Sunt mai multe metode pentru a obtine ce vrei insa probabil cel mai usor pentru tine e urmatoarea:
1. Salvezi fisierul cu 70000 rows intr-un folder anume - aka nu-l pastra pe desktop caci iti va umple ecranul metoda urmatoare cu fisiere cu datele
2. Deschizi fisierul cu Excel si prima oara imparti workbook-ul in worksheets a cate 100 rows fiecare astfel:
Bagi ALT+F11 sa pornesti VBA
Insert > Module
Dai paste la urmatoarele:
Dai F5 sa rulezi.
Vei primi un pop-up care te intreaba range-ul care sa il foloseasca. Bagi in format "$A$1:$P70000" sau ce range vrei tu sa cuprinda si apoi OK
Acum vei avea worksheet-uri a cate 100 rows fiecare. Iar acum pasul al 2-lea sa dai export la toate worksheet-urile sa fie salvate in fisiere diferite fiecare:
1. Bagi iarasi ALT+F11 sa pornesti VBA
2. Insert > Module
3. Dai paste la urmatoarele:
4. Bagi F5 sa ruleze. Va dura putin, in functie de volumul de worksheet-uri (banuiesc ca 70000/100 deci 700 fisiere) insa nu ar trebui sa dureze foarte mult, depinde de PC tau