_easy_init(); // initializare curl if(!curl) { cout << "Eroare initializare curl: "; return 0; } std::string link; // citesti link in el std::string proxy; // citesti proxy in el int contor = 0; // pentru a schimba proxi-ul MemStr mem; // in mare parte nefolosita, totusi dupa fiecare executie a curl, in mem.memorie ai pagina din link-ul accesat mem.marime = 0; while(std::getline(fLinkuri, link)) { if(contor == 0) { std::getline(fProxy, proxy); } curl_easy_setopt(curl, CURLOPT_FOLLOWLOCATION, 1L); curl_easy_setopt(curl, CURLOPT_WRITEFUNCTION, WriteMemStr); // functia executata pentru citirea datelor primite de la site curl_easy_setopt(curl, CURLOPT_WRITEDATA, (void*)&mem); // variabila in care se salveaza datele curl_easy_setopt(curl, CURLOPT_TIMEOUT, 10); curl_easy_setopt(curl, CURLOPT_URL, link.c_str()); // setam url-ul curl_easy_setopt(curl, CURLOPT_PROXY, proxy.c_str()); // setam link-ul proxy-ului curl_easy_setopt(curl, CURLOPT_PROXYTYPE, CURLPROXY_SOCKS5); // http://curl.haxx.se/libcurl/c/CURLOPT_PROXYTYPE.html alegi din descriere tipul de proxy pe care il poti folosi CURLcode retCode = curl_easy_perform(curl); // executam if(retCode != CURLE_OK) // verificam daca s-a executat cu succes { cout << "Eroare la executare curl: " << curl_easy_strerror(retCode); // afisam eroare daca e cazul } contor++; // incrementam contorul if(contor == 10) // il resetam daca au trecut 10 iterari { contor = 0; } mem.mem.clear(); // golim memoria variabilei in care stocam pagina mem.marime = 0; // setam marimea memoriei la 0(daca uiti sa faci asta, o sa primesti erori } return 0; }
  6. Un "ai" il poti scrie in oricare din limbajele pe care le-ai specificat. In oricare din cazuri este ceva extrem de dificil, pentru ca implica aplicarea unui numar foarte mare de algoritmi matematici. Din punctul meu de vedere, tot c++ pare a fi mai ok pentru asa ceva, intrucat hashkell erlang si prolog, daca nu ma insel sunt limbaje procedurale si sunt ceva mai greu de folosit(cel putin pana te obisnuiesti cu el). Ideal ar fi insa, sa lucrezi cu limbajul cu care esti cel mai familiarizat.
  7. Acelea sunt fisiere obiect. Codul sursa este compilat intai in cod obiect si abea apoi este "legat" intr-un executabil alaturi de alte bucatele de cod obiect. aici ai o explicatie legata de procesul de compilare al c++
  8. Ex-gamer si supravietuitor al unui alcoolic....(deci stiu foarte bine cat rau pot face ambele atat la nivel fizic, cat si la nivel psihic)
  9. pe aceeasi logica si bautul de alcool la greu e pierdere de vreme(doar ca ceva mai nociv fizic, pe cand jocurile poate sunt mai nocive psihic, efectul e acelasi cand sunt consumate in excess, dependenta, problema e ca la dependenta de alcool renunti mult mai greu), pana una alta la cat mai multi subscriberi si followeri.
  10. La multi ani si sa fi sanatos, ca de restul te ocupi tu @M2G
  11. Dar oare v-ati gandit ca de fapt probema nu e chatul/dislike-uri/rep power ci faptul ca va plangeti sau abuzati de ele ca niste copii de 10 ani? @AndreiMihai din toate dislike-urile alea doar 3-4 sunt luate pe nedrept, restul sunt luate numai la posturi complet inutile. Restul userilor, invatati sa: -Primiti feedback negativ -Nu mai abuzati de astfel de metode de feedback negativ -Sa nu va mai comportati ca niste copiii rasfatati carora li se ia jucaria(cand luati ban) -Sa nu mai considerati ca sunteti niste vedete(prin prisma activitatii pe care o aveti pe forum, buna sau rea, prin ceea ce postati, sau prin trecutul lor). Nu conteaza ce ai facut, te supui acelorasi reguli ca toata lumea. Prea multe exceptii de la regula fac regulile inutile si creaza haos.
  12. Hai sa intru si eu in cursa, ca tot sunt curios cum e.
  13. Gluma adevarata era ca voi chiar ati crezut ca asta e o gluma
  14. aerosol, nu am nevoie nici de avocat, nici de purtator de cuvant. Iti sugerez sa termini cu astfel de "interventii" sau o sa il urmezi si tu. Iti sugerez sa incerci si sa ai grija doar de posturile/discutiile tale. Totul s-a discutat aici la vedere, nu e cazul sa iei tu "apararea unui moderator".
×
×
  • Create New...