Jump to content
euintreb

Ce patesc daca-i injur pe aia de la rromtelekom?

Recommended Posts

La firmele mari ca (samsung, telekom, etc) la training li se spune sa trateze prioritar pe cei care suna si fac scandal amenintand cu datul in judecata/reclamatie la opc/etc

1. Scandal != sa injuri sau sa-l jignesti

2. O aitudine ceva de genul "Eu va dau in judecata, voi aveti un contract cu mine, eu imi pierd banii ca is angajat de acasa. Chiar maine ma duc la opc, tot restul contractului vin si va platesc cu 1 ban. Scriu articole pe blog-ul meu despre serviciile voastre de cacao... etc" - chiar daca e urat cam asa sta treaba

** Nu uitati ca e o convorbire inregistrata

Link to comment
Share on other sites

La firmele mari ca (samsung, telekom, etc) la training li se spune sa trateze prioritar pe cei care suna si fac scandal amenintand cu datul in judecata/reclamatie la opc/etc

1. Scandal != sa injuri sau sa-l jignesti

2. O aitudine ceva de genul "Eu va dau in judecata, voi aveti un contract cu mine, eu imi pierd banii ca is angajat de acasa. Chiar maine ma duc la opc, tot restul contractului vin si va platesc cu 1 ban. Scriu articole pe blog-ul meu despre serviciile voastre de cacao... etc" - chiar daca e urat cam asa sta treaba

** Nu uitati ca e o convorbire inregistrata

Stai linistit ca in inregistrare se aude numai ce vor ei.

Link to comment
Share on other sites

Cum poti sa vii pe RST sa intrebi ce poti patii daca injuri pe cineva? Ai 12 ani ? RST nu este locul unde sa intrebi despre asa ceva ... RST inseamna cu totul altceva ... Ar trebui sa se de-a un test IQ inainte de a se face cont pe RST.

Adevarat, chiar ar trebui, fiindca multi sunt si agramati ca si tine, pe care nu-i suport si ma pis pe ei ca au tupeul sa mai si faca pe desteptii, cand colo ei nu stiu sa foloseasca cratima, il folosesc la DEA - A DA, rusine bagator de seama ce esti.

@ON Nu-i injura ca dupa te suspenda daca deja contractul ti-e pe expirate, oricum, daca ar fi sa te reclame, ai lua o amenda doar, daca-i injuri personal.

Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sa-l injuri pe cel care vine sa iti faca reparatiile. Omul ala nu are absolut nici o vina. Mai bine suna-i sau du-te la ei acolo unde ti-ai facut contractul si fa acolo circ fata de alti clienti, daca chiar vrei sa le faci reclama proasta. Si iti garantez ca se rezolva totul. Dar daca nu vrei sa arati ca un badaran, mergi fain frumos la ei acolo la sediu si spui ca esti nemultumit de serviciile lor si ca ai vrea sa iti reziliezi contractul. Si te muti la RDS sau ce alt ISP mai e acuma.

A, si inca ceva, de acum incolo iti sugerez sa iti tii toate facturile si bonurile de plata pe care le primesti de la ei, ca sa nu trezesti cu figuri de genul "nu ati achitat serviciile noastre de un and de zile. daca nu platiti va dam in judecata.".

@Hoster.ro

Este forumul Off-Topic, deci banuiesc ca omul poate intreba aici ce vrea.

Edited by raynor009
Link to comment
Share on other sites

@euintreb Ca sa stii si tu, inainte citeste contractul pe care l-ai semnat. Echipa tehnica are dreptul sa intervina in maxim 72h contractuale de la depistarea situatiei tale, adica din momentul in care tu suni si reclami nefunctionarea internetului tau. Echipa tehnica merge intai pe teren, se uita sa vada ce se intampla la cabluri, asta daca operatorul cu care ai vb in apel gaseste problema cu exactitate. Daca este necesar sa vina la tine in locatie, te va apela pe nr de tel furnizat.

In cazul in care este o problema la cabluri, in functie de nivelul stricaciunii, poate dura si 2,3 saptamani, pana se obtine aprobare de la departamentele tertze.

