tromfil Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Voi ce programe web sau pe local folosi?i pentru organizare, echip? sau doar pentru managementul timpului? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
co4ie Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 pt servici un calendar comun in lan si pt timp personal calendarul din android sincronizat cu cel din lan ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nytro Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Daca e vorba de o retea locala, Microsoft face toti banii aici...- Communicator (Lync mai nou) permite conferinte- Outlook permite sa stabilesti meeting-uri- Share-ingul e simplu si eficient...............................Asta daca nu te referi la managementul codului sursa, acolo e alta poveste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wildchild Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Diagrama Gantt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birkoff Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 lucrez acum la un proiect care va contine urmatoarele lucruri:1) agenda -> agenda cu clienti, datele lor de contact, datele de facturare, site si alte informatii2) facturier -> emitere facturi pentru clienti si generare rapoarte3) chitantier -> idem4) Project -> setarea datelor unui proiect pentru client, stabilirea orelor de lucru, costurilor, incarcarea de diagrame pentru proiect, organizarea oamenilor care vor lucra la proiect (cam tot ce are nevoie un project manager pentru lucru) etc5) Task -> setarea taskurilor ce tin de un proiect si fiecare programator are alocate anumite taskuri pe care si le monitorizeaza... Cand programatorul vine la job si se apuca de task porneste un cronometru din aplicatie, si la final opreste cronometrul si logheaza la task orele lucrate pe acel task si scrie comentarii cu ce a facutAstfel project managerul vede ce a facut fiecare programator si cum evolueaza proiectul in timp, ce resurse sunt ocupate si cine sta degeaba (nu are taskuri)Aplicatia e inspirata din jira si confluence, dar la nivel mai mic (si desigur o sa coste undeva in jur de 100 euro licenta nu ca jira). Momentan e gandita pentru birouri de avocatura sau firme de programare web dar cred ca se poate adapta si pe alte cerinte (e modulara, se pot adauga la cerere alte module, sau modifica cele existente)O versiune a acestui proiect (fara modulele project si task) o poti testa la Multi Business Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alien Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Jira + Greenhopper. Dar sincer nu prea sunt multumit de el. Daca ai un backlog mic se poate sa se merite, altfel insa e destul de greoi. Alt dezavantaj ar fi graficele de randament si velocity al echipei care nu sunt clare deloc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertutzu Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Deci recomand cu caldura Task Freak:Original | TaskFreak! web based task manager and todo list, project management made easyil folosesc zi de zi, colegilor le vine ff usor sa scrie task-urile venind deja cam cu tot cei trebuie mna ca i-am facut chestii custom dupa ca sa fie fix pe ce vreau(campuri in plus)...dar platforma e grozava pt. managementul timpului si taskurilor...ca idee daca o sa vrei traducerea in romana full dami un PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
embose46 Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Dooster Task Manager | Online Project Management | Task Management - e de departe cel mai bun si are si versiune free pana in 3 proiecte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertutzu Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Dooster Task Manager | Online Project Management | Task Management - e de departe cel mai bun si are si versiune free pana in 3 proiecteE fix versiunea task freak cu alta grafica si limitat la 3 proiecte...ceea ce la traskfreak e unlimited...eu de exemplu proiectele le folosesc ca firme si am peste 30 de firme la care am de lucru. ce fac? ma limitez la 3 firme/proiecte? totusi mersi credca am sa le "imprumut" grafica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tromfil Posted March 14, 2012 Author Report Share Posted March 14, 2012 Primit de la un prieten.A new way to organize your life - WunderkitN-am apucat s? testez cum se cuvine fiecare, dar o voi face în curând ?i sper s? nu uit s? revin ?i cu o concluzie. Mersi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...