blech Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 salut,ma gandesc sa ofer un serviciu gratuit de helpdesk pentru utilizatorii de pe RST pentru o perioada de timp pentru ca vreau sa mai vad si alte probleme decat cele cu care m-am confruntat pana acum.in acest moment sunt administrator la o companie decenta ca si marime si numar de utilizatori, ma ocup de probleme intalnite pe statiile de lucru si servere.deci in linii mari pot spune ca m-am ocupat de probleme pe:windows server 2000windows server 2008windows server 2012windows 98windows xpwindows 7windows 8windows 8.1lipseste vista...da, nu vreau sa aud de el la retele nu sunt vreun geniu dar cred ca am o vaga idee despre ele.cunostinte de AD si Exchange dar nu sunt inca pregatit pentru certificare.linux diverse distributii dar sunt incepator in adevaratul sens al cuvantului, insa orice provocare este binevenita.tot felul de programe de la cele uzuale, pachet office toate editiile pana la programe folosite de companie gen Atlantis, Indaco si in trecut un pic de Charisma.credeti ca ar fi util un astfel de serviciu pentru comunitate?credeti ca ar exista oameni care sa apeleze la acest serviciu?daca aceasta idee se va materializa cel mai probabil serviciul ar fi disponibil seara si/sau in weekend.astept orice fel de parere sau idee.multumesc, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birkoff Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 si cum vrei sa oferi acest serviciu? prin teamviewer si skype? sau pune problema pe forum si tu sau altii ii raspundem si ii sugeram ce are de facut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blech Posted December 16, 2013 Author Report Share Posted December 16, 2013 ma gandeam prin teamviewer sau skype, dar problema sa fie prima data postata undeva vizibil pentru toata lumea.din cauza asta am zis sa postez sa vad ce alte idei sunt si ce probleme de logistica pot avea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blech Posted December 17, 2013 Author Report Share Posted December 17, 2013 rog inchiderea acestui topic, aparent nu exista interes pentru un astfel de serviciu.daca scriam ca dau "rut gratis cu uid0" poate aveam mai multe sanse sa-mi vada cineva topicul.[h=3] Root gratis uid 0[/h]Started by Linuxup, 19-11-2013 10:58 PM 123Replies: 26Views: 1,046 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aelius Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 (edited) rog inchiderea acestui topic, aparent nu exista interes pentru un astfel de serviciu.daca scriam ca dau "rut gratis cu uid0" poate aveam mai multe sanse sa-mi vada cineva topicul.[h=3] Root gratis uid 0[/h]Started by Linuxup, 19-11-2013 10:58 PM 123Replies: 26Views: 1,046Posturile de genul ar trebui sa dispara, parerea mea + ca pare preacurvit sa spui root uid 0. Ce saracia, a vazut cineva root uid 1000 ?Am scris si eu despre asta aici. Trebuie facuta curatenie de 'Mos Craciun' Edited December 17, 2013 by aelius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadik Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 @blech personal apreciez initiativa, insa tu ai lasa pe cineva sa se plimbe de-aiurea prin calculatorul tau? Eu nu.Chiar daca persupun ca oferi serviciul persoanelor care nu sunt la curent cu securitatea sau cu tehnologia ai facut un studiu de piata, sau ai evaluat in vreun mod daca publicul non-technical ar fi interesat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black_death_c4t Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 @ blech : ma bag si eu sa ajut , tot skype/team viewer/ pm-uri pe forum/ pe rstchat / oriunde ma prinde omu' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blech Posted December 17, 2013 Author Report Share Posted December 17, 2013 @sadik.... omul vede ce fac.... nu fac vraji.@matza moarta neagra... daca erau interesati faceam direct un sticky thread sau urcam eu repede un portal de helpdesk pe un domeniu ca sa avem si history cu tot ce am facut + KB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTime Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 @blech,Nu sunt sigur ca este nevoie cu adevarat de un portal de helpdesk, ar fi destul de multa bataie de cap cu administrarea lui. Daca vrei cu adevarat sa ajuti, vezi ca avem o categorie speciala pentru cei care au nevoie de ajutor. Daca vrei intradevar sa ajuti, concentreaza-te mai mult pe topicurile de acolo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blech Posted December 17, 2013 Author Report Share Posted December 17, 2013 da, dar eu ofeream suport pentru ceea ce stiu sa fac.la modul cum zici tu incerc sa ajut mereu persoane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...