PlutonierCapsuna Posted January 15, 2014 Report Posted January 15, 2014 Am un alt user pe forum dar prefer sa imi pastrez anonimatul. Scriu asta ca sa stie lumea ce manevre se fac la voyo.ro. Verisoara-mea e clienta de cateva luni la voyo. De ce, doar ea stie. In fine, ea a platit ca sa vada Breaking Bad si unele seriale noi din America, ca a vazut desteapta de ea reclama la tv cum ca gaseste toate sezoanele serialelor respective pe VOYO. Dar a urmat partea de teapa. Sezoanele si episoadele serialelor la care se face reclama la tv sunt sterse dupa intervale scurte de timp. Daca in 2-3 saptamani nu ai mai avut timp sa urmaresti tot serialul nu mai ai cum sa vezi restul episoadelor ca sunt sterse din sistem. Nu ii anunta nimeni pe clienti cand isi fac cont pe voyo.ro ca sezoanele si episoadele serialelor vor fi sterse dupa cateva saptamani sau maxim 2-3 luni. Chiar si la serialele noi aparute la care ei fac reclama la tv se sterg episoadele dupa 2-3 saptamani si mai lasa doar ultimele 2 episoade.Pe smart tv nu apare absolut nici un mesaj care sa iti zica "ba prostovane vezi ca maine stergem serialul sau episodul asta". In mail foarte foarte FOARTE rar primesti anuntul ca se sterge un serial. Chiar si asa, degeaba imi dai mail cu o saptamana inainte ca stergi serialele cand eu habar nu aveam ca o sa faci asta cand ti-am platit abonamentul. Sau poate ca nu mai am mailul. Sau nu il folosesc. Sau pula mea. E treaba mea ce fac cu mailul meu si daca il citesc sau nu.Si prostii platesc ca sa vada si ei 3-4 episoade pe saptamana si dupa aia li se sterge serialul din lista si raman nevizionate inca 60 de episoade. Cine plm are timp sa si munceasca, sa se tina si de scoala, sa si vada si 100 de episoade dintrun serial intr-o luna de zile? Si uite asa prostii ajung sa renunte la abonament si tot de pe trackere trag episoadele piratate dupa ce au platit un serviciu premium care le-a dat teapa.Sfatul meu e sa nu va faceti abonament la ei daca aveti impresia ca odata dati banii acele seriale or sa fie mereu la dispozitia voastra. Cine are blog sau site, chiar si facebook, ar face un bine romanilor daca ar scrie despre treaba asta ca astia de la voyo cu siguranta nu le vor zice din timp si vor da banii ca prostii pe ceva asa de limitat.Termenii si conditiile voyo.roDespre serviciu Voyo ofera continut video in sistem de abonament (SVOD) si pay-per-view (TVOD). Voyo este un serviciu care permite utilizatorilor sa acceseze un continut foarte variat de video online - sute de titluri de filme, emisiuni informative si de divertisment, seriale si produse cu continut sportiv, multe dintre acestea cu difuzare LIVE. Utilizatorii se pot bucura de nenumarate seriale internationale, seriale romanesti, chiar in avans fata de difuzarea la TV.Continutul Voyo Toti vizitatorii Voyo au dreptul sa foloseasca serviciile oferite de portal atata vreme cat nu incalca termenii si conditiile de utilizare. Unele facilitati sunt disponibile, din ratiuni de drepturi de autor, doar vizitatorilor din Romania.Portalul Voyo contine programe proprii, reclame, continut gratuit, continut video care este oferit contra cost.Continutul Voyo este prezentat cu buna credinta. Portalul de continut Voyo este folosit pe seama responsabilitatii proprii, iar Voyo nu poate fi considerat vinovat pentru nicio urmare negativa ce ar putea rezulta din uz. Accesul la Voyo este permis persoanelor de orice varsta. Cu toate acestea, accesul la un anumit continut poate avea restrictii de varsta, indicate prin etichete. Spre exemplu, etichetele "18+" in cazul unor titluri indica faptul ca anumite categorii de continut video sunt permise doar persoanelor mai in varsta de 18 ani.Atentie ! Cei din afara tarii au acces la un pachet limitat de produse, respectiv pot accesa doar sectiunile SERIALE, EMISIUNI (cu unele exceptii), Pro TV News, iar abonarea se face cu cardul sau Paypal. Pentru mai multe detalii, trimiteti un mail la suport@voyo.ro inainte de a urma pasii de abonare.Canalele TV din sectiunea TV ONLINE nu sunt accesibile pentru free trial si pentru abonatii din afara tarii.De asemenea, sectiunea TV ONLINE nu ofera acces la toate emisiunile canalelor TV din aceasta sectiune. Anumite emisiuni pentru care nu au fost dobandite drepturile pentru internet nu vor fi receptionate de abonatii VoyoAccesul la continutul “Voyo” prin intermediul aplicatiei “Voyo.ro” pentru iPad, iPhone, Android si Smart TV este limitat doar la o parte din continutul Voyo, in functie de disponibilitatile tehnice. Drepturi de autor Continutul Voyo (text, material video si audio existente pe site, baze de date si coduri de programare) este protejat de drepturi de autor. Folosirea neautorizata a oricarei parti a portalului, incluzand, dar nelimitat la reproducerea si / sau distribuirea fara permisiunea anterioara a Voyo sau a partenerilor sai a continutului portaluluiva atrage raspunderea penala si civila a persoanelor responsabile. In acest sens precizam ca, in conformitate cu Art. 1398 din legea 8/1996:"Constituie infractiune si se pedepseste cu închisoare de la 1 la 4 ani sau cu amenda punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamântul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, astfel încât publicul sa le poata accesa în orice loc sau în orice moment ales în mod individual."Utilizatorul care observa incalcarea acestor reguli pe site, este rugat sa ne informeze informeze la adresa de mail suport@voyo.ro.Link-uri catre alte domenii web Portalul Voyo poate contine link-uri la site-uri din afara domeniului sau. Voyo ofera link-uri cu buna credinta si nu este responsabil pentru continutul unor site-uri din afara portalului sau. Conexiunea la continutul aflat in afara portalului se realizeaza pe responsabilitatea utilizatorului.Inregistrare si date cu caracter personal Inregistrarea ca Utilizator Voyo se va putea face prin intermediul site-ului www.voyo.ro sau prin intermediul site-ului www.rcs-rds.ro www.rcs-rds.ro utilizand aplicatia Contul Meu Digi pentru abonatii RCS - RDS. Utilizatorii Voyo se vor inregistra oferind informatii reale, vor alege un nume de cont si o parola. Utilizatorii declara pe propria rasopundere ca informatiile oferite sunt reale,complete si nu apartin altor persoane.In urma inregistrarii, utilizatorii vor primi automat cele mai noi oferte si noutati de la voyo.ro. Serviciile site-ului includ publicitate si vor include mai multe tipuri de informatii si mesaje, care ii vor permite Voyo sa informeze vizitatorii cu privire la functionalitatea, serviciile si continutul portalului. Informatiile oferite de utilizatori in urma inregistrarii (incluzand nume sau adresa de email) vor fi tratate ca informatii confidentiale si nu vor fi facute publice sau