razvandragos29 Posted February 9, 2014 Report Posted February 9, 2014 Ma cheama Dragos sunt student la calculatoare in anul 2 sper sa ma integrez bine aici . PS :Am auzit ca , este un forum interesant Quote
Active Members SynTAX Posted February 9, 2014 Active Members Report Posted February 9, 2014 Bine ai venit.SFAT: Daca nu stii cum si unde trebuie puse virgulele, nu le mai pune. Quote
razvandragos29 Posted February 9, 2014 Author Report Posted February 9, 2014 Nu vreau sa intru in conflict cu tine sau ceva de genu, dar stiu ca dupa "ca" se pune virgula Quote
Active Members MrGrj Posted February 9, 2014 Active Members Report Posted February 9, 2014 Nu vreau sa intru in conflict cu tine sau ceva de genu, dar stiu ca dupa "ca" se pune virgulaOFF: Bine ca n-ai dat la litere sau ceva.ON: Salut Quote
tedeus Posted February 9, 2014 Report Posted February 9, 2014 Ma cheama Dragos, sunt student la calculatoare in anul 2, sper sa ma integrez bine aici. PS: Am auzit ca este un forum interesant. - compara cu ce ai tu mai sus. Si nu, nu ai de ce sa te certi cu nimeni ca iti atrage atentia elegant.Bine ai venit! Quote
CristianRoflmao Posted February 9, 2014 Report Posted February 9, 2014 Bine ai venit!Sper sa-ti imbunatatesti cunostintele cu tutorialele de pe rst Bafta! Quote
razvandragos29 Posted February 9, 2014 Author Report Posted February 9, 2014 Da sper sa invat cate ceva de aici , tedeus eu stiu ca , asa trebuie pus acuma nu cred ca suntem pe un forum al absolventilor de la litere Quote
CrisTany Posted February 9, 2014 Report Posted February 9, 2014 nu auzi ca nu se pune virgula dupa ca ? crezi ca te mintim ? Quote
Silviu Posted February 9, 2014 Report Posted February 9, 2014 Bine ai venit! Treci pe la reguli si nu in ultimul rand, Virgula în limba român? - Wikipedia . Quote