Jump to content
loked

Ban pe un server GTA

Recommended Posts

Salut, sunt incepator in zona asta de hacking.. Dar as vrea sa stiu cateva informatii. Jucam pe un server de Gta - FiveM si am primit ban pe id.. Acesta cum este , pe adresa ip, pe un cont anume .. ? Are cineva niste informatii in legatura cu asta ?

Link to comment
Share on other sites

Nu ma joc GTA, dar astea sunt posibilitatile: 

1. Pe cont - ca sa verifici, fa un alt cont si incearca sa te joci

2. Pe IP - ca sa verifici, foloseste un VPN si incearca sa te joci, cu acelasi cont

3. Pe instalatie de joc? Adica de pe orice IP si cont ai juca de unde il ai instalat. E doar o idee, probabil nu se foloseste

 

Daca e pe IP, poate cu un restart la router primesti alt IP extern. Poate.

Daca e pe cont, nu cred ca ai ce face. 

Orice ar fi, poti discuta cu adminii acelui joc, pe un forum undeva, sa le explici ca nu ai facut nimic gresit (ma gandesc, desi nu cred asta) si sa te debaneze. 

Link to comment
Share on other sites

Cum a spus si Nytro se poate sa fi luat ban pe cont, respectiv pe steamid / fivemid sau pe IP. Nici eu nu joc FiveM deci nu stiu daca poti sa iti faci alt cont de fivem pe acelasi steamid ca sa iti poti schimba fivemid. Daca ai primit ban pe IP poti incerca sa dai reset la router, sau sa folosesti un VPN. Ceva "mai agresiv" nu ai ce sa faci decat sa stai cuminte si sa te gandesti la ce ai gresit de ai primit ban.

Link to comment
Share on other sites

Daca consideri ca ai luat ban pe nedrept incearca sa contactezi un admin si sa ii spui problema. Daca ai jucat cu porcarii, stai cuminte in banca ta si suporta consecintele, nu incerca "ceva mai agresiv". Daca vrei totusi sa joci in continuare pe server incearca metodele lui Nytro

Link to comment
Share on other sites

Astea in jocuri sunt ban pe cont sau pe email, adica orice cont cu acel email va fi banat. O sa iti trebuiasca alt cont. Sa dea ban pe IP nu are sens, ia gandeste-te la cei ce joaca la camin sau la vreo sala de-asta.