communicate unor terti. Aceste informatii vor fi folosite pentru statistici demografice si pentru imbunatatirea continutului portalului Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, utilizatorul declara ca este de acord ca aceste date sa fie prelucrate de catre S.C. PRO TV S.A, persoana juridica inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, sub numarul 17155. De asemenea, pot fi colectate in mod legal anumite informatii despre utilizator, cata vreme acesta foloseste portalul (doar informatii privind computerul si furnizorul de Internet) sau date mentionate in timpul inregistrarii.Aceste date sunt folosite pentru a imbunatati portalul si continutul acestuia, incat sa se adapteze nevoilor utilizatorilor. Utilizatorul declara ca are la cunostiinta faptul ca in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001, beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de ase adresa justitiei si dreptul de ase opune prelucrarii datelor personale care il privesc si de a solicita stergerea acestora.Pentru exercitarea acestor drepturi, se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, catre S.C .PRO TV S.A., la sediul din Bulevardul Pache Protopopescu nr. 109, sector 2, Bucuresti.In cazul inregistrarii ca utilizator Voyo de catre abonatii prin intermediul site-ului www.rcs-rds.ro, datele personale ale utilizatorului Voyo vor fi prelucrate de catre RCS & RDS societate inregistrata sub numarul 15643 in registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal. Termenii si conditiile prelucrarii acestor date se gasesc pewww.rcs-rds.ro.Dezactivarea contului Pentru dezactivarea contului, utilizatorul trebuie sa inainteze catre S.C. PRO TV S.A. o cerere scrisa, datata si semnata, pe care sa o depuna la sediul din Bulevardul Pache Protopopescu nr. 109, sector 2, Bucuresti sau sa o trimita scanata pe email la adresa suport@voyo.ro.Servicii de comunicare Voyo permite vizitatorilor sa comenteze la continutul Voyo, atata vreme cat nu incalca termenii si conditiile site-ului, precum si regulile specifice adnotarii continutul respectiv.Aceste comentarii vor fi in limitele bunului simt si nu vor avea un caracter, injurios, vulgar, amenintator, rasist, sau in orice fel ofensator pentru alte persoane.De asemenea, comentariile utilizatorilor nu vor contine reclame la orice produse sau servicii sau linkuri catre site-uri care ofera posibilitatea accesarii ilegale a unor materiale protejate de drepturi de autor Voyo isi rezerva dreptul de a monitoriza serviciile de comunicare si de a elimina continutul considerat nepotrivit si/sau de a anula orice cont fara notificare prealabila in cazul incalcarii conditiilor de mai sus.Cu toate acestea, resposabilitatea comentariilor postate sub un nume de cont revine exclusiv utilizatorului care a postat comentariul.Mesaje Voyo si Sponsorizare Utilizatorii inregistrati ai Voyo pot primi in mod ocazional notificari de la site sau de la sponsorii acestuia. Daca utilizatorul nu doreste sa primeasca asemenea mesaje poate notifica responsabilii Voyo la adresa suport@voyo.ro.Necesar tehnic Pentru a rula produsele Voyo, configuratia minima a calculatorului trebuie sa fie: Procesor Pentium la o viteza de 3 Ghz , memorie RAM 2G , placa video cu accelerator grafic , placa de sunet , sistem de operare Windows XP, browser de internet Firefox (Mozilla) sau Internet Explorer, dar pentru pentru cea mai inalta calitate va recomandam: Procesor Pentium la o viteza de 3.4 Ghz , memorie RAM 4G , placa video cu accelerator grafic , placa de sunet, sistem de operare Windows 7, browser de internet Firefox(Mozilla). Momentan, rezolutia produselor este 720 x 404. Pentru accesarea anumitor produse este necesara instalarea unui soft de tip plugin (Google Widevine). Aceasta cerinta va fi vizibila printr-un pop-up care apare dupa click pe "Vezi acum". Procedura dureaza doar 2 minute, apoi browser-ul se inchide si se deschide din nou, iar produsul ales va pleca la un simplu click pe "Vezi acum". Fisierul se poate descarca de aici: https://tools.google.com/dlpage/widevine sau http://www.widevine.com/download/videooptimizer/index.html. In cazul aplicatiilor, procedura nu este necesara, noile device-uri care suporta Widevine au deja integrat acest soft. Pentru device-urile care nu suporta Widevine utilizatorul va primi un mesaj care il va anunta in legatura cu acest aspect ("Serviciul Widevine nu este disponibil pe dispozitivul tau."). Aplicatia Voyo.ro pentru iPad si iPhone este disponibila gratuit in Apple AppStore si poate fi descarcata oricand, in doar cateva secunde. Trebuie doar sa intri in AppStore si sa cauti "Voyo.ro". Imediat ce descarci aplicatia, ai acces, daca esti abonat, la tot ce vrei. Dai doar Play. Pentru iPad, softul este combatibil cu ios 5.0 sau mai nou. Aplicatia nu se poate folosi pentru un iPad jailbreak. Apple nu permite content legal pe dispozitive piratate. Aplicatia pentru iPhone este optimizata pentru modelul iPhone 4 , 4s si 5. Din cauza performantei hardware inferioare a modelelor iPhone 3G S si iPod Touch 3, pot aparea probleme la vizualizarea fisierelor video prin conexiune Wi-Fi. Aceasta eroare va fi rezolvata in urmatoarele saptamani. Daca nu ai cont/abonament Voyo inca, trebuie sa iti faci utilizand un PC si apoi poti vedea contentul Voyo utilizand tableta/telefonul/Smart TV-ul. Aplicatia Voyo.ro nu ofera facilitatea, cea de a-ti face cont/abonament direct din aplicatie. Pentru smartphone si tableta Android, aplicatia se poate descarca de aici: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.cme.voyo.ro. Aplicatia functioneaza doar pe dispozitivele cu versiune Android minim 4.0.x (Ice Cream Sandwich), care nu au fost root-ate, accepta redarea continutului video protejat (DRM) si pe care serviciul WIDEVINE este disponibil. Important: Din cauza diversitatii dispozitivelor care folosesc Android, nu putem garanta compatibilitatea cu toate dispozitivele din piata. Monitorizam in mod constant popularitatea acestora si incercam sa oferim cele mai bune servicii posibile. Aplicatia Voyo.ro pentru Samsung si Panasonic Smart TV este deja instalata pe modelele noi, iar pe cele vechi (2011) se instaleaza automat, la un update de programe. Toata gama de Smart TV LG 2012 si 2013 are preinstalata aplicatia Voyo in zona Premium. Aplicatia nu se poate instala pe modelele mai vechi de 2012. Pentru a accesa Voyo.ro, televizorul trebuie sa fie conectat la internet, prin wireless sau prin cablu. Odata descarcata gratuit aplicatia, produsele din Voyo.ro se vor vedea oricand doreste abonatul, la un simplu Play. Accesul la continutul "Voyo" prin intermediul aplicatiei "Voyo.ro" Smart TV este limitat doar la o parte din continutul Voyo, in functie de disponibilitatile