tedeus Posted January 30, 2014 Report Share Posted January 30, 2014 Inca nu ti-e clar ca:- si-au facut reclama moca (reclama negativa, tot reclama e)- au facut rost de articole unice(probabil permanente) cu backlink-uri bune in valoare de cateva mii de $- au obtinut date cu caracter personal printr-un mic artificiu (inselaciune)- totul a fost moca, sau maxim o amenda/spaga de cateva sute/mii RON - care probabil nu va exista avand in vedere cat de neclare sunt legile cu privire la magazine online, sau mai bine spus avand in vedere ca nu intereseaza pe nimeni de mediul online in Romania -Faci afirmatii suspecte de prostie. Din fericire domo stie unde este problema. Mai exact: preturile lor vin intr-o moneda iar pe piata romaneasca este alta moneda. La anumite produse exista discounturi prevazute pe toata plaja de magazine iar la altele nu. Eroare de software poate exista in oroce sisteme. Problema, din pacate, nu cred ca se poate repera asa de usor. Sistemul lor este pe o platforma de ibm virtual store un pic mai vechi. De aici si pana la a ne explica cat de mare e teoria publicitatii si a inselaciunii e mare distanta. On topic: va asigur ca anpc a luat deja masurile necesare, domo primind o amenda de atentionare. Au 30 de zile sa isi rezolve problema. Cel mai probabil it-istii(aia pe pile bagati in domo) vor pleca, de data asta de tot, de la firma subcontractoare(nu ei nu au platforme proprii ci subcontractori pe it).// Late edit: si nu, nu sunt vreun burtos angajat domo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cril Posted January 30, 2014 Report Share Posted January 30, 2014 Faci afirmatii suspecte de prostie. Din fericire domo stie unde este problema. Mai exact: preturile lor vin intr-o moneda iar pe piata romaneasca este alta moneda. La anumite produse exista discounturi prevazute pe toata plaja de magazine iar la altele nu. Eroare de software poate exista in oroce sisteme. Problema, din pacate, nu cred ca se poate repera asa de usor. Sistemul lor este pe o platforma de ibm virtual store un pic mai vechi. De aici si pana la a ne explica cat de mare e teoria publicitatii si a inselaciunii e mare distanta. On topic: va asigur ca anpc a luat deja masurile necesare, domo primind o amenda de atentionare. Au 30 de zile sa isi rezolve problema. Cel mai probabil it-istii(aia pe pile bagati in domo) vor pleca, de data asta de tot, de la firma subcontractoare(nu ei nu au platforme proprii ci subcontractori pe it).// Late edit: si nu, nu sunt vreun burtos angajat domo.Bun, au probleme. A fost "eroare de sistem". Lumineaza-ma ce o sa faca cu datele noastre personale stranse: le sterg de buna credinta, sau le folosesc. Mi s-ar parea normal ca toate datele respective sa le stearga din moment ce nu si-au onorat partea de "contract".De asemenea spune-mi si mie cum ii afecteaza pe partea de SEO backlink-urile obtinute(de la bloguri/siteuri foarte importante). Fa un pret cam cat ar costa o campanie de genul la o firma serioasa.Crezi ca faptul ca n-am primit o tableta si o sa fiu din greseala prin AFI si vad ceva ce-mi place de la Domo nu o sa mai cumpar? Te inseli, poate in prima faza multi n-o sa mai ia de acolo, dar totul se uita. Lumea cam uitase de domo, uite ca si-a adus aminte ca exista.Cum se face ca o eroare de sistem nu le produce nicio dauna, in schimb beneficiaza de avantaje? Nu mai punem ca n-au avut nici macar bunul simt sa-si ceara scuze in SMS sau pe e-mail cand au fost contactati. Au pus o imagine la misto pe site, foarte putin vizibila.Ca fapt divers, mi se pare normal sa nu livreze produsele clientilor care au ales ramburs(de exemplu mie). Dar mi se pare anormal ca unii care au platit sa aiba banii blocati de la 24 de ore pana la 30 de zile, mai ales ca s-a creat o chitanta/factura fiscala. Cel putin alora care au platit ar fi trebuit sa le livreze produsul la pretul afisat(si zic inca o data ca eu n-am platit online). Ca un exemplu de final: daca maine te duci in Mega Image si vezi un sampon la 1,7RON in loc de 17RON(eroare umana, eroare de sistem, eroare de ce vrei tu) si ajungi cu el la casa, ei sunt obligati sa ti-l dea cu pretul afisat la raft, nu la casa de marcat. Poti incerca sa iei un produs si sa zici ca la raft e afisat altfel. O sa vezi ca vanzatorul merge cu tine acolo, si daca ai dreptate beneficiezi de pretul afisat. Si nu, nu conteaza cate produse iei(poti sa le iei pe toate). