Shadow86

Tapa de zile mari sau nu ????

In decursul zilei de azi cineva mi-a dat add pe linkedin , dupa ce am dat accept mi-a trimis umratorul mesaj :

-----------------------------------------------

Hello,

Greetings to You. My name is Ms Ivan Tatiana. . I am 59 years old and I was diagnosed for cancer two years ago. I will be going in for an operation later today. I decided to WILL/donate the sum of(Seven Million,two hundred and fifty eight thousand Dollars) $7.258M to you for the good work of the lord please Contact my barrister with the information below

Name is Barrister Henry Stanford.

Attorney at-Law.

Email: xxxxx @outlook.com

Phone:

Tell him that I have WILLED (Seven Million,two hundred and fifty eight thousand Dollars) $7.258M to you by quoting my personal reference number (UKL/FBF1952)

As soon as you contact him with this details quoted above, he should be able to recognize you and help in claiming this amount from my Bank. Be informed also that i have paid for the state tax on this money to be transferred to you.

Meanwhile you are advised to keep this mail and it contents confidential as i really want my wish accomplish at the end of the day.Please do pray to God for my recovery. My friend please do not send me any email as you are to send my barrister an email directly.

God Bless

------------------------------------------

Acuma mai astept sa iasa din operatie :))))) sa vedem......... :)))))

Asta e noua moda de dat tepe ????

I-am trimis atunci un mail ca sa-mi transfere banii direct in contu de paypal....le trimit datele si rezolvam treaba foarte rapid :))))

Astazi am primit si raspunsul..... O sal intreb totusi daca a murit tanti sau nu =))))

--------------------------------

Dear Remus,

I received your letter okay, and i understand you perfectly, but you must understand that this is the wish of Ms Ivan Tatiana that money should be transferred to the beneficiary's account and also for the bank to get a confirmation that the money was sent to the rightful beneficiary okay.

So it is mandatory that you follow the normal process okay.

Yours Faithfully,,

Barrister Henry Stanford.

Attorney at Law.

----------------------------------

dupa ce mi-a trimis mailul de mai sus iam raspuns :

---------------------------------------

pffff........btw how Tatiana is felling ? is she ok ? did she die or not ???? im really worried about her .

Can u tell her pls if she is not dead if she is can change that and transfer the money to paypal ?? if is needed ok , i undestand you and i will provide the bank account and all aditional information...

By the way.....is there any cost from me involve in this ?? or i just give you the account and you transfer the money ??

-----------------------------------

asteptam acum sa vedem daca a murit Tatiana si daca exista vreun cost pt mine :)))))))))))))))

Pare legit, sa pregatesti vreo $100 sa ii trimiti prin western union in nigeria pentru acte, apoi iti va trimite milioanele.

Uite aici si alti norocosi: 419 Eater - The largest scambaiting community on the planet!

Nu imi vine sa cred ca mai haleste lumea asa ceva e chiar de tot rasu :)) am o cunostinta aproape care a a trimis 7000 de euro in nigeria,imi venea sa il dau cu capu de tastatura.

Am primit raspuns :))))))))))))))))))

---------------------------------------------------

Dear Remus,

I received your letter okay, and i want you to know that i am a very busy man okay that is why i have not written.

First of all i want you to know that Ms Ivan Tatiana is in coma okay, and also it is the wish of Ms Ivan Tatiana that you are to follow the due process about all of this okay, that way the bank would be transferring the money to you without violating any laws okay.

It is very necessary that you follow due procedure to enable me do my job perfectly and you also must know that this is not a small amount, so verification has to take place before transfer can be made.

And this verification can only be made when you follow due process okay.

I hope you Understand.

Yours Faithfully,

Barrister Henry Stanford.

Attorney At-Law.

--------------------------------------------------

ce sa ii zic ? :))) idee sugestii ceva ? :D sa mai radem si noi

Acu 5 minute am primit altul :)))) cei drept ca o cam bate google translate sau limba romana....

De la doamna Agnes Robinson

Dragul meu în Domnul

Sunt Agnes Robinson O v?duv? la sfâr?itul lunii domnul Robinson Michael am 58 de ani, sotul meu târziu a fost un director de companie de constructii aici, în Coasta de Filde? înainte de moartea sa subit? în prezent 2010.but crizei politice din aceast? ?ar? înainte de moartea sa, el depus Suma de € 4, milioane de euro, într-una dintre banca din Coasta de Filde?, fondul este înc? în banc? acum.

Am boal? grav?, care este o problem? de cancer. Cel care m? deranjeaz? cel mai mult este boala mea de accident vascular cerebral. Starea mea este foarte r?u ?i c? este destul de evident c? nu voi tr?i mai mult de dou? luni, în func?ie de medicul meu, dup? ce a cunoscut starea mea am decis s? doneze acest fond pentru o persoan? care are frica de Dumnezeu individuale, care va utiliza ace?ti bani fel am de gând s? înve?e aici. Vreau o persoan? care va folosi acest fond pentru orfelinate, v?duve, de înmul?ire.

Am luat aceast? decizie pentru c? nu am nici un copil, care va mo?teni banii ?i am boal? grav?; Nu vreau o situa?ie în care ace?ti bani vor fi utilizate intr-un mod nelegiuit. Acesta este motivul pentru care am luat aceast? decizie. Nu m? tem de moarte, prin urmare, eu ?tiu unde m? duc. ?tiu c? am de gând s? fie în sânul Domnului. Exodul 14 VS 14 spune c? Domnul va lupta cazul meu ?i voi t?cea.

Nu am nevoie de nici o comunicare telefonic? în acest sens, din cauza st?rii mele de s?n?tate, cu Dumnezeu toate lucrurile sunt posibile. De îndat? ce voi primi r?spunsul dumneavoastr? v? voi da contactul banca din Abidjan. Vreau s? m? rog mereu pentru mine, pentru c? Domnul este p?storul meu. Fericirea mea este c? am tr?it o via?? de un vrednic. Oricine care vrea s? slujeasc? Domnului, trebuie s?-l slujeasc? în duh ?i în adev?r. V? rug?m s? fi?i mereu în rug?ciune toat? via?a ta.

R?spunde-mi pentru mai multe informa?ii, a în r?spunsul dumneavoastr? m? va da camer? în aprovizionarea cu o alt? biseric? sau individuale pentru acest scop. V? rug?m s? asigur eu c? va ac?iona în consecin?? cum am afirmat aici. În speran?a de a primi r?spunsul dumneavoastr?.

Trimite-mi urm?toarele informa?ii este ca pe de mai jos.