Jump to content
HummerCrush

C si C#

Recommended Posts

  • Active Members
Care este diferenta intre programarea in C++ si cea cu C#. din cate am citit eu daca te apuci de invatat C# esti mai putin pregatit decat unul care stie C++. Care dintre cele 2 este mai

"bun " pana la urma?

Voi sunteti viitori programatori. Pun intrebari cretine pe forumuri. Daca nici in era Google nu va gasiti singuri raspunsurile, eu propun sa va omorati sau cel putin sa incetati sa mai existati in societate.

Link to comment
Share on other sites

Cine tia zis ca sunt programator? stii ce meserie am Eu ? sunt Zidar ... ce fac pe calculator o fac ca un hobby totusi in timpul liber in loc sa fac alte chestii invat . am cunostinte de baza in html5,css3,javascript,php acuma vreu sa ma apuc si de C# doar de placere ..... nu sunt viitor programator

Edited by HummerCrush
Link to comment
Share on other sites

Cine tia zis ca sunt programator? stii ce meserie am Eu ? sunt Zidar ... ce fac pe calculator o fac ca un hobby totusi in timpul liber in loc sa fac alte chestii invat . am cunostinte de baza in html5,css3,javascript,php acuma vreu sa ma apuc si de C# doar de placere ..... nu sunt viitor programator

E ca si cum ai spune ca azi repari o masina, maine zugravesti, dupa devii inginer si pe toate le faci prost. N-are niciun sens ce faci si doar pierzi timpu.

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am gandit niciodata sa fac ceva D.p.d.v. profesioanal . Aveti dreptate amandoi , eu vreu sa ma apuc de C# si .Net si asp.net ... deocamdata tot din placere de a invata doar in timpul liber , Oricum ce am invatat pana acuma nu-mi strica chiar daca nu o stiu la un nivel avansat o consider o baza care trebuie stiuta ca sa poti trece mai departe.

Credeam ca C# este un fel de C++ mai avansat dar acuma am aflat ca sunt cu totul diferite

Link to comment
Share on other sites