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeus881 Posted January 30, 2014 Report Share Posted January 30, 2014 Din cauza "erorii" DOMO a primit de la ANPC o amenda in valoare de 184.000 lei. (sursa adevarul.ro) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedeus Posted January 30, 2014 Report Share Posted January 30, 2014 Cril, eu nu contest nimic din afirmatiile tale de mai sus. Este total adevarat ca sunt nesimtiti si ca, in mod normal, un set de scuze trebuia sa vina de la sine. De asemenea sunt sigur nici mie, nici tie, nici altora, nu le-ar placea sa stie ca datele lor sunt la ei. Ai posibilitatea de a le cere sa ti le stearga din sistem. E dreptul tau. Faci o scrisoare, de mana, in care le ceri explicit acest lucru. Le ceri si numar de inregistrare. Poti face acelasi lucru la orice sediu de-al lor. Totusi de aici pana la a acuza o orice forma de institutie(in cazul asta un grup de firme privat) de inselaciune... este mare distanta. Cat despre vanzare: gresesti. Nici o firma din lume nu iti da tie produsul cu pretul afisat daca acesta este gresit. Cauta in drept comercial pe contengios litigii si o sa iti raspunzi singur. Acestea sunt cazuri prevazute in lege si denumite ca tine, mai sus, erori(umane, etc etc). Da, de acord, sunt situatii in care se acorda mici reduceri pentru stituatia creata. Nu este si cazul domo care pute de nesimtire. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedeus Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 (edited) Din cauza "erorii" DOMO a primit de la ANPC o amenda in valoare de 184.000 lei. (sursa adevarul.ro)Iti garantez ca suma este mult mai mica. Edited January 31, 2014 by tedeus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeus881 Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Asa scrie in ziare, asa am scris si eu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EAdrian Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 (edited) Iti garantez ca suma este mult mai mica.Am impresia c? tu ?ii cu ursu'.. ps. Propun ca DOMO s? ne sug?.@Cril - mie mi s-a întâmplat ce zici tu acolo. Am ajuns la cas? ?i era alt pre? (mai mare) fa?? de cel afi?at în rafturi iar pre?ul pe care l-am pl?tit a fost acela afi?at în rafturi. Edited January 31, 2014 by EAdrian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elohim Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Cril, eu nu contest nimic din afirmatiile tale de mai sus. Este total adevarat ca sunt nesimtiti si ca, in mod normal, un set de scuze trebuia sa vina de la sine. De asemenea sunt sigur nici mie, nici tie, nici altora, nu le-ar placea sa stie ca datele lor sunt la ei. Ai posibilitatea de a le cere sa ti le stearga din sistem. E dreptul tau. Faci o scrisoare, de mana, in care le ceri explicit acest lucru. Le ceri si numar de inregistrare. Poti face acelasi lucru la orice sediu de-al lor. Totusi de aici pana la a acuza o orice forma de institutie(in cazul asta un grup de firme privat) de inselaciune... este mare distanta. Cat despre vanzare: gresesti. Nici o firma din lume nu iti da tie produsul cu pretul afisat daca acesta este gresit. Cauta in drept comercial pe contengios litigii si o sa iti raspunzi singur. Acestea sunt cazuri prevazute in lege si denumite ca tine, mai sus, erori(umane, etc etc). Da, de acord, sunt situatii in care se acorda mici reduceri pentru stituatia creata. Nu este si cazul domo care pute de nesimtire.Nu vreau sa isc o cearta, dar afirmatia nu este adevarata. Amazon a facut nenumarate greseli de genul acesta, si desi si-au dat seama, au onorat comenzile. Nu stiu daca a fost marketing sau nu, stiu ca au iesit pe nite posturi in UK spunand ca este greseala lor si si-o asuma. Nu am acum un exemplu la indemana, dar daca este neaparata nevoie, pot posta cateva link-uri, desi nu sunt greu de gasit.In cazul DOMO, banuiesc ca pretul eronat era pretul care il platesc ei catre furnizori ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedeus Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Nu vreau sa isc o cearta, dar afirmatia nu este adevarata. Amazon a facut nenumarate greseli de genul acesta, si desi si-au dat seama, au onorat comenzile. Nu stiu daca a fost marketing sau nu, stiu ca au iesit pe nite posturi in UK spunand ca este greseala lor si si-o asuma. Nu am acum un exemplu la indemana, dar daca este neaparata nevoie, pot posta cateva link-uri, desi nu sunt greu de gasit.In cazul DOMO, banuiesc ca pretul eronat era pretul care il platesc ei catre furnizori )Asumarea greselii este altceva. Da, destept si inteligent asa ar fi. Totusi... amazon este AMAZON iar domo e.... domo . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...