In ceea ce privesc injuraturile in apel, esti inregistrat de la A la Z, iar cu cat injuri mai mult, cu atat apelurile tale pe viitor vor fi blocate, si nimeni nu te va mai ajuta cu nimic. BAFTA!

Link to comment
Share on other sites

Din ce cauza ti-a picat netul? Ce sa intamplat? Daca sunt probleme cu routerul spune aici si cu siguranta te va ajuta cineva! Vezi ca romtelecomul a distribuit ceva modemuri-routere cu probleme. Ce modem (router) ai?

Nu cred ca-s probleme cu routerul ca nu e deloc conexiune pe cablu

Link to comment
Share on other sites

Ce vina au angajatii ca ti-a picat tie netul?

Dute la bossul ce mare si fa-i panarama ca are sevicii de kkt.

Asa le-am facut panarama la astia de la telekktom ca nu pot sa bage internet pe strada mea ca e la 50 m distanta de blocul unde au ei cablare.

De pula mea isi fac reclama peste tot (tv, internet, pliante, afise, bannere etc) daca nu pot cabla un bloc? Saraca femeie de acolo mi-a dat un numar de telefon sa sun pt reclamatii, dar a avut rabdare 30 secunde sa asculte frustrarile mele

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu o problema cu stikul de internet Telekom, am sunat la la ei si imi tot ziceau ca se rezolva totul in maxim 48 ore am asteptat 48 de ore si dupa am sunat iar apoi mi-au zis ca in maxim 72 ore se rezolva, au trecut si cele 72 ore si am sunat iar la ei si de fiecare data imi ziceau ca azi se rezolva si nu sa rezolvat nimic, am stat fara internet 3 saptamani din cauza lor atat a durat sa remedieze problema, de fiecare data cand sunam imi spuneau domnule daca nu va convine reziliati contractul, un alt operator mi-a zis ca nu sunt abonat de al lor altu mi-a inchis telefonul in nas de cateva ori sa le fie rusine ca isi bat joc de clienti.

Un alt operator imi spunea ca nu este semnal in localitatea mea si le-am zis cum este posibil sa nu fie semnal ca sunt destul care au modem telekom si lor le merge perfect si la mine cum de nu este semnal ca doar sunt tot in localitate cu ei. Oameni prosti ce sa le ceri.

FIRMA DE TOT RASUL, NU VA RECOMAND SA MAI FOLOSITI TELEKOM

Link to comment
Share on other sites

@unic

Depinde si ce fel de stick ai. Stiu ca cele vechi pe tehnologia cdma nu mai functioneaza de la 1 ianuarie, si sunt inlocuite cu GSM-urile noi pe stick. Trebuiec configurate conform datelor din manual. Daca nu ai semnal, singura optiuni = desfiintare/reziliere :) Daca ai semnal, dar nu functioneaza, mergi la magazin Telecom si semnaleaza situatia sa iti verifice pinul, SN-ul, etc. Probabil trebuie inlocuit.

Link to comment
Share on other sites

Saraca femeie de acolo mi-a dat un numar de telefon sa sun pt reclamatii, dar a avut rabdare 30 secunde sa asculte frustrarile mele

In cursurile pentru operatorii ce intra in contact cu end-useri sunt niste pasi de procedura:

1. Pick up the phone

2. Say hello and introduce yourself

3. Let the client vent

4. Listen completely

5. Say that you understand their frustration and you'll try to fix the problem

6. Try to fix the problem

7. Ask the client if there's anything more you can help him with

8. Thank the client for calling

9. Greet the client

10. Hang up

Ceea ce a facut ea in primele 30 secunde sunt pasii 1-4.

Link to comment
Share on other sites

La mine treaba e simpl? ?i a func?ionat mereu: dac? ezit? sau tergiverseaz?, le spun c? vreau num?r de ticket escalat la management în urm?toarele 10 minute altfel le cer daune pentru pierderile cauzate, chiar daca nu-i contract de business.

Nu mai spun c? n-a trecut mai mult de o or? ?i aveam echipa la mine, chiar ?i la ?ar?.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...