Jump to content
TheBes7

Display Spart S4.

Recommended Posts

Salut!

Acuma o luna mi-am cumparat un Samsung Galaxy S4 Black Edition i9505 de la MediaGalaxy. Ieri bag si eu telefonul frumos la incarcat, l-am lasat 1 ora(nici nu era full), il bag in buzunar si il scot dupa vreo 2 ore sa vad si eu cat e ceasul. Pac.. nu se aprinde. Ma uit la el vad ca e crapat SUB STICLA .. am ramas asa :| Nu mi-a picat deloc deci deloc pe jos niciodata. NU ARE NICI CEA MAI MICA URMA DE UZURA PE PARTI(tinut din prima zi in husa si folie).

Acuma vin intrebarile mele la care sper sa primesc raspuns! Am tot cautat pe Google si am mai vazut pe cineva cu o problema exacta ca a mea.. nu au vrut sa ii faca nimic la telefon pe motiv ca a suferit ceva din afara, dar s-a insistat cu OPC-ul si reclamatiile si i-au dat alt telefon.

1. Nu este vina mea, daca chiar imi scapa pe jos sau ceva nici nu mai postam aici. Daca merg cu el la MediaGalaxy si se vede clar nicio urma de uzura, nu e nici macar zgariat sau ceva din partea de unde incepe crapat, pot insista cu reclamatiile(cer un manager), aduc vorba de OPC ceva?(Unde citesc detalii OPC? - sa stiu macar ceva detalii).

2. Telefonul e cumparat de pe site-ul lor.Trebuie neaparat sa merg la ei la magazin sau la orice sediu Samsung ?

3. Daca pica faza cu garantia stie cineva vreun loc prin TM(sau vreun baiat meserias) de unde pot lua un display la un pret mai acceptabil?

EDIT: Am gresit topicul, rog un administrator sa il mute la "AJUTOR". SCUZE!

Mersi!

Edited by TheBes7
Link to comment
Share on other sites

Am intrebat si pe un forum de mobile. Baietii spun sa le explic clar si frumos cum a fost treaba, daca in caz ca nu se intelege sa cer sa vorbesc cu alta persoana si daca nici asa nu este okei sa incep sa amenint cu reclamatii la OPC.

Am sa fac poze la telefon din toate partile, nu are nici un soc mecanic, nicio utilizare NEADECVATA nimic. Este de o luna luat, nu are niciun defect. Mi s-a mai spus in caz ca ajung sa-l predau, sa fac un proces-verbal ca telefon era intact si perfect cand l-am predat.(Sa nu cumva sa il sparga ei din 'greseala') si sa se duca garantia.

La OPC reclamatia se face online iar in 1-2 zile lucratoare am sa primesc raspunsul. Luni am sa spun ceea ce am rezolvat.

Am scris toate detaliile aici in caz ca mai ajunge cineva la postarea mea si are aceeasi problema.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...