Shadow86 Posted March 28, 2014 Report Posted March 28, 2014 Nici nush cu ce sa incep....dar incep cu inceputu...adika un asl pls.....Remus, 28 , tm. Am auzit de voi de ceva vreme....cautam pe net ceva program de hackuiala ...si am dat un click din greseala (noroc) si am aterizat pe aici. Cu programarea nu o am....am chiulit la toate laboratoarele de programare din facultate ( regret ) si daca va vine sa credeti la prmul examen profu m-a cazut cu nota 4,99 . A fost un examen pe calculator cu intrebari si atata mi-a iesit nota. Binentales ca m-a cazut dupa mii de rugaminti si am fost sa dau again in sesiunea urmatoare . Momentan lucrez ca Tehinician IT la o firma adika o ciorba de admin de retea , depanari soft/hard , cablari , introducere in baza de date , modificari poze pt relclama, instalari de soft...etc.Mi-am facut cont aici pt ca aveam nevoie de ajutorul vostru ( si inca am dar n-am 10 posturi se pare sa il pot cere ) .....si cand l-am cerut se pare ca m-am ales si cu un punct de amenda , asta e .Wekend placut tuturor \M/\:d/ . Quote
Silviu Posted March 28, 2014 Report Posted March 28, 2014 Daca esti nascut in 86.. God bless you. Treci pe la regulament. Quote
Castiel Posted March 28, 2014 Report Posted March 28, 2014 (edited) Inteleg ca ai chiulit la programare .. Dar la romana ?On : Bun venit ! Edited March 28, 2014 by Castiel Quote
Shadow86 Posted March 28, 2014 Author Report Posted March 28, 2014 la romana am fost corigent in clasa a 12-a doar atat Quote
Active Members SynTAX Posted March 28, 2014 Active Members Report Posted March 28, 2014 Bine ai venit. Nu conteaza ca nu stii programare. Noi te invatam programare tu ne inveti depanare soft/hard. D-asta este un forum, sa ne invatam intre noi. Sper sa te simti bine aici. Quote
Aerosol Posted March 28, 2014 Report Posted March 28, 2014 Bine ai venit , nu te lasa intimidat ! Quote