tehnice. Pentru a vedea filmele la calitate inalta, este nevoie de o rata de transfer de 4Mbps, iar pentru calitate redusa, 2Mbps. In cazul stick-urilor de internet, semnalul GPRS sau tipul de abonament pot influenta calitatea receptiei, independent de contentul www.voyo.ro. Abonamentul Voyo poate fi accesat de la cel mult 5 dispozitive diferite, dar nu mai mult de doua simultan din aceeasi categorie cu exceptia PC-ului si a device-urilor cu sistem de operare Android, unde pot fi trei simultan. Daca ai depasit deja acest numar, atunci trebuie sa mergi in contul tau, in casuta "Optiuni abonament" si sa anulezi unul din cele 5 dispozitive listate acolo. Pretul Portalul Voyo ofera utilizatorilor doua posibilitati de plata– sistemul de abonament si pay-per-view. Pretul abonamentului este de 3.72 Euro (TVA inclus), platibili in Lei, la cursul zilei respective.Abonamentul poate fi lunar, pentru 3 luni - 8,68 Euro (TVA inclus) sau pentru 6 luni - 16,12 (TVA inclus), in functie de optiunea abonatului, platibil la inceputul fiecarei perioade de abonament . Utilizatorul poate opta pentru mai multe variante de abonare: cu free trial, adica 7 zile de continut gratuit (cu acces la un pachet limitat de produse- si doar pentru abonamentul lunar), cu taxare directa (cu acces imediat la toata oferta de abonament). In cazul "free trial", la finalul celor 7 zile, abonatul este taxat direct cu 3.72 Euro, platibili in Lei, la cursul zilei respective, contravaloarea abonamentului pe o luna. Utilizatorul are in orice moment, inclusiv pe parcursul perioadei de free trial, posibilitatea de a avea acces la intregul continut Voyo, achitand pretul abonamentului. Modalitati de plata: Plata prin card:In cazul platii cu cardul,utilizatorul, la inceputul perioadei gratuite, ofera datele de identificare ale cardului. In contul de card al utilizatorului va fi blocata suma necesara platii perioadei de abonament, respectiv 3.72 Euro ( TVA inclus), platibili in Lei, la cursul BNR al zilei respective. In cazul in care, pana in termenul de 7 zile de utilizare gratuita, utilizatorul nu este multumit de serviciile Voyo, acesta poate sa renunte apasand butonul de Renuntare Abonament din contul sau, moment in care suma va fi deblocata. In cazul in care utilizatorul porneste abonamentul mai devreme de cele 7 zile de gratuitate, sau dupa expirarea celor 7 zile, in cazul in care utilizatorul nu renunta la abonament, suma de 3.72 Euro este retrasa.. In cazul abonarii pentru 3 luni, respectiv 6 luni, taxarea se produce imediat - 8,68 Euro (TVA inclus) pentru abonamentul pe 3 luni si 16,12 Euro ( TVA inclus) pentru abonamentul pe 6 luni, platibili in Lei, la cursul zilei respective. Plata se face automat din contul de card al abonatului, la inceputul fiecarei noi perioade de abonament (recurenta). Dupa prima perioada de abonament, taxarea recurenta se produce la ora 6:00, indiferent la ora la care s-a produs prima taxare.In cazul in care, la taxarea recurenta, nu exista disponibilitati banesti in contul abonatului, accesul abonatului la continutul voyo va fi restrictionat si se va incerca din nou taxarea in ziua urmatoare In cazul in care, dupa zece astfel de incercari nu exista disponibilitati banesti, abonamentul va fi inchis. In cazul in care taxarea recurenta se face in aceste zece zile, perioadele de abonament vor fi calculate de la data platii. Plata prin Paypal:In cazul platii prin Paypal, abonatul este directionat in contul personal Paypal, unde va efectua tranzatia, respectiv 3.72 Euro ( TVA inclus), pentru abonamentul lunar, 8,68 Euro (TVA inclus) pentru abonamentul pe 3 luni si 16,12 Euro ( TVA inclus) pentru abonamentul pe 6 luni. Pentru folosirea acestei metode, utilizatorul trebuie sa aiba la momentul abonarii cont Paypal. Abonamentul se poate intrerupe oricand din contul personal Paypal, nu din pagina de profil Voyo.Plata de pe mobil:In cazul in care utilizatorul este abonat al unei retele de telefonie mobile, valoarea abonamentului va fi inscrisa pe factura operatoruluide telefonie mobile respectiv.In cazul in care abonatul detine o cartel prepaid, plata se va face prin taxare recurenta din valoarea incarcata pe acea cartela (recurenta nu este valabila in cazul Cosmote).Acest mecanism este valabil exclusiv pentru retelele de telefonie Vodafone si Orange. Pentru Cosmote, abonarea se face pentru o perioada fixa de trei luni de zile (8,68 Euro, platibili la abonare in lei, la cursul zilei respective), fara posibilitatea de intrerupere a abonamentului inainte de expirarea perioadei stabilite si fara free trial. Dupa expirarea celor 90 de zile, trebuie reluati pasii de abonare, plata nu se face automat din contul de mobil. Utilizatorul isi poate face mai multe abonamente de pe acelasi numar de mobil, dar in limita sumei acceptate de operatorul sau de telefonie mobilaIn cazul in care, la data platii, in contul de mobil al abonatului nu exista disponibilitati banesti pentru plata abonamentului, accesul la continutul voyo va fi restrictionat.. Verificarile pentru existenta disponibilului banesc in contul de mobil al utilizatorului vor fi din 7 in 7 zile, incepand cu ziua taxarii initiale.In cazul in care, dupa 4 astfel de verificari, in contul de mobil al abonatului nu exista disponibilitati banesti pentru plata abonamentului, abonamentul utilizatorului va fi considerat inchisAtentie! Tarif mesaje: 0,0620 Euro, TVA inclus, pentru fiecare SMS trimisSMS-urile trebuie trimise la numerele alocate retelei corespunzatoare numarului de pe care se face abonare. Inversarea retelelor poate atrage dupa sine taxari suplimentare.Plata prin UPC:Valoarea abonamentului va fi inscrisa pe factura UPC, iar plata se va face in modalitatile agreate de UPC pentru plata facturii respective.In cazul in care abonamentul este realizat prin intermediul UPC, dezactivarea abonamentului se va face prin contactarea departamentul Suport UPC (telefonic),in vederea dezactivarii abonamentului si, implicit, a tarifarii lunare. Clientii UPC eligibili pentru abonamentul Voyo trebuie sa detina cel putin un abonament de TV digital si unul de Internet. Plata prin RCS - RDS:Valoarea abonamentului va fi inscrisa pe factura RCS - RDS iar plata se va face in modalitatile agreate de RCS - RDS pentru plata facturii respective.In cazul in care abonamentul este realizat prin intermediul RCS - RDS, dezactivarea abonamentului se va face direct din Digicare sau prin contactarea RCS - RDS in vederea dezactivarii abonamentului si, implicit, a tarifarii lunare. Clientii RCS - RDS eligibili pentru abonamentul Voyo trebuie sa detina cel putin un abonament de TV digital si unul de Internet. Pay per view:In cazul pay-per-view, utilizatorul isi alege produsul pe care doreste sa-l achizitioneze