Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/28/18 in all areas

  1. Ok, cam rar vad lumea pe aici sa accepte critica si sa o vada ca pe ceva constructiv, deci bravo, inceput bun. Nu am vrut sa imi pierd vremea initial dar acum poate ca se va prinde ceva. Sfaturi (de luat cu putina sare, nu sunt expert in domeniu dar trecut prin anumite procese similare): 1. Scoate hyperlink-ul la site-ul tau din acest thread, nu te pune intr-o lumina pozitiva. Cineva care vrea sa vada cu cine are de a face inainte sa dea un ban si te cauta pe Google, va vedea ca tu esti in situatia celor pe care vrei sa-i ajuti dar tu nu esti in stare sa te ajuti pe tine insuti. Blind leading the blind if you catch my drift. Adica sa zicem ca tu esti o firma mica si vrei sa iti "maximizezi veniturile prin soluții tehnice" dupa cum spui mai sus, incluzand "marketing online" si "plan de dezvoltare" dupa cum spui pe site, tu tocmai de astea duci lipsa in momentul actual si te gandeai sa spamezi lumea in lipsa de alte idei. Daca o alta firma mica te plateste sa ii promovezi ce faci? Te apuci si spamezi pe altii pentru ei? Anyway, lasand la o parte ironia situatiei in care esti, sa revin la ceva cat de cat mai constructiv: 2. Trebuie sa scoti in evidenta din primele secunde cand cineva intra in contact cu tine/site-ul tau (nu se poate vorbi momentan de "brand") si anume cu ce esti diferit (in sens bun) fata de restul 'nspe mii de pulifrici/e care se dau experti, de ce se merita in primul rand sa petreaca timp sa te asculte (time is money) si apoi de ce sa iti dea bani. Cu alte cuvinte care este USP-ul tau? (Unique Selling Point). Apoi clientul sa inteleaga rapid cum poti folosi acel USP sa ii ajuti pe ei. Site-ul e foarte generic si "rece", nu reiese exact si concret ce oferi si cum si cum ii ajuti specific pe potentialii clienti. 3. Cunoaste-ti competitia, fa-ti temele de casa. Uita-te sa vezi cu cine ai rivaliza pe nisa ta. Uita-te sa vezi ce fac ei bine (dpdv al site-ului si cum se promoveaza) si incearca sa adaptezi (nu copiezi) la contextul tau. Uita-te sa vezi ce le lipseste (considera-te ca ai fi un potential client) si ce nu iti place, ce te-ar convinge sa le devii client, etc. si actioneaza ca atare in afacerea ta. Fa si un mic test cu prietenii, neamurile, familia, etc. si intreaba-i sa se considere mici antreprenori, etc. da-le un context al clientului tau ideal si apoi sa iti dea o privire onesta daca ar apela la serviciile tale ori la altii, ce i-ar convinge sa vina la tine, etc. 4. Cunoaste-ti mediul de operare si anume Romania - cultura in care operezi si anume in astfel de circumstante se merge inca foarte mult pe recomandari, din vorba buna a primilor clienti. In alte tari lumea se uita pe site-uri de rating-uri sau cum era pe vremuri yelp/yellow pages, etc. La inceput e nevoie sa iti creezi o baza puternica de sustinere si financiara dar si din punct de vedere al testimonialului. Pe langa relatia care trebuie sa o dezvolti, pe site trebuie sa explici concrect din acest punct de vedere ce ai facut tu sa inteleaga si ultimul bou. Ca ai pus niste "David, Constanța", "Mariana, Pitesti", "Carmen, Ilfov" e fix pielea pulii, are 0 credibilitate, poti scrie fraze de genul si adauga nume si locatii nelimitate. Daca te uiti pe site-urile profesioniste au "studii de caz". Acestea trebuie pastrate succint si in metoda STAR (Situation, Task, Action, Result). Adica ce probleme avea clientul de a apelat la tine (in acest fel potentialii clienti se identifica / raporteaza mai usor si se vad in pielea celor care au apelat la tine). Apoi ce ti-au dat tie sa faci (in subconstient asta le arata ca pot avea incredere in tine cu x, y, z.). Cum ai actionat (aici ai oportunitate de promovare sa arati cat de creativ esti, etc.) si apoi rezultatul (aici e punctul final de "vanzare" unde il convinge pe Badea din deal ca si ei pot avea acelasi rezultat sau mai bun daca apeleaza la serviciile tale). Am avut firme in trecut care mi-au oferit discount-uri considerabile in schimbul a unor astfel de cazuri de studiu sau testimoniale de genul. Acestea pot fi in ceva grafic si succint intr-un pdf sau un clip foarte scurt, sau combinat, etc. in functie de necesitate. 