euintreb Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 A picat netul si vin sa repare abia luni.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sveratus Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 nu mai e romtelekom.... e TELEKOM, si ce sa faci ..... asteptarea e cea mai buna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.fish3r Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 Nu are rost sa ii injuri, negociaza cu ei suma facturii pe luna asta ai dreptul, spunele ca ii chemi in instanta, sunt obligati sa iti recalculeze factura, sune-le ca lucrezi ca freelancer si ai pierdut munca din cauza lor ca nu sunt seriosi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoster.ro Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 Cum poti sa vii pe RST sa intrebi ce poti patii daca injuri pe cineva? Ai 12 ani ? RST nu este locul unde sa intrebi despre asa ceva ... RST inseamna cu totul altceva ... Ar trebui sa se de-a un test IQ inainte de a se face cont pe RST. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
behave Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 La firmele mari ca (samsung, telekom, etc) la training li se spune sa trateze prioritar pe cei care suna si fac scandal amenintand cu datul in judecata/reclamatie la opc/etc1. Scandal != sa injuri sau sa-l jignesti2. O aitudine ceva de genul "Eu va dau in judecata, voi aveti un contract cu mine, eu imi pierd banii ca is angajat de acasa. Chiar maine ma duc la opc, tot restul contractului vin si va platesc cu 1 ban. Scriu articole pe blog-ul meu despre serviciile voastre de cacao... etc" - chiar daca e urat cam asa sta treaba** Nu uitati ca e o convorbire inregistrata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caii Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 La firmele mari ca (samsung, telekom, etc) la training li se spune sa trateze prioritar pe cei care suna si fac scandal amenintand cu datul in judecata/reclamatie la opc/etc1. Scandal != sa injuri sau sa-l jignesti2. O aitudine ceva de genul "Eu va dau in judecata, voi aveti un contract cu mine, eu imi pierd banii ca is angajat de acasa. Chiar maine ma duc la opc, tot restul contractului vin si va platesc cu 1 ban. Scriu articole pe blog-ul meu despre serviciile voastre de cacao... etc" - chiar daca e urat cam asa sta treaba** Nu uitati ca e o convorbire inregistrataStai linistit ca in inregistrare se aude numai ce vor ei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaLykes Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 Cum poti sa vii pe RST sa intrebi ce poti patii daca injuri pe cineva? Ai 12 ani ? RST nu este locul unde sa intrebi despre asa ceva ... RST inseamna cu totul altceva ... Ar trebui sa se de-a un test IQ inainte de a se face cont pe RST.Adevarat, chiar ar trebui, fiindca multi sunt si agramati ca si tine, pe care nu-i suport si ma pis pe ei ca au tupeul sa mai si faca pe desteptii, cand colo ei nu stiu sa foloseasca cratima, il folosesc la DEA - A DA, rusine bagator de seama ce esti.@ON Nu-i injura ca dupa te suspenda daca deja contractul ti-e pe expirate, oricum, daca ar fi sa te reclame, ai lua o amenda doar, daca-i injuri personal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Begedeu Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 Wtf , luni e maine .Eu am asteptat cu telekom aproape doua saptamani ( bine , ca mi-am oprit facturarea) dar la sfarsitul lunii cam tot atat a venit . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raynor009 Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 (edited) Nu are rost sa-l injuri pe cel care vine sa iti faca reparatiile. Omul ala nu are absolut nici o vina. Mai bine suna-i sau du-te la ei acolo unde ti-ai facut contractul si fa acolo circ fata de alti clienti, daca chiar vrei sa le faci reclama proasta. Si iti garantez ca se rezolva totul. Dar daca nu vrei sa arati ca un badaran, mergi fain frumos la ei acolo la sediu si spui ca esti nemultumit de serviciile lor si ca ai vrea sa iti reziliezi contractul. Si te muti la RDS sau ce alt ISP mai e acuma. A, si inca ceva, de acum incolo iti sugerez sa iti tii toate facturile si bonurile de plata pe care le primesti de la ei, ca sa nu trezesti cu figuri de genul "nu ati achitat serviciile noastre de un and de zile. daca nu platiti va dam in judecata.".@Hoster.roEste forumul Off-Topic, deci banuiesc ca omul poate intreba aici ce vrea. Edited February 1, 2015 by raynor009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zodiak Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 Din ce cauza ti-a picat netul? Ce sa intamplat? Daca sunt probleme cu routerul spune aici si cu siguranta te va ajuta cineva! Vezi ca romtelecomul a distribuit ceva modemuri-routere cu probleme. Ce modem (router) ai? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLKoldSUN Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 @euintreb Ca sa stii si tu, inainte citeste contractul pe care l-ai semnat. Echipa tehnica are dreptul sa intervina in maxim 72h contractuale de la depistarea situatiei tale, adica din momentul in care tu suni si reclami nefunctionarea internetului tau. Echipa tehnica merge intai pe teren, se uita sa vada ce se intampla la cabluri, asta daca operatorul cu care ai vb in apel gaseste problema cu exactitate. Daca este necesar sa vina la tine in locatie, te va apela pe nr de tel furnizat.In cazul in care este o problema la cabluri, in functie de nivelul stricaciunii, poate dura si 2,3 saptamani, pana se obtine aprobare de la departamentele tertze.In ceea ce privesc injuraturile in apel, esti inregistrat de la A la Z, iar cu cat injuri mai mult, cu atat apelurile tale pe viitor vor fi blocate, si nimeni nu te va mai ajuta cu nimic. BAFTA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