si il achita prin intermediul sistemului de incarcare cu credit via SMS sau Card. Produsele din aceasta sectiune au pretul listat, iar tarifele includ TVA. Pentru contul pay-per-view, sumele fixe care se pot incarca sunt 5, respectiv 10 Euro.Continutul video cumparat pe site din sectiune "pay-per-view" este disponibil spre vizionare timp de 24 de ore din clipa achizitiei, exceptie fac produsele Live.In cazul in care un utilizator are un abonament inactiv si o suma de cel putin 3 euro in contul sau de pay per view poate opta sa transforme sumele de bani existente in contul sau de pay per view in abonament voyo, bifand aceasta optiune in fereastra de pay-per view. In acest caz banii din contul de pay-per view vor fi transformati in abonament voyo, utilizatorul avand dreptul la o luna de abonament pentru fiecare 3 euro transformati astfel.Promotii si evenimente curenteVoyo ofera abonatilor sai periodic o serie de promotii cu privire la continutul sau si preturile abonamentelor. Pentru a vedea promotiile in desfasurare in acest moment consultati sectiunea “Promotii si evenimente curente”Renuntarea la abonament. Reactivare La card, renuntarea la abonament se poate face oricand, dand click pe butonul de Renuntare Abonament din cadrul paginii de cont. In cazul platii din contul de abonament mobil, renuntarea la abonament se va face prin trimiterea unui SMS cu mesajul “stop voyo” la numarul 7434 (pentru reteaua Vodafone) sau 1223 (pentru reteaua Orange), pentru abonamentul lunar, respectiv “stop voyo3” la 7545 (pentru reteaua Vodafone) si 7588 (pentru reteaua Orange), pentru abonamentul cu taxare la 3 luni. Tarif mesaje: 0,0620 Euro, TVA inclus, pentru fiecare SMS trimis.In ambele cazuri, renuntarea se va produce efecte la sfarsitul perioadei achitate.In cazul in care abonamentul a fost inchis ca urmare a constatarii lipsei necesarului de bani la taxarea recurenta, Utilizatorul poate solicita oricand reluarea abonamentului si continuarea taxarii. Confirmarea acordului Utilizatorului se poate face prin orice mijloace de comunicare disponibile Utilizatorului (telefon, fax, e-mail, etc)Atentie! In cazul Cosmote, mesajul "stop voyo" nu este valabil si poate atrage dupa sine taxari suplimentare. Dupa mesajul de confirmare, nu trebuie trimis niciun alt mesaj la numarul taxabil.Acceptarea Termenilor si Conditiilor Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, utilizatorul isi da acordul pentru efectuarea automata a platilor prin preluarea directa din contul de card sau prin inscriere pe factura de telefonie mobila si declara ca plata este facuta in numele sau si ca are dreptul sa foloseasca modalitatea de plata respectiva. In cazul platilor facute cu cardul, utilizatorul declara ca are peste 18 ani si este titularul de drept al cardului respectiv. Voyo nu este responsabil pentru orice reclamatii legate de utilizarea incorecta sau de catre alte persoane in afara titularului a mijloacelor de plata, pentru consumarea resurselor de plata ale utilizatorilor si nu poate returna fonduri contului daca utilizatorul a realizat o achizitie eronata.Reclamatii Utilizatorul poate sa depuna o reclamatie in cazul in care continutul cumparat nu este in concordantacu descrierea listata pe site sau daca, din cauza problemelor tehnice (disponibilitatea portalului, continut defect), nu este capabil sa vada continutul achizitionat in cadrul ferestrei de 24 de ore. Aceasta preclamatie trebuie depusa in scris in 48 de ore de la aparitia problemei.prin e-mail la suport@voyo.ro. Daca se constata ca plangerea este valida, utilizatorului i se va oferi timp suplimentar pentru accesarea continutului cumparat.Incalcarea Termenilor si Conditiilor In cazul nerespectarii Termenilor si Conditiilor de Utilizare, ne rezervam dreptul de a suspenda sau de a anula orice cont fara notificare prealabila. Anularea contului din cauza acestei nerespectari nu da dreptul utilizatorului la restituirea abonamentului dedeja incasat.Modificarea regulilor Voyo isi rezerva dreptul de a modifica fara notificare prealabila termenii si conditiile acestui portal. Orice schimbare va fi vizibila pe www.voyo.ro. Schimbarile importante la Voyo vor fi anuntate utilizatorilor prin postari pe site si prin e-mail. Utilizarea continutului din portal este o confirmare ca esti familiar cu cele mai recente reguli.Aceste reguli sunt valabile din data de 8 Decembrie 2011Suport Pentru orice intrebari sau sesizari, va rugam sa ne contactati la suport@voyo.roAcceptare Utilizarea www.voyo.ro se va supune "TERMENILOR SI CONDITIILOR DE UTILIZARE". Prin acceptare utilizatorii site-ului declara ca au luat la cunostiinta "Termenii si conditiile de utilizare", le inteleg pe deplin si le vor respecta pe parcursul utilizarii site-ului Quote
tedeus Posted January 15, 2014 Report Posted January 15, 2014 Am un alt user pe forum dar prefer sa imi pastrez anonimatul. Scriu asta ca sa stie lumea ce manevre se fac la voyo.ro. Verisoara-mea e clienta de cateva luni la voyo. De ce, doar ea stie. In fine, ea a platit ca sa vada Breaking Bad si unele seriale noi din America, ca a vazut desteapta de ea reclama la tv cum ca gaseste toate sezoanele serialelor respective pe VOYO. Dar a urmat partea de teapa. Sezoanele si episoadele serialelor la care se face reclama la tv sunt sterse dupa intervale scurte de timp. Daca in 2-3 saptamani nu ai mai avut timp sa urmaresti tot serialul nu mai ai cum sa vezi restul episoadelor ca sunt sterse din sistem. Nu ii anunta nimeni pe clienti cand isi fac cont pe voyo.ro ca sezoanele si episoadele serialelor vor fi sterse dupa cateva saptamani sau maxim 2-3 luni. Chiar si la serialele noi aparute la care ei fac reclama la tv se sterg episoadele dupa 2-3 saptamani si mai lasa doar ultimele 2 episoade.Pe smart tv nu apare absolut nici un mesaj care sa iti zica "ba prostovane vezi ca maine stergem serialul sau episodul asta". In mail foarte foarte FOARTE rar primesti anuntul ca se sterge un serial. Chiar si asa, degeaba imi dai mail cu o saptamana inainte ca stergi serialele cand eu habar nu aveam ca o sa faci asta cand ti-am platit abonamentul. Sau poate ca nu mai am mailul. Sau nu il folosesc. Sau pula mea. E treaba mea ce fac cu mailul meu si daca il citesc sau nu.Si prostii platesc ca sa vada si ei 3-4 episoade pe saptamana si dupa aia li se sterge serialul din lista si raman nevizionate inca 60 de episoade. Cine plm are timp sa si munceasca, sa se tina si de scoala, sa si vada si 100 de episoade dintrun serial intr-o luna de zile? Si uite asa prostii ajung sa renunte la abonament si tot de pe trackere trag episoadele piratate dupa ce au platit un serviciu premium care le-a dat teapa.Sfatul meu e sa nu va faceti abonament la ei daca aveti impresia ca