NeoLiiiGhTx3 Posted February 10, 2012 Report Posted February 10, 2012 Salutare tuturor. Am ?i eu o problem? cu un telefon cump?rat de curând. Am luat de la Vodafone un Samsung Star II , care din p?cate era codat pe re?eaua lor. Mi-au spus c? pe baza facturii voi primii pe email un cod unic pentru deblocarea lui . Am a?teptat , a trecut in jur de 2 s?pt?mâni si nu am rezolvat nimic. La service mi-au spus c? m? v-a costa 30 de lei. ?i am zis s? scutesc si eu un ban c? poate a mai trecut cineva prin problema mea ?i ?tie care e situa?ia.M? poate ajuta cineva ? Quote
dixongsm Posted February 10, 2012 Report Posted February 10, 2012 (edited) O întrebare: Telefonul l-ai luat la liber cu plata integral? ( cash) sau l-ai dobândit în urma încheierii unui contract de servicii (abonament)?EDIT: Dac? l-ai cump?rat cu plata cash(banu jos) f?r? a fi vorba de prelungirea vreunui abonament sau puncte+ diferen?? cash... nu au voie s? ?i-l vând? codat. Exist? si o lege în sensul acesta, lege pe care au înc?lcato....Mergi înapoi de unde l-ai luat ?i dac? refuz? s? ?i-l deblocheze(de?ii m? îndoiesc), mergi la OPC. Edited February 10, 2012 by dixongsm Quote
NeoLiiiGhTx3 Posted February 10, 2012 Author Report Posted February 10, 2012 L-am cump?rat la liber , am uitat s? men?ionez. Quote
zonny Posted February 10, 2012 Report Posted February 10, 2012 Si eu din cate stiam sunt obligati sa ti-l deblocheze gratuit daca e luat la liber, daca nu, la OPC cum a zis si dixongsm. Quote
dixongsm Posted February 10, 2012 Report Posted February 10, 2012 Am lucrat la ei ?i cunosc politica..... Dar s? nu v? mire...la fel se procedeaz? ?i în alte ??ri "mai civilizate" gen Spania, mai ales când vine vorba de un român sau vreun str?in...Cu ai lor.. eheeee...nu au curaj s? fac? astfel de abuzuri..Mergi la ei ?i umple-le frigiderul... altfel nu rezolvi nimic cu vorba bun?! Quote
joy Posted February 10, 2012 Report Posted February 10, 2012 eu am luat tel de la vodafone si asa mi-au zis si mie, ca o sa i-mi trimita codul prin sms. i-am intrebat cand si au spus ca in cel mai scurt timp.I-am spus asa baietasului aluia: auzi pretene, daca pana diseara nuu am codul, maine sunt pe voi si crede-ma ca nu o sa-ti placa ce o sa fac.Pana seara mi-au trimis codul.Eu cand am cumparat tel am pus conditia sa mi-l deblocheze, altfel nu il cumpar iar ei au spus ca mi-l deblocheaza.Trebuie sa fi mai infipt cu ei, sa i-ti ceri drepturile altfel te iau de fraier.Ai facut rau ca ai asteptat atat, a doua zi ar fi trebuit sa fi pe ei.Du-te si zi-le sa i-ti deblocheze telu. Quote
jetus Posted February 10, 2012 Report Posted February 10, 2012 A pa?it-o ?i un var de al meu, le-a spus ca ori îl decodeaz? acuma ori nu îl mai cump?r?, ?i s-a rezolvat pe loc. Quote
NeoLiiiGhTx3 Posted February 15, 2012 Author Report Posted February 15, 2012 Cum sunt acas? din cauza rubeolei , si am timp din plin , m-am decis s? v? povestesc ultima mea isprav?.Am mers cu telefonul la Vodafone s? aflu c? , codul a fost trimis din a doua zi. Ce e uimitor , au uitat s?-l trimit? , doh !Un reprezentat aprinde telefonul cu o cartela de Cosmote , bag? gre?it codul de 3 ori , cum , nu ?tiu , ?i îmi trimite telefonul direct in Freeze Mode. A r?mas s? sune la Bucure?ti ?i s?-mi transmit? ce e de f?cut , asta dup? multe alte dovezi de incompeten??. Se mai poate face ceva ? Quote
dixongsm Posted February 15, 2012 Report Posted February 15, 2012 (edited) Telefonul când este livrat de produc?tor c?tre reseller are atât codul de deblocare cât si cel de unfreeze...dar ce s? ?tie marmotele...Dac? nu rezolvi cu ei... codul de unfreeze se poate citi la service cu un tool. Se introduce cel de unfreeze , apoi cel pentru network(sim lock) Edited February 15, 2012 by dixongsm Quote
HackKing Posted February 15, 2012 Report Posted February 15, 2012 Salutare tuturor. Am ?i eu o problem? cu un telefon cump?rat de curând. Am luat de la Vodafone un Samsung Star II , care din p?cate era codat pe re?eaua lor. Mi-au spus c? pe baza facturii voi primii pe email un cod unic pentru deblocarea lui . Am a?teptat , a trecut in jur de 2 s?pt?mâni si nu am rezolvat nimic. La service mi-au spus c? m? v-a costa 30 de lei. ?i am zis s? scutesc si eu un ban c? poate a mai trecut cineva prin problema mea ?i ?tie care e situa?ia.M? poate ajuta cineva ?samsung stiu ca erau usor de deblocat. Am deblocat si eu cateva, si nu sunt maestru in asa ceva.Daca tin minte bine, m-am folosit de tutorialul asta:Decodarea unor telefoane Samsung - MobileWave Quote
dixongsm Posted February 15, 2012 Report Posted February 15, 2012 Da, unele modele mai vechi puteau fi deblocate prin resetarea epromului, dar la cele noi nu mai merge. Uite un exemplu, în cazul lui samsung j700 dac? folose?ti *2767*3855# se stric? imei-ul ?i nu va mai func?iona nici pe re?eaua care mergea înainte. Nu este singurul model la care se întâmpl? asta, deci singura solu?ie este cele 2 coduri, cel de unfreeze ?i cel de deblocare. Quote
black01 Posted February 15, 2012 Report Posted February 15, 2012 asta nu merge cu coduri, cel mai bine mergi la ei si explica situatia, daca nu merge nici cu explicat si nici cu opc, o sa te ajut sa-l resoftezinumai bine! Quote
NeoLiiiGhTx3 Posted February 15, 2012 Author Report Posted February 15, 2012 S? merg la ei nu e o solu?ie , de când au zis c? sun? pentru o rezolvare .. au trecut 3 zile. Eu am nevoie doar de codul de Unfreeze , cel de UNLOCK il am . Dac? a? putea face rost de el prin IMEI , totul ar fi perfect ?i nu mi-a? mai pierde vremea cu ei. Quote
dixongsm Posted February 15, 2012 Report Posted February 15, 2012 (edited) Nu pierde?i timpul cu resoftatul, nu se rezolv? problema cu freeze prin rescriere..., se pierde ?i garan?ia. EDIT: Codul de deblocare ?i cel de unfreeze se pot afla pe imei, dar nu free. Practic tot de la ei le cumperi doar c? prin intermediul unor reselleri.Problema este c? nu se vând separat ?i cost? destul de mult... Varianta service este cea mai "convenabil?" dup? p?rerea mea. Nu se intervine asupra firmware-ului, se cite?te doar codurile, deci garan?ia nu se pierde! Edited February 15, 2012 by dixongsm Quote