tornada Posted December 6, 2011 Report Posted December 6, 2011 Aseara in jurul orei 21-22 am facut o reincarcare cu un cod electronic de 5 E de pe telefonul meu pe alt numar de telefon cosmote.....Astazi ,persoana care i-am incarcat a aprins telefonul,a primit mesajul de la ei "Cartela dumneavoastra a fost reincarcata cu 5 E.Noul credit este 0.63 E" (atat avea inainte de reincarcare)Am sunat la ei de pe numarul meu le-am explicat si mi-au spus ca pe acel numar de telefon nu a fost facuta nici un fel de reincarcare.....Nu avea cum sa gresesc numarul cand l-am introdus (la reincarcare) deoarece am verificat fiecare cifra in parte de 3 ori inainte sa dau trimite...Intre timp ,lesinatul de vorbea cu mine la telefon imi spune sa revin cu un apel de pe numarul de telefon pe care a fost efectuata incarcarea si sa le spun tot ce scrie in mesaj...am sunat le-am spus si imi transmit ca le pare rau dar lor nu le apare ca a fost efectuata o reincarcare pe nr acela.....Ce pot face in situatia asta? Quote
1337 Posted December 6, 2011 Report Posted December 6, 2011 OPC, protectia consumatorului, incearca sa faci panarama cu ei. Quote
bcman Posted December 6, 2011 Report Posted December 6, 2011 Yep, du-te la OPC. Ai sanse mari sa castigi din moment ce ai primit SMS de la ei. Quote
yceman Posted December 6, 2011 Report Posted December 6, 2011 am patito acum 2 saptamani la vodafone ... incarc cu 5 euro ... cand sa activez extraoptiunea ...credit insuficient....ba da`on masa dau sa verific creditu .... 3.80 euro ... imi dadea cu , in capdau din nou sa verific creditu ... 0 !!! ba sa moara mataaaaaaaaadau din nou sa verific 3.78din nou .... 3.72...dupaia iar ...3.72 si dupa a inceput sa zica ca informatiile disponibile vor fi afisate maine(fireste dupa incarcare nu am facut nici o operatiune)am fiert de draci in seara aiaa doua zi sun la ei...au incercat sa ma duca cu prosteala...ca ati vorbit...ca ati sunat...ca ati folosit internetu (P R O S T E A L A)ca sfat...intra tare in ei asta am facut si eu... i-am explicat cretinului ca nu`s nascut de ieri de azi ... sa vada ce s-a intamplat ca mai au 3 plangeri la opc de la mine si ultima data m-au sunat de la mobifon sa isi ceara scuzeSe mai uita el o data...ca stiti va fac transferu la colega...in fine m-a dus la alta proasta si aia ma lua cu prosteala standard...fireste m-am apucat si de ea...tiganeala la telefon ... pana la urma....DAAAAAAAAA a fost o eroareeee....va vom restituii creditul...dupa o tiganeala lungaaaaa Quote
Kabron Posted December 6, 2011 Report Posted December 6, 2011 Se mai întâmpl? stiua?ii de genul ?sta , eu p??eam a?a ceva când faceam încarcare pentru clien?i.Poti face o plângere c?tre cosmote folosind hârtia codului de încarcare ?i un formular pentru a?a ceva de pe internet iar teoretic se verific? ?i se remediaz? ( nu fac niciodat? a?a ceva ) . Alt? solutie ( cel pu?in pentru mine ) era s? vorbesc cu tipa ce reprezenta Cosmote pe jude? ?i avea 'grija' de noi , tu poti incerca dac? mai ai h?rtia s? te duci la cosmote ( magazin ) ?i s? te ajute de acolo. Quote
freestyle Posted December 6, 2011 Report Posted December 6, 2011 Asta cu 3.80E mi s-a intamplat si mie acu 2-3 zile. Quote
selected Posted December 6, 2011 Report Posted December 6, 2011 Am facut panarama la Cosmote si m-am rezolvat cu rezilierea la un abonament care era trecut de 2 ani. (faza cu reinnoirea contractului nu tine decat cat ai modem de la ei pe 1 sau 2 ani). un sfat: bagativa pula in ei Quote