odata dati banii acele seriale or sa fie mereu la dispozitia voastra. Cine are blog sau site, chiar si facebook, ar face un bine romanilor daca ar scrie despre treaba asta ca astia de la voyo cu siguranta nu le vor zice din timp si vor da banii ca prostii pe ceva asa de limitat.Termenii si conditiile voyo.roDespre serviciu Voyo ofera continut video in sistem de abonament (SVOD) si pay-per-view (TVOD). Voyo este un serviciu care permite utilizatorilor sa acceseze un continut foarte variat de video online - sute de titluri de filme, emisiuni informative si de divertisment, seriale si produse cu continut sportiv, multe dintre acestea cu difuzare LIVE. Utilizatorii se pot bucura de nenumarate seriale internationale, seriale romanesti, chiar in avans fata de difuzarea la TV.Continutul Voyo Toti vizitatorii Voyo au dreptul sa foloseasca serviciile oferite de portal atata vreme cat nu incalca termenii si conditiile de utilizare. Unele facilitati sunt disponibile, din ratiuni de drepturi de autor, doar vizitatorilor din Romania.Portalul Voyo contine programe proprii, reclame, continut gratuit, continut video care este oferit contra cost.Continutul Voyo este prezentat cu buna credinta. Portalul de continut Voyo este folosit pe seama responsabilitatii proprii, iar Voyo nu poate fi considerat vinovat pentru nicio urmare negativa ce ar putea rezulta din uz. Accesul la Voyo este permis persoanelor de orice varsta. Cu toate acestea, accesul la un anumit continut poate avea restrictii de varsta, indicate prin etichete. Spre exemplu, etichetele "18+" in cazul unor titluri indica faptul ca anumite categorii de continut video sunt permise doar persoanelor mai in varsta de 18 ani.Atentie ! Cei din afara tarii au acces la un pachet limitat de produse, respectiv pot accesa doar sectiunile SERIALE, EMISIUNI (cu unele exceptii), Pro TV News, iar abonarea se face cu cardul sau Paypal. Pentru mai multe detalii, trimiteti un mail la suport@voyo.ro inainte de a urma pasii de abonare.Canalele TV din sectiunea TV ONLINE nu sunt accesibile pentru free trial si pentru abonatii din afara tarii.De asemenea, sectiunea TV ONLINE nu ofera acces la toate emisiunile canalelor TV din aceasta sectiune. Anumite emisiuni pentru care nu au fost dobandite drepturile pentru internet nu vor fi receptionate de abonatii VoyoAccesul la continutul “Voyo” prin intermediul aplicatiei “Voyo.ro” pentru iPad, iPhone, Android si Smart TV este limitat doar la o parte din continutul Voyo, in functie de disponibilitatile tehnice. Drepturi de autor Continutul Voyo (text, material video si audio existente pe site, baze de date si coduri de programare) este protejat de drepturi de autor. Folosirea neautorizata a oricarei parti a portalului, incluzand, dar nelimitat la reproducerea si / sau distribuirea fara permisiunea anterioara a Voyo sau a partenerilor sai a continutului portaluluiva atrage raspunderea penala si civila a persoanelor responsabile. In acest sens precizam ca, in conformitate cu Art. 1398 din legea 8/1996:"Constituie infractiune si se pedepseste cu închisoare de la 1 la 4 ani sau cu amenda punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamântul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, astfel încât publicul sa le poata accesa în orice loc sau în orice moment ales în mod individual."Utilizatorul care observa incalcarea acestor reguli pe site, este rugat sa ne informeze informeze la adresa de mail suport@voyo.ro.Link-uri catre alte domenii web Portalul Voyo poate contine link-uri la site-uri din afara domeniului sau. Voyo ofera link-uri cu buna credinta si nu este responsabil pentru continutul unor site-uri din afara portalului sau. Conexiunea la continutul aflat in afara portalului se realizeaza pe responsabilitatea utilizatorului.Inregistrare si date cu caracter personal Inregistrarea ca Utilizator Voyo se va putea face prin intermediul site-ului www.voyo.ro sau prin intermediul site-ului www.rcs-rds.ro www.rcs-rds.ro utilizand aplicatia Contul Meu Digi pentru abonatii RCS - RDS. Utilizatorii Voyo se vor inregistra oferind informatii reale, vor alege un nume de cont si o parola. Utilizatorii declara pe propria rasopundere ca informatiile oferite sunt reale,complete si nu apartin altor persoane.In urma inregistrarii, utilizatorii vor primi automat cele mai noi oferte si noutati de la voyo.ro. Serviciile site-ului includ publicitate si vor include mai multe tipuri de informatii si mesaje, care ii vor permite Voyo sa informeze vizitatorii cu privire la functionalitatea, serviciile si continutul portalului. Informatiile oferite de utilizatori in urma inregistrarii (incluzand nume sau adresa de email) vor fi tratate ca informatii confidentiale si nu vor fi facute publice sau communicate unor terti. Aceste informatii vor fi folosite pentru statistici demografice si pentru imbunatatirea continutului portalului Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, utilizatorul declara ca este de acord ca aceste date sa fie prelucrate de catre S.C. PRO TV S.A, persoana juridica inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, sub numarul 17155. De asemenea, pot fi colectate in mod legal anumite informatii despre utilizator, cata vreme acesta foloseste portalul (doar informatii privind computerul si furnizorul de Internet) sau date mentionate in timpul inregistrarii.Aceste date sunt folosite pentru a imbunatati portalul si continutul acestuia, incat sa se adapteze nevoilor utilizatorilor. Utilizatorul declara ca are la cunostiinta faptul ca in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001, beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de ase adresa justitiei si dreptul de ase opune prelucrarii datelor personale care il privesc si de a solicita stergerea acestora.Pentru exercitarea acestor drepturi, se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, catre S.C .PRO TV S.A., la sediul din Bulevardul Pache Protopopescu nr. 109, sector 2, Bucuresti.In cazul inregistrarii ca utilizator Voyo de catre abonatii prin intermediul site-ului www.rcs-rds.ro, datele personale ale utilizatorului Voyo vor fi prelucrate de catre RCS & RDS societate inregistrata sub numarul 15643 in registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal. Termenii si conditiile prelucrarii acestor date se gasesc pewww.rcs-rds.ro.Dezactivarea contului Pentru dezactivarea contului, utilizatorul trebuie sa inainteze catre S.C. PRO TV S.A. o cerere scrisa, datata si semnata, pe care sa o depuna la sediul din Bulevardul Pache Protopopescu nr. 109, sector 2, Bucuresti sau sa o trimita scanata pe email la adresa suport@voyo.ro.Servicii de comunicare Voyo permite vizitatorilor sa comenteze la continutul Voyo, atata vreme cat nu