euintreb Posted February 1, 2015 Author Report Share Posted February 1, 2015 @euintrebIn cazul in care este o problema la cabluri, in functie de nivelul stricaciunii, poate dura si 2,3 saptamani, pana se obtine aprobare de la departamentele tertze.Nu am prea inteles la partea asta, care-s departamentele tertze si de ce dureaza asa mult aprobarea? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
euintreb Posted February 1, 2015 Author Report Share Posted February 1, 2015 Din ce cauza ti-a picat netul? Ce sa intamplat? Daca sunt probleme cu routerul spune aici si cu siguranta te va ajuta cineva! Vezi ca romtelecomul a distribuit ceva modemuri-routere cu probleme. Ce modem (router) ai?Nu cred ca-s probleme cu routerul ca nu e deloc conexiune pe cablu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TYJ Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 Ce vina au angajatii ca ti-a picat tie netul?Dute la bossul ce mare si fa-i panarama ca are sevicii de kkt.Asa le-am facut panarama la astia de la telekktom ca nu pot sa bage internet pe strada mea ca e la 50 m distanta de blocul unde au ei cablare.De pula mea isi fac reclama peste tot (tv, internet, pliante, afise, bannere etc) daca nu pot cabla un bloc? Saraca femeie de acolo mi-a dat un numar de telefon sa sun pt reclamatii, dar a avut rabdare 30 secunde sa asculte frustrarile mele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
unic Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 Am avut si eu o problema cu stikul de internet Telekom, am sunat la la ei si imi tot ziceau ca se rezolva totul in maxim 48 ore am asteptat 48 de ore si dupa am sunat iar apoi mi-au zis ca in maxim 72 ore se rezolva, au trecut si cele 72 ore si am sunat iar la ei si de fiecare data imi ziceau ca azi se rezolva si nu sa rezolvat nimic, am stat fara internet 3 saptamani din cauza lor atat a durat sa remedieze problema, de fiecare data cand sunam imi spuneau domnule daca nu va convine reziliati contractul, un alt operator mi-a zis ca nu sunt abonat de al lor altu mi-a inchis telefonul in nas de cateva ori sa le fie rusine ca isi bat joc de clienti.Un alt operator imi spunea ca nu este semnal in localitatea mea si le-am zis cum este posibil sa nu fie semnal ca sunt destul care au modem telekom si lor le merge perfect si la mine cum de nu este semnal ca doar sunt tot in localitate cu ei. Oameni prosti ce sa le ceri.FIRMA DE TOT RASUL, NU VA RECOMAND SA MAI FOLOSITI TELEKOM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLKoldSUN Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 @unicDepinde si ce fel de stick ai. Stiu ca cele vechi pe tehnologia cdma nu mai functioneaza de la 1 ianuarie, si sunt inlocuite cu GSM-urile noi pe stick. Trebuiec configurate conform datelor din manual. Daca nu ai semnal, singura optiuni = desfiintare/reziliere Daca ai semnal, dar nu functioneaza, mergi la magazin Telecom si semnaleaza situatia sa iti verifice pinul, SN-ul, etc. Probabil trebuie inlocuit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aerosol Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 @euintreb daca ii vei injura pe cei de la romtelecom( noul Telekom ) nu vei rezolva ninic poate doar te vor ,,arde" si mai multcel mai bine e sa ii suni inca o data si sa fi calm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 Saraca femeie de acolo mi-a dat un numar de telefon sa sun pt reclamatii, dar a avut rabdare 30 secunde sa asculte frustrarile meleIn cursurile pentru operatorii ce intra in contact cu end-useri sunt niste pasi de procedura:1. Pick up the phone2. Say hello and introduce yourself3. Let the client vent4. Listen completely5. Say that you understand their frustration and you'll try to fix the problem6. Try to fix the problem7. Ask the client if there's anything more you can help him with8. Thank the client for calling9. Greet the client10. Hang upCeea ce a facut ea in primele 30 secunde sunt pasii 1-4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wildchild Posted February 2, 2015 Report Share Posted February 2, 2015 La mine treaba e simpl? ?i a func?ionat mereu: dac? ezit? sau tergiverseaz?, le spun c? vreau num?r de ticket escalat la management în urm?toarele 10 minute altfel le cer daune pentru pierderile cauzate, chiar daca nu-i contract de business.Nu mai spun c? n-a trecut mai mult de o or? ?i aveam echipa la mine, chiar ?i la ?ar?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...