Jump to content
bDyds

Sfaturi SEO?

Recommended Posts

Salut, sunt nou in domeniul acesta. Am un domeniu pe care vreau sa il rankez si este Exact Domain Match pentru keywordul respectiv. Pana acum am folosit programe crackuite gen senuke, no hands seo, iar domeniul de pe prima pagina locul 4-5 a ajuns pe a doua pagina, deci am facut o mare greseala. Sunt incepator, asa ca orice sfat este binevenit, multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Guest Nemessis

Probabil ai prea multe backlinks cu anchor exact pe cuvantul cheie si probabil ai prins si niste backlinks de slaba calitate care te trag in jos. Factori de influenta pot fi cu mult mai multi de atat dar astea sunt cele mai uzuale probleme in clipa de fata.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nemessis

Nici dupa o luna nu e bine. Stai linistit ca multe site-uri care nu au facut manevre si rankau bine s-au dus in jos. E futut algoritmul in ultimul hal si pana nu le scade cifra de profit (peste vreo 50 ani poate), nu se prevede nimic bun.

Link to comment
Share on other sites

Deci din ce am inteles: trebuie sa astept pentru ca domeniul chiar e nou(2-3 saptamani), dupa sa incerc sa construiesc backlinkuri pe pagini cu PR mare. Pentru asta pot folosi No Hands Seo sau Senuke crackuite cu listele lor default sau trebuie sa-mi fac eu o lista noua?

Link to comment
Share on other sites

cum a precizat si ElChief daca nu ai continut bun pe site degeaba, o sa faci un Bounce Rate mare si acest lucru nu e prea favorabil pentru site-ul tau mai pe scurt vizitatorii intra pe site din cautarile Google cautand un termen iar cand intra pe site la tine nu gasesc continut relevant acelui termen.. Fie site-ul se incarca prea greu si vizitatorii se plictisesc, fie ai continut greu de citit, ascuns, bombardat de reclame, etc. si iarasi bounce rate-ul creste.. :) cand o sa ai un bounce rate mic la site (sub 25%) atunci poti sa te bucuri