incalca termenii si conditiile site-ului, precum si regulile specifice adnotarii continutul respectiv.Aceste comentarii vor fi in limitele bunului simt si nu vor avea un caracter, injurios, vulgar, amenintator, rasist, sau in orice fel ofensator pentru alte persoane.De asemenea, comentariile utilizatorilor nu vor contine reclame la orice produse sau servicii sau linkuri catre site-uri care ofera posibilitatea accesarii ilegale a unor materiale protejate de drepturi de autor Voyo isi rezerva dreptul de a monitoriza serviciile de comunicare si de a elimina continutul considerat nepotrivit si/sau de a anula orice cont fara notificare prealabila in cazul incalcarii conditiilor de mai sus.Cu toate acestea, resposabilitatea comentariilor postate sub un nume de cont revine exclusiv utilizatorului care a postat comentariul.Mesaje Voyo si Sponsorizare Utilizatorii inregistrati ai Voyo pot primi in mod ocazional notificari de la site sau de la sponsorii acestuia. Daca utilizatorul nu doreste sa primeasca asemenea mesaje poate notifica responsabilii Voyo la adresa suport@voyo.ro.Necesar tehnic Pentru a rula produsele Voyo, configuratia minima a calculatorului trebuie sa fie: Procesor Pentium la o viteza de 3 Ghz , memorie RAM 2G , placa video cu accelerator grafic , placa de sunet , sistem de operare Windows XP, browser de internet Firefox (Mozilla) sau Internet Explorer, dar pentru pentru cea mai inalta calitate va recomandam: Procesor Pentium la o viteza de 3.4 Ghz , memorie RAM 4G , placa video cu accelerator grafic , placa de sunet, sistem de operare Windows 7, browser de internet Firefox(Mozilla). Momentan, rezolutia produselor este 720 x 404. Pentru accesarea anumitor produse este necesara instalarea unui soft de tip plugin (Google Widevine). Aceasta cerinta va fi vizibila printr-un pop-up care apare dupa click pe "Vezi acum". Procedura dureaza doar 2 minute, apoi browser-ul se inchide si se deschide din nou, iar produsul ales va pleca la un simplu click pe "Vezi acum". Fisierul se poate descarca de aici: https://tools.google.com/dlpage/widevine sau http://www.widevine.com/download/videooptimizer/index.html. In cazul aplicatiilor, procedura nu este necesara, noile device-uri care suporta Widevine au deja integrat acest soft. Pentru device-urile care nu suporta Widevine utilizatorul va primi un mesaj care il va anunta in legatura cu acest aspect ("Serviciul Widevine nu este disponibil pe dispozitivul tau."). Aplicatia Voyo.ro pentru iPad si iPhone este disponibila gratuit in Apple AppStore si poate fi descarcata oricand, in doar cateva secunde. Trebuie doar sa intri in AppStore si sa cauti "Voyo.ro". Imediat ce descarci aplicatia, ai acces, daca esti abonat, la tot ce vrei. Dai doar Play. Pentru iPad, softul este combatibil cu ios 5.0 sau mai nou. Aplicatia nu se poate folosi pentru un iPad jailbreak. Apple nu permite content legal pe dispozitive piratate. Aplicatia pentru iPhone este optimizata pentru modelul iPhone 4 , 4s si 5. Din cauza performantei hardware inferioare a modelelor iPhone 3G S si iPod Touch 3, pot aparea probleme la vizualizarea fisierelor video prin conexiune Wi-Fi. Aceasta eroare va fi rezolvata in urmatoarele saptamani. Daca nu ai cont/abonament Voyo inca, trebuie sa iti faci utilizand un PC si apoi poti vedea contentul Voyo utilizand tableta/telefonul/Smart TV-ul. Aplicatia Voyo.ro nu ofera facilitatea, cea de a-ti face cont/abonament direct din aplicatie. Pentru smartphone si tableta Android, aplicatia se poate descarca de aici: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.cme.voyo.ro. Aplicatia functioneaza doar pe dispozitivele cu versiune Android minim 4.0.x (Ice Cream Sandwich), care nu au fost root-ate, accepta redarea continutului video protejat (DRM) si pe care serviciul WIDEVINE este disponibil. Important: Din cauza diversitatii dispozitivelor care folosesc Android, nu putem garanta compatibilitatea cu toate dispozitivele din piata. Monitorizam in mod constant popularitatea acestora si incercam sa oferim cele mai bune servicii posibile. Aplicatia Voyo.ro pentru Samsung si Panasonic Smart TV este deja instalata pe modelele noi, iar pe cele vechi (2011) se instaleaza automat, la un update de programe. Toata gama de Smart TV LG 2012 si 2013 are preinstalata aplicatia Voyo in zona Premium. Aplicatia nu se poate instala pe modelele mai vechi de 2012. Pentru a accesa Voyo.ro, televizorul trebuie sa fie conectat la internet, prin wireless sau prin cablu. Odata descarcata gratuit aplicatia, produsele din Voyo.ro se vor vedea oricand doreste abonatul, la un simplu Play. Accesul la continutul "Voyo" prin intermediul aplicatiei "Voyo.ro" Smart TV este limitat doar la o parte din continutul Voyo, in functie de disponibilitatile tehnice. Pentru a vedea filmele la calitate inalta, este nevoie de o rata de transfer de 4Mbps, iar pentru calitate redusa, 2Mbps. In cazul stick-urilor de internet, semnalul GPRS sau tipul de abonament pot influenta calitatea receptiei, independent de contentul www.voyo.ro. Abonamentul Voyo poate fi accesat de la cel mult 5 dispozitive diferite, dar nu mai mult de doua simultan din aceeasi categorie cu exceptia PC-ului si a device-urilor cu sistem de operare Android, unde pot fi trei simultan. Daca ai depasit deja acest numar, atunci trebuie sa mergi in contul tau, in casuta "Optiuni abonament" si sa anulezi unul din cele 5 dispozitive listate acolo. Pretul Portalul Voyo ofera utilizatorilor doua posibilitati de plata– sistemul de abonament si pay-per-view. Pretul abonamentului este de 3.72 Euro (TVA inclus), platibili in Lei, la cursul zilei respective.Abonamentul poate fi lunar, pentru 3 luni - 8,68 Euro (TVA inclus) sau pentru 6 luni - 16,12 (TVA inclus), in functie de optiunea abonatului, platibil la inceputul fiecarei perioade de abonament . Utilizatorul poate opta pentru mai multe variante de abonare: cu free trial, adica 7 zile de continut gratuit (cu acces la un pachet limitat de produse- si doar pentru abonamentul lunar), cu taxare directa (cu acces imediat la toata oferta de abonament). In cazul "free trial", la finalul celor 7 zile, abonatul este taxat direct cu 3.72 Euro, platibili in Lei, la cursul zilei respective, contravaloarea abonamentului pe o luna. Utilizatorul are in orice moment, inclusiv pe parcursul perioadei de free trial, posibilitatea de a avea acces la intregul continut Voyo, achitand pretul abonamentului. Modalitati de plata: Plata prin card:In cazul platii cu cardul,utilizatorul, la inceputul perioadei gratuite, ofera datele de identificare ale cardului. In contul de card al utilizatorului va fi blocata suma necesara platii perioadei de abonament, respectiv 3.72 Euro ( TVA inclus), platibili in Lei, la cursul BNR al