Jump to content
malsploit

How unreliable is UDP?

Recommended Posts

I realized something recently: I know virtually nothing about UDP. Oh, I know it's connectionless, has no handshaking and thus doesn't provide any guarantees about delivery or ordering. But, in practice, what does that actually mean?

I setup 5 VPS to send each other a few UDP packets over a 7 hour period. I didn't send much traffic (though that's certainly worth trying). Each server, every 9-11 second, randomly picked a target and sent 5-10 packets ranging from 16 to 1016 bytes.

2 servers were in the same data center in New Jersey. 1 each in LA, Amsterdam and Tokyo.

Read more

Link to comment
Share on other sites

Nu ai ACK-uri pentru pachetele trimise. Nu stiu de ce zice tipul ca nu e important sa ajunga toate pachetele, dar daca nu ajungeau toate pachetele cand posta pe blog si articolul aparea jumatate probabil nu mai era asa fericit.

Nu ai conexiune si ca sa vezi: primeste date de la cineva, un fisier important sa zicem. Si deodata crapa conexiunea persoanei respective. Stii asta? Nu. Tocmai ai primit jumatate de fisier.

Traim in era GigaBit, cativa bytes in headerele pachetelor nu cred ca au un impact la fel de mare ca pierderea unor date importante.

Link to comment
Share on other sites

Cele doua protocoale sunt complementare, au fiecare avantajele si dezavantajele lor. Comparatiile nu ar trebui facute ca sa ridice in slavi unul dintre ele, ci doar ca sa intelegem mai bine cum functioneaza si pe care ar trebui sa il alegem in functie de aplicatia noastra.

TCP e bun, dar nu e bun pentru orice. Are latente mai mari si consuma ceva mai mult ca putere de procesare, dezavantaje pe care nu ti le permiti in orice situatie.

Cum preferi ai un streaming? Te uiti la meciul Romaniei online, preferi latenta de 5-6 secunde cu calitate extra+, dar sa auzi mai intai de la vecini cand se dau golurile? Sau preferi calitate acceptabila (diferenta dintre 100% pachete primite si 98% e insesizabila ociului nostru) si sa te "bucuri" pentru ratari atunci cand trebuie? Sau iti poti imagina cum e sa joci fifa cu latenta de 2-3 secunde?

Realitate augumentata, media streaming, voip, game streaming, toate au nevoie de latente cat mai mici.

In cazul aplicatiilor mixte sau foarte complexe, probabil se vor folosi ambele complementar. Ce protocol crezi ca foloseste Battlefield? Tcp, udp sau ambele?

Link to comment
Share on other sites

@Nytro Depinde de natura fisierelor transmise. Daca se trimit executabile windows(PE) atunci modificarea fie si a unui singur bit din antet poate face executabilul inutil. Impactul este mult mai mic daca se transmit fisiere text sau video(depinde de codec si unde apare bitul cu pricina. Daca apare in antet poate strica fisierul).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...