begood Posted December 29, 2011 Report Posted December 29, 2011 Am primit o oferta de angajare project based (joc iOS) asa ca vreau/trebuie sa ma apuc de UDK.Ce sugestii aveti in legatura cu platforma, tips and tricks, daca ati mai lucrat cu ea.mentionez ca am experienta in C# si XNA Quote
Paul4games Posted December 29, 2011 Report Posted December 29, 2011 Nu am lucrat niciodata cu el dar sper sa te ajute rezultatele urmatoare:Unreal Development Kit - Download Quote
The_Arhitect Posted December 29, 2011 Report Posted December 29, 2011 Uite aici ai si cateva tutoriale , Quote
begood Posted December 29, 2011 Author Report Posted December 29, 2011 Tutoriale gasesc si eu, e foarte stufoasa si documentatia lor. Din pacate e doar online, m-ar ajuta daca gasiti o clona la website.Daca aveti idei de aplicatii pentru iPad / iPhone putem discuta Quote
Paul4games Posted December 29, 2011 Report Posted December 29, 2011 Incearca cu httrack sa le copiezi documentatia:HTTrack Website Copier - Offline Browser Quote
bcman Posted December 29, 2011 Report Posted December 29, 2011 (edited) Nu sunt prea sigur ce vrei, dar cred ca asta o sa te ajute. E un editor WYSIWYG pentru aplicatii in iOS. Edited December 29, 2011 by bcman stupid me Quote
raynor009 Posted December 29, 2011 Report Posted December 29, 2011 Eu am lucrat UDK in trecut am facut un joculet cu un prieten. Presupun ca daca o sa lucrezi cu UDK vei fi nevoit sa faci si modele 3D. Asa ca iti recomand cu caldura ori Wings 3D ori Autodesk 3DS Max. Wings nu este deloc complicat si unul fara experienta in domeniul asta il poate folosi din prima si este gratis iar 3DS Max este un program profesional cu sute de unelte si ceva mai greu de folosit dar dupa ce ii prinzi mersul o sa iti fie foarte usor. Dar din cate imi amintesc UDK parca iti pune la dispozitie cateva tutoriale destul de simple. Si inca ceva poti lua 3DS Max cu licenta de student care iti da acces la toate uneltele si ce mai are el pacolo. Licenta este gratis trebuie doar sa iti faci un cont. Quote
begood Posted December 29, 2011 Author Report Posted December 29, 2011 suntem o echipa de 7 persoane, fiecare specializata pe domeniul sau (3 dev). nu eu fac modelele, cel care le face are experienta de 5 ani in asta. Quote
cifratorul Posted December 29, 2011 Report Posted December 29, 2011 si eu am inceput sa lucrez cu UDK de ceva timp. documentatia lor e destul de prost intretinuta. si unrealscript e o porcarie de limbaj. da asta e viata mergem inainte . daca sunteti "licensee" asa cum tot apare in documentatie, aveti acces la mai multe surse/exemple sa va ajute. Quote
begood Posted December 29, 2011 Author Report Posted December 29, 2011 daca e o porcarie de limbaj de ce l-ai ales ?alternative nu sunt ? Quote
begood Posted December 29, 2011 Author Report Posted December 29, 2011 inca nu mi s-a comunicat asta, dar ma indoiesc. Quote
cifratorul Posted December 29, 2011 Report Posted December 29, 2011 daca e o porcarie de limbaj de ce l-ai ales ?alternative nu sunt ?nu am ales eu nimic. functionalitatea de baza e implementata in C++ iar jocul e scris in principiu in UnrealScript. Daca e nevoie eventual se mai adauga alte treburi in C++ dar in principiu lucrezi cu UnrealScript destul de mult. Quote