Jump to content
Che

Se merita reclamele/spamul de pe facebook ?

Recommended Posts

Posted

Se merita reclamele/spamul de pe facebook ?

Uitati si un articol:

Cum s? devii expert Social Media / Blogger de succes | Pitici Gratis

Spre exemplu eu nu (prea) bag in seama reclamele de pe facebook.

Ma gandesc ca sunt o gramada asa ca mine. Si atunci, mai are rost sa platesti pentru reclame pe facebook sau sa ai nu stiu cate conturi pline la maxim cu prieteni si sa faci spam consecvent ?

Spre exemplu, daca vrei vizite+comentarii pe un site (sa zicem blog), uite ce se intampla:

Varianta 1: Si Arhi zicea la un moment dat ca a incercat cu facebook si problema care e ? Ca citeste unu, da share pe facebook si apoi toti comenteaza pe facebook iar pe blog la tine raman tot atatia utilizatori.

Varianta 2: Dai tu singur copy si paste la articol pe facebook: toti cei 5000 de prieteni vor comenta acel articol. Chestia e ca tot acolo, pe facebook.

Varianta 3: Dai share/copy&paste nu la tot articolul ca sa vina pe blog sa ti-l citeasca si sa comenteze.

Rezultat:

1) Iti intra pe blog doar daca vad deja mai multe comentarii la fragmentul la care ai dat tu share pe facebook.

Chestia e ca pentru a avea mai multe comentarii ar fi trebuit sa posezi tot articolul pe facebook ceea ce ar fi insemnat sa ajungem inapoi la varianta 2 sau, daca nu,

2) iti intra pe blog sa citeasca tot articolul iar comentariile le vor da tot pe facebook.

Alta situatie: Vrei sa iti cumpere lumea steroizi anabolizanti, de exemplu. Ce faci ?

Ai cateva conturi cu 5000 de prieteni si dai la spam la greu cu steroizi anabolizanti. Pentru toti cei din lista ta de prieteni asta nu e decat un mesaj oarecare sau chiar spam (ceea ce si e).

Alta varianta: Te bagi in grupuri de culturisti si incepi iara sa-i spamezi cu steroiziii anabolizanti. => Aia stiu mai bine ce si cum trebuie sa ia si tot nu ai succes cu vanzarea de steroizi.

Alta varianta: te duci la un grup cu oameni nespecializati pe vreun domeniu. Ca rezultat tot spammer vei fi.

Alta varianta: Platesti pentru reclama organizata la facebook. Multi si-au setat cu adblock nici sa nu vada aceste reclame SAU multi nici macar nu le baga in seama.

Si atunci ? Unde e convertirea reclamelor platite pe facebook sau a spamului in grupuri mari sau pe conturi cu 5000 de prieteni ?

La voi cat % se convertesc in ceea ce vreti voi spamul sau reclamele platite pe facebook ?

Posted

Pai aici totul depinde de nisa zic eu , daca platesti pentru reclama de 'wanna be coder' sa zicem , ai 5% rata de succes.

Cunosc o tipa care este account managed , se ocupa fix cu reclamele de pe facebook / google / etc , nu m-am uitat in rapoartele ei dar tin minte ca zicea la deschiderea unui magazin de rank 7 pe o scara de la 1 la 10 a adus chiar si 200 clienti din reclamele de pe fb.

Deci eu zic ca stu in picioare reclamele.

Posted
Pai aici totul depinde de nisa zic eu , daca platesti pentru reclama de 'wanna be coder' sa zicem , ai 5% rata de succes.

Cunosc o tipa care este account managed , se ocupa fix cu reclamele de pe facebook / google / etc , nu m-am uitat in rapoartele ei dar tin minte ca zicea la deschiderea unui magazin de rank 7 pe o scara de la 1 la 10 a adus chiar si 200 clienti din reclamele de pe fb.

Deci eu zic ca stu in picioare reclamele.

Nu stiu daca chiar stau in picioare sau aia doar vrea sa plateasca lumea pentru ele ca sa aiba si ea un salariu.