zilei respective. In cazul in care, pana in termenul de 7 zile de utilizare gratuita, utilizatorul nu este multumit de serviciile Voyo, acesta poate sa renunte apasand butonul de Renuntare Abonament din contul sau, moment in care suma va fi deblocata. In cazul in care utilizatorul porneste abonamentul mai devreme de cele 7 zile de gratuitate, sau dupa expirarea celor 7 zile, in cazul in care utilizatorul nu renunta la abonament, suma de 3.72 Euro este retrasa.. In cazul abonarii pentru 3 luni, respectiv 6 luni, taxarea se produce imediat - 8,68 Euro (TVA inclus) pentru abonamentul pe 3 luni si 16,12 Euro ( TVA inclus) pentru abonamentul pe 6 luni, platibili in Lei, la cursul zilei respective. Plata se face automat din contul de card al abonatului, la inceputul fiecarei noi perioade de abonament (recurenta). Dupa prima perioada de abonament, taxarea recurenta se produce la ora 6:00, indiferent la ora la care s-a produs prima taxare.In cazul in care, la taxarea recurenta, nu exista disponibilitati banesti in contul abonatului, accesul abonatului la continutul voyo va fi restrictionat si se va incerca din nou taxarea in ziua urmatoare In cazul in care, dupa zece astfel de incercari nu exista disponibilitati banesti, abonamentul va fi inchis. In cazul in care taxarea recurenta se face in aceste zece zile, perioadele de abonament vor fi calculate de la data platii. Plata prin Paypal:In cazul platii prin Paypal, abonatul este directionat in contul personal Paypal, unde va efectua tranzatia, respectiv 3.72 Euro ( TVA inclus), pentru abonamentul lunar, 8,68 Euro (TVA inclus) pentru abonamentul pe 3 luni si 16,12 Euro ( TVA inclus) pentru abonamentul pe 6 luni. Pentru folosirea acestei metode, utilizatorul trebuie sa aiba la momentul abonarii cont Paypal. Abonamentul se poate intrerupe oricand din contul personal Paypal, nu din pagina de profil Voyo.Plata de pe mobil:In cazul in care utilizatorul este abonat al unei retele de telefonie mobile, valoarea abonamentului va fi inscrisa pe factura operatoruluide telefonie mobile respectiv.In cazul in care abonatul detine o cartel prepaid, plata se va face prin taxare recurenta din valoarea incarcata pe acea cartela (recurenta nu este valabila in cazul Cosmote).Acest mecanism este valabil exclusiv pentru retelele de telefonie Vodafone si Orange. Pentru Cosmote, abonarea se face pentru o perioada fixa de trei luni de zile (8,68 Euro, platibili la abonare in lei, la cursul zilei respective), fara posibilitatea de intrerupere a abonamentului inainte de expirarea perioadei stabilite si fara free trial. Dupa expirarea celor 90 de zile, trebuie reluati pasii de abonare, plata nu se face automat din contul de mobil. Utilizatorul isi poate face mai multe abonamente de pe acelasi numar de mobil, dar in limita sumei acceptate de operatorul sau de telefonie mobilaIn cazul in care, la data platii, in contul de mobil al abonatului nu exista disponibilitati banesti pentru plata abonamentului, accesul la continutul voyo va fi restrictionat.. Verificarile pentru existenta disponibilului banesc in contul de mobil al utilizatorului vor fi din 7 in 7 zile, incepand cu ziua taxarii initiale.In cazul in care, dupa 4 astfel de verificari, in contul de mobil al abonatului nu exista disponibilitati banesti pentru plata abonamentului, abonamentul utilizatorului va fi considerat inchisAtentie! Tarif mesaje: 0,0620 Euro, TVA inclus, pentru fiecare SMS trimisSMS-urile trebuie trimise la numerele alocate retelei corespunzatoare numarului de pe care se face abonare. Inversarea retelelor poate atrage dupa sine taxari suplimentare.Plata prin UPC:Valoarea abonamentului va fi inscrisa pe factura UPC, iar plata se va face in modalitatile agreate de UPC pentru plata facturii respective.In cazul in care abonamentul este realizat prin intermediul UPC, dezactivarea abonamentului se va face prin contactarea departamentul Suport UPC (telefonic),in vederea dezactivarii abonamentului si, implicit, a tarifarii lunare. Clientii UPC eligibili pentru abonamentul Voyo trebuie sa detina cel putin un abonament de TV digital si unul de Internet. Plata prin RCS - RDS:Valoarea abonamentului va fi inscrisa pe factura RCS - RDS iar plata se va face in modalitatile agreate de RCS - RDS pentru plata facturii respective.In cazul in care abonamentul este realizat prin intermediul RCS - RDS, dezactivarea abonamentului se va face direct din Digicare sau prin contactarea RCS - RDS in vederea dezactivarii abonamentului si, implicit, a tarifarii lunare. Clientii RCS - RDS eligibili pentru abonamentul Voyo trebuie sa detina cel putin un abonament de TV digital si unul de Internet. Pay per view:In cazul pay-per-view, utilizatorul isi alege produsul pe care doreste sa-l achizitioneze si il achita prin intermediul sistemului de incarcare cu credit via SMS sau Card. Produsele din aceasta sectiune au pretul listat, iar tarifele includ TVA. Pentru contul pay-per-view, sumele fixe care se pot incarca sunt 5, respectiv 10 Euro.Continutul video cumparat pe site din sectiune "pay-per-view" este disponibil spre vizionare timp de 24 de ore din clipa achizitiei, exceptie fac produsele Live.In cazul in care un utilizator are un abonament inactiv si o suma de cel putin 3 euro in contul sau de pay per view poate opta sa transforme sumele de bani existente in contul sau de pay per view in abonament voyo, bifand aceasta optiune in fereastra de pay-per view. In acest caz banii din contul de pay-per view vor fi transformati in abonament voyo, utilizatorul avand dreptul la o luna de abonament pentru fiecare 3 euro transformati astfel.Promotii si evenimente curenteVoyo ofera abonatilor sai periodic o serie de promotii cu privire la continutul sau si preturile abonamentelor. Pentru a vedea promotiile in desfasurare in acest moment consultati sectiunea “Promotii si evenimente curente”Renuntarea la abonament. Reactivare La card, renuntarea la abonament se poate face oricand, dand click pe butonul de Renuntare Abonament din cadrul paginii de cont. In cazul platii din contul de abonament mobil, renuntarea la abonament se va face prin trimiterea unui SMS cu mesajul “stop voyo” la numarul 7434 (pentru reteaua Vodafone) sau 1223 (pentru reteaua Orange), pentru abonamentul lunar, respectiv “stop voyo3” la 7545 (pentru reteaua Vodafone) si 7588 (pentru reteaua Orange), pentru abonamentul cu taxare la 3 luni. Tarif mesaje: 0,0620 Euro, TVA inclus, pentru fiecare SMS trimis.In ambele cazuri, renuntarea se va produce efecte la sfarsitul perioadei achitate.In cazul in care abonamentul a fost inchis ca urmare a constatarii lipsei necesarului de bani la taxarea recurenta, Utilizatorul poate solicita oricand reluarea abonamentului si continuarea taxarii. Confirmarea