Jump to content
ovidelu47

Nelamurire

Recommended Posts

Posted (edited)

Salut, am o problema, am cumpărat acum 3 luni de pe ebay un Samsung galaxy s8 plus. Toate bune și frumoase până acum 3 zile cand a început să nu-mi mai arate  semnal la telefon. 

Cum aș putea să verific dacă este codat sau e în Black list, și dacă se poate decoda. 

Menționez ca locuiesc în Marea Britanie și atunci când pun o altă cartelă in telefon, nu-mi cere vreun cod sau ceva. 

Cine se pricepe să-mi lase o oferta cu prețul pentru acest serviciu. 

Edited by ovidelu47
Posted
1 minute ago, QuoVadis said:

Ai incercat o alta cartela din alta retea? Localizeaza mai intai problema, sa vezi daca e de la telefon (nu merge nici in alte retele) sau de la provider (in altele ai semnal).

Am încercat până și cartela de România și câteodată îmi apare semnal dar când dau sa apelez îmi spune ca nu este înregistrat în rețea. 

Am dat și reset din "bios-ul" telefonului și face la fel. 

Posted

De obicei cele furate sau date pierdute sunt blocate pe tara respectiva indiferent de cartela.Daca stai in Anglia poti sa incerci orice cartela ca rezultatul o sa fie acelasi.

Posted

Problema ta nu cred ca este black list ul . La telefoanele astea de obicei sunt aplicatii instalate care fac treaba asta. Daca trebuie sa presupun as spune ca telefonul tau a luat contact cu lichide( cel mai probabil pe banda de incarcare unde se afla si antenele de semnal). Cand nu are semnal formeaza *#06# si vezi daca mai ai imei. Sau poti incerca in download mode( google it) si vezi daca bootloader status e official(0x0)

Posted
15 hours ago, Andreib18 said:

Problema ta nu cred ca este black list ul . La telefoanele astea de obicei sunt aplicatii instalate care fac treaba asta. Daca trebuie sa presupun as spune ca telefonul tau a luat contact cu lichide( cel mai probabil pe banda de incarcare unde se afla si antenele de semnal). Cand nu are semnal formeaza *#06# si vezi daca mai ai imei. Sau poti incerca in download mode( google it) si vezi daca bootloader status e official(0x0)

 

Treaba cu botlooaderul nu ar trebui sa fie o problema. Folosesc telefoane la care am deblocat eu bootloaderul sau au venit ele cu bootloader deja deblocat si nu sunt probleme.

Posted

am si eu un s8+ cu aceasi problema, sunt date pierdute sau furate deci sunt in Blacklist, eu am gasit un service unde mi-a cerut £45 pt schimbare de imei.

Cei de la service mi-au spus ca dureaza 3 zile, maine seara ma duc sa imi iau telefonul si te anunt ce sa rezolvat

Posted
On 4/15/2018 at 1:51 AM, Skynet007 said:

am si eu un s8+ cu aceasi problema, sunt date pierdute sau furate deci sunt in Blacklist, eu am gasit un service unde mi-a cerut £45 pt schimbare de imei.

Cei de la service mi-au spus ca dureaza 3 zile, maine seara ma duc sa imi iau telefonul si te anunt ce sa rezolvat

 

Posted

Problema ta nu cred ca este black list ul . La telefoanele astea de obicei sunt aplicatii instalate care fac treaba asta. Daca trebuie sa presupun as spune ca telefonul tau a luat contact cu lichide( cel mai probabil pe banda de incarcare unde se afla si antenele de semnal). Cand nu are semnal formeaza *#06# si vezi daca mai ai imei. Sau poti incerca in download mode( google it) si vezi daca bootloader status e official(0x0)

Posted

Am rezolvat,am platit pe cineva care a schimbat imei-ul telefonului,acum functioneaza perfect in orice retea.

Mentionez ca telefonul a fost in blacklist,se pare ca vanzatorul dupa ce a vandut telefonul catre mine a asteptat o perioada si apoi a declarat telefonul pierdut catre compania de asigurari,acestia mai departe au bagattelefonul in blacklist.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...