Daca stai sa te gandesti chiar si daca ai un restaurant sa zicem, nu site, nu blog si comentatori, restaurant, ceva fizic.

Hai sa vedem:

Faci reclama platita pe facebook la acel restaurant: multi nici nu o baga in seama iar o alta parte o blocheaza cu adblock iar o alta parte nici nu se mai gandesc sa se desprinda de facebook. Cei care raman ori nu prefera restaurantele, ori nu sunt in acelasi oras cu restaurantul tau ca sa poata veni, ori pur si simplu au restaurantul lor preferat si nu se risca sa mai incerce altceva.

Varianta in care faci spam: Din cei 5000 de prieteni multi nici nu sunt in acelasi oras. Dar sa zicem ca totusi sunt toti din acelasi oras. Ce se intampla ? Te vor vedea zi de zi doar pe tine ca postezi cat de misto e acel restaurant si cat de buna e mancarea. Azi la fel, maine la fel, poimaine la fel si tot asa. Aia se vor intreba la un moment dat, bine bai dar asta se duce singur la restaurantul ala ? Vad ca nu se mai duce nimeni si nu mai are nimeni nici o parere despre el. Mai este si situatia in care unu, doi, zece vor incerca totusi. Chestia e ca e foarte posibil ca unora sa nu le convina pretul, altora locatia, altora servirea si altora carora le-a placut pur si simplu sa nu posteze pe facebook.

Posted

De exemplu am un magazin de ceasuri , fac reclama (platita) persoanelor din iasi cuprinse intre varsta de 35-60 ani , cu un text bun si o poza realizata bine ai un procentaj destul de mare de reusita zic eu.

Posted

SI eu folosesc reclama de pe facebook cu succes, am un magazin de haine pentru copii si reclama doar pe facebook. clienti targetati pe interese, reclama ieftina, clienti zilnic.

Posted

Cumperi produsele cu un pret. Pui adaosul tau, faci (cumperi) publicitate si vinzi. Cat castig ai din treaba asta?

Trebuie sa ai un adaos mult mai mare decat pretul publicitatii, ca sa iesi pe profit.

Posted
am platit recent 2000 lei la etarget.ro , reclame pe facebook si site-uri cu trafic mare, antena 1 antena 3 realitatea etc., am scos fix p..a

Vezi ca se poate ?...

Posted

Deci FB si retelele de socializare le folosesti pt a-ti face o baza de fani. Apoi ii spam-uiesti USOR doar cu OFERTE, Reduceri, Chestii atragatoare. Nu postezi toata ziua fiecare produs al tau, o faci mai rar si doar cu ceva special. Lumea e satula de publicitate si o ignora usor, dar o oferta de nerefuzat, nu o iarta.

Oricum, fa toata treaba manual, nu baga $ in FB ca tu stii mai bine cand se aduna lumea pe grup, cand e vre-un eveniment interesant...un concurs de culturism de ex, sau un film cu Arnold pe ProTv si bagi discount la steroizi sau la manusi de facut sport.

Posted

Se merita ca si branding. Sa iti dau un exemplu:

Se lanseaza magazinul PLINdeMUSCHI fizic si online. Faci o campanie de fb ads pe orasul in care ai magazinul fizic. Setezi CPC destul de mare (sa zicem 1leu/clic). Ads-urile tale vor avea in vizual numai logo-ul tau (presupun aici ca ai un logo si ca magazinul fizic are deja sigla luminoasa- ca sa aiba rost campania). Ca si target alegi doar userii de fb din orasul tau +25 km. Buget campanie 300 lei pentru 2 saptamani. Acum ce face facebook? Incearca sa iti cheltuie cei 300 de lei dar problema e ca nimeni nu prea da click pe un vizual care contine doar un logo, si acesta necunoscut... Rezultat: 300.000 de afisari ale logo-ului tau si poate 200 lei cheltuiti. Tu defapt iti promovezi viitorul brand cu bani de nimic. Gandeste-te ca 5000 de flyere te costa 500 de lei numai tiparul, sa nu tinem cont de grafica si distributie.

Si asa mai departe...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...