acordului Utilizatorului se poate face prin orice mijloace de comunicare disponibile Utilizatorului (telefon, fax, e-mail, etc)Atentie! In cazul Cosmote, mesajul "stop voyo" nu este valabil si poate atrage dupa sine taxari suplimentare. Dupa mesajul de confirmare, nu trebuie trimis niciun alt mesaj la numarul taxabil.Acceptarea Termenilor si Conditiilor Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, utilizatorul isi da acordul pentru efectuarea automata a platilor prin preluarea directa din contul de card sau prin inscriere pe factura de telefonie mobila si declara ca plata este facuta in numele sau si ca are dreptul sa foloseasca modalitatea de plata respectiva. In cazul platilor facute cu cardul, utilizatorul declara ca are peste 18 ani si este titularul de drept al cardului respectiv. Voyo nu este responsabil pentru orice reclamatii legate de utilizarea incorecta sau de catre alte persoane in afara titularului a mijloacelor de plata, pentru consumarea resurselor de plata ale utilizatorilor si nu poate returna fonduri contului daca utilizatorul a realizat o achizitie eronata.Reclamatii Utilizatorul poate sa depuna o reclamatie in cazul in care continutul cumparat nu este in concordantacu descrierea listata pe site sau daca, din cauza problemelor tehnice (disponibilitatea portalului, continut defect), nu este capabil sa vada continutul achizitionat in cadrul ferestrei de 24 de ore. Aceasta preclamatie trebuie depusa in scris in 48 de ore de la aparitia problemei.prin e-mail la suport@voyo.ro. Daca se constata ca plangerea este valida, utilizatorului i se va oferi timp suplimentar pentru accesarea continutului cumparat.Incalcarea Termenilor si Conditiilor In cazul nerespectarii Termenilor si Conditiilor de Utilizare, ne rezervam dreptul de a suspenda sau de a anula orice cont fara notificare prealabila. Anularea contului din cauza acestei nerespectari nu da dreptul utilizatorului la restituirea abonamentului dedeja incasat.Modificarea regulilor Voyo isi rezerva dreptul de a modifica fara notificare prealabila termenii si conditiile acestui portal. Orice schimbare va fi vizibila pe www.voyo.ro. Schimbarile importante la Voyo vor fi anuntate utilizatorilor prin postari pe site si prin e-mail. Utilizarea continutului din portal este o confirmare ca esti familiar cu cele mai recente reguli.Aceste reguli sunt valabile din data de 8 Decembrie 2011Suport Pentru orice intrebari sau sesizari, va rugam sa ne contactati la suport@voyo.roAcceptare Utilizarea www.voyo.ro se va supune "TERMENILOR SI CONDITIILOR DE UTILIZARE". Prin acceptare utilizatorii site-ului declara ca au luat la cunostiinta "Termenii si conditiile de utilizare", le inteleg pe deplin si le vor respecta pe parcursul utilizarii site-uluiAi mai multe optiuni legale de a reglementa situatia si de a-ti apara drepturile. Printre ele pot enumera: ANPC, OPC. Daca, prin absurd, crezi ca nu ti se va face dreptate arunca un pm si gasim o solutie. Multe sunt strambe in Romania si depinde numai de noi sa luam atitudine. Quote
PlutonierCapsuna Posted January 15, 2014 Author Report Posted January 15, 2014 Eu nu pot sa fac nimic frate. Am vazut la varamea care era problema ca ma chemase sa vad ce are contul ei de nu-i mai merg serialele la care se uita. Am mai intrebat un tov cu cont si mi-a confirmat ca asa e treaba cu voyo. Ea nu vrea sa faca reclamatie la opc, ba chiar inca mai are abonamentul ca sa poata sa vada emisiunile alea de cacat marca protv. Poate ii scutim pe altii de tepele astea ieftine daca se duce vorba. Poate ii obligam pe cei de la voyo sa precizeze clar ce ofera si ce nu. Eu zic ca putem sa o facem daca se imprastie vestea pe tot netul. Quote
nSnoopy Posted January 15, 2014 Report Posted January 15, 2014 Ii recomand verisoarei tale ori sa invete engleza ori sa descarce fiecare episod in parte si subtitrare si aia e sau sa vada episoadele online(sunt multe site-uri cu filme unde gaseste cam orice serial si cel mai important pe site-urile respective este FREE).Ca sa revenim la subiect voyo SUCKS. Quote
alexu Posted January 15, 2014 Report Posted January 15, 2014 Inteleg nemultumirile, insa ce nu inteleg eu este de ce te ascunzi. Toata lumea stie ca Vomo sucks. Am scris chiar pe blogul meu, prin octombrie, cu titlul "Nu am NeVoyo". Cum sa dai banii pe asa ceva?Totusi, de ce iti e frica? Ce pot sa-ti faca? Quote
CristianRoflmao Posted January 15, 2014 Report Posted January 15, 2014 Fa-le reclamatie dai dracului,ca incearca ei sa schimbe internetul .. si sa inchida site-urile de filme.Huuu Quote
ENCODED Posted January 16, 2014 Report Posted January 16, 2014 Voyo functioneaza corect si nu au obligatia de a furniza anumite episoade pentru un anumit user. La seriile unde se sterg episoadele, exista notificare la fiecare episod in parte inainte de a se sterge . Eu unu` sunt multumit de serviciile lor Quote
robyyxx Posted January 16, 2014 Report Posted January 16, 2014 Exista serialepenet.ro unde gasesti aproape orice serial cu toate sezoanele si episoadele inclusic Breaking Bad.Gasesti aici pe forum programe si coduri de activare cate vrei. Quote
malsploit Posted January 16, 2014 Report Posted January 16, 2014 Eu nu am inteles nimic..e dimineata?Se plange ca voyo sterge serialele pentru care fata respectiva, verisoara, a platit ca sa le vizioneze. Quote
PlutonierCapsuna Posted January 17, 2014 Author Report Posted January 17, 2014 (edited) Voyo functioneaza corect si nu au obligatia de a furniza anumite episoade pentru un anumit user. La seriile unde se sterg episoadele, exista notificare la fiecare episod in parte inainte de a se sterge . Eu unu` sunt multumit de serviciile lor Mai omule. Tu vezi la tv reclama cu Breaking Bad. "Urmareste toate sezoanele pe voyo.ro". Iti faci user si dupa o saptamana serialul e sters. Sau iti faci user si vezi ca de fapt primele 3 sezoane au fost sterse. Tu nu realizezi unde e problema? E chiar asa greu? Au obligatia sa imi furnizeze episoadele respective pentru ca prin reclama lor asta promoveaza si pe mine nu ma anuntat nimeni inainte de a imi face primul abonament ca o sa raman fara seriale. Daca in TOS nu precizeaza ca se sterg episoadele pentru care ti-ai facut abonament sunt tocmai buni de dat in judecata.In al doilea rand, doar pe interfata web apare anunt ca va fi sters serialul. Pe Smart TV NU APARE si nici mail nu ti se da cand se sterg serialele. Daca te uiti la voyo pe Smart TV o iei in mana original ca nu stii cand ti se sterg serialele. Edited January 17, 2014 by PlutonierCapsuna Quote
AndrusKanu Posted January 25, 2014 Report Posted January 25, 2014 Stie cineva unde pot gasi stand up-urile de pe voyo? Pe site scrie ca ai 7 zile gratuit, dar tot te pun sa incarci contul. Quote