5. Pune-te la punct cu toate metodele eficiente (dpdv al timpului, costului, etc. inclusiv care sunt slabiciunile acestora) de a oferi ce vrei tu sa oferi. Nu vreau sa reiau punctul 1 de mai sus dar trebuie sa stii meserie daca vrei sa supravietuiesti. Este un process continuu, nu vei stii deajuns niciodata, dar orice client trebuie sa vada ca iti cunosti domeniul. Habarnistii supravietuiesc doar de pe prosti care nu stiu mai bine. Nu ma intelege gresit, se pot face bani multi si de pe prosti (ex: https://www.fiverr.com/gabonne) dar banuiesc ca nu vrei sa te axezi pe "nisa" asta. Tu spui ca oferi Suport IT, Marketing online, Identificare brand, Creare de aplicatii, Plan de dezvoltare. - din punctul meu de vedere la asta ajungi in timp cand ai un minim 50 angajati. Daca cineva vine de exemplu la tine si vrea sa le oferi toata gama pentru o firma mica de termopane ce faci, le pierzi timpul si banii sau ii refuzi ca habar nu ai? De exemplu daca pe langa un intranet in firma vrea solutii de back-ups zilnic, o aplicatie bespoke de CRM, plati, furnizori, etc. + plan de dezvoltare online, etc. Trebuie sa ai capabilitatea sa oferi ceea ce spui ca oferi. Si in ziua de azi lumea ca sa te pastreze ca si furnizor asteapta si sfaturi (mini-consultanta) in domeniu care vin cu produsul sa vada ca iti pasa de ei. De exemplu le spui uite putem face cum spui tu (full-back up zilnic de ex) dar poti face si incremental (e mai rapid, cost-efficient, etc.). In astfel de domenii devii si un fel de consultant si daca nu ai habar de ce vorbesti doar le pierzi vremea si banii si apoi iti iei talpa. Axeaza-te pe ceva ce stii foarte bine si apoi poti sa cresti organic. Poti sa legi colaborari cu altii care se pricep in alte domenii - cu cat colaborezi mai bine cu atat iesi mai ok. Cam atat deocamdata referitor la site si la tine... cand/daca mai am chef o sa scriu ceva si de idei de promovare..
    8 points
  2. Logo-ul ala pare marit cu patentul, fontul din navbar nu mai zic... Placut surprins sa nu gasesc "Lorem ipsum" in text. Pune-te in locul unui client, te-ai lasa reprezentat in online de niste oameni cu un site ca al tau?
    1 point
  3. Fuzzing is an effective and widely used technique for finding security bugs and vulnerabilities in software. It inputs irregular test data into a target program to try to trigger a vulnerable condition in the program execution. Since the first random fuzzing system was constructed, fuzzing efficiency has been greatly improved by combination with several useful techniques, including dynamic symbolic execution, coverage guide, grammar representation, scheduling algorithms, dynamic taint analysis, static analysis and machine learning. In this paper, we will systematically review these techniques and their corresponding representative fuzzing systems. By introducing the principles, advantages and disadvantages of these techniques, we hope to provide researchers with a systematic and deeper understanding of fuzzing techniques and provide some references for this field. Download:
    1 point
  4. Sediul SRI intr-o zi obisnuita de duminica: Sediul SRI dupa ce a aparut "Despre clonarea de carduri" pe RST
    1 point
  5. Poate cea mai simpla solutie ar fi ca la magazin plata sa se faca intr-un spatiu delimitat la care nu are acces decat cumparatorul care e la rand si inconjurat de pereti sau ceva. In rest , pe strada , in geanta sau whatever , ar fi fost asa de usor ca creatorii cardurilor sa le faca cu niste masti glisante care se dau la o parte numai manual cu mecanism de deschidere in asa fel incat sa fie imposibil de clonat/fotografiat de aproape. Dar ma rog probabil ca pe ei ii periaza sa fie cat mai ieftina si cu materiale proaste toata chestia. Si probabil ca in felul asta mai dau de munca si politiei care intr-un fel , nu i-ar conveni o lume fara infractiuni. Ca n-ah tre sa manance si gura lor 😀
    -1 points
×
×
  • Create New...