Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/15/16 in all areas

  1. Scriu acest ghid pentru cei care vor dori in viitor ca cineva (individ/grup/companie) sa le faca un website si sper sa le fie util atat lor: pentru a isi da seama ce vor, pentru a reduce riscul de a fi tepuiti, etc. cat si companiei: sa inteleaga contextul, asteptarile, ce trebuie sa livreze, etc. Insa si pentru sunt satul de cei care asteapta ca altii sa le citeasca gandurile. Deci.. inainte de a discuta cu cineva o oferta de pret si alte detalii, ar fi ideal sa asterneti in scris urmatoarele. Evident, se poate adapta dupa nevoi: 1. O foarte scurta introducere: Daca este o firma, cand a luat fiinta, cu ce se ocupa, cati angajati, realizari, etc. Daca este un site personal: detaliile corespunzatoare. Si asa mai departe. Este un site nou sau refacerea unuia existent. 2. Obiectivele: ce vreti sa realizati cu acest website. Se pot imparti eventual pe obiective principale: 3-5 la numar si obiective secundare. Acestea trebuie sa fie realiste. 3. Cui se adreseaza acest site, care ar fi vizitatorul ideal. In functie de obiective, ce fel de vizitator v-ar ajuta sa la atingeti. Ganditi-va la ce ar vrea ei sa faca pe site si la ce ati vrea voi ca ei sa faca pe site si cum acestea pot fi imbinate. Ce vrei sa-i convingi sa faca: sa citeasca ceva, sa urmareasca un clip, sa cumpere ceva, etc. 4. Un schelet al site-ului ideal. Chiar daca acesta va suferi modificari si adaptari dupa consultarea cu cel ce va livra site-ul si chiar daca este cu pixul pe hartie, cum ati vrea sa fie structurat landing page-ul si eventual urmatoarele cateva pagini. Daca folositi un tool de mindmapping (https://bubbl.us/mindmap) veti putea asterne un element grafic extrem de folositor: pentru voi, sa va dati seama de structura potentiala, cat de usor va fi de navigat si sa va asigurati ca nu va scapa nimic din memorie; dar si pentru cei ce lucreaza: sa inteleaga ce vreti sa realizati si sa poata veni cu idei si sugestii. 5. Detaliile tehnice: aceasta lista trebuie sa fie cat mai completa. Unele proiecte mari necesita si luni de zile de lucrat la definirea specificatiilor tehnice. Chiar daca nu le produceti pe toate la inceput, vor fi esentiale pentru cei ce lucreaza sa va poata da un pret estimativ si un timp de livrare. Apoi, inainte de incheierea contractului (un contract nu e neaparat ceva oficial, poate fi contract verbal sau in scris pe Sykpe, etc.) trebuie specificat si confirmat cu exactitate fiecare fiecare detaliu. Un exercitiu recomandat este sa va puneti in pielea vizitatorului si sa navigati mental pe site si sa va ganditi la "user experience" si cum ar putea fi imbunatatit. La urma urmei aceasta este ultima sansa de a adauga cerinte la proiect. Bineinteles ca unii vor fi flexibili insa daca abuzati de bunatatea altora va veti trezi cu neplaceri. De asemenea cine va "mentine" site-ul dupa completare. Este nevoie de un CMS? Sau de training in editarea si updatarea lui? 6. Detalii auxiliare: in afara de cerintele necesare pentru functionarea site-ului, aspecte de design, securitate, viteza, legalitate/compliance, back-ups, integrari, etc. 7. Daca aveti competitie cine este: ce au bun, ce au mai putin bun. Ce puteti folosi ca idee/concept (nu copiat!) si ce puteti imbunatati. Cum ati putea plusa pe slabiciunile lor si cum evitati repetarea greselilor lor? Sunt exemple de site-uri care va plac pe o nisa asemanatoare? Aveti un anume concept in gand? Cat mai multe detalii de genul acesta. 8. Bugetul. Stiu e nasoala treaba cu banii si e greu de multe ori de specificat o suma si mai ales nu vreti din anumite motive sa specificati cati bani aveti alocati pentru asa ceva pentru ca va e frica de faptul ca se va profita de aceasta informatie si intradevar multi o fac si pun preturile in functie de client si de cati bani au. Ca sa evitati aceste lucruri dati niste range-uri cat mai vagi insa realiste si apropiate de realitate ca sa nu va pierdeti nici voi vremea si nici cei cu care luati legatura. Spre exemplu daca aveti un buget de 500 euro puteti spune intre 250 - 800. Daca vi se da un pret de 700, puteti incepe si negocia de la 400 pentru a ajunge apoi la suma dorita insa negocierea este un alt topic de discutie. 9. Deadline-ul. Sa fie cat mai realist, cu obraz insa bine definit. Chestii de genul "cat mai repede", "urgent", etc. sunt penibile. Aici este o oportunitate de a elimina si din riscul pierderii banilor si anume crearea de stagii (milestones): impartiti proiectul pe stagii, si la completarea fiecarei stagiuni cei ce lucreaza vor vedea un procent din suma totala - totul stabilit prin contract. 10. Orice alte detalii, presupuneri, dorinte, chestii de accesibilitate dorite, etc. Bineinteles, in functie de proiect aceste lucruri variaza insa acesta este un punct de plecare pentru: - a nu irosi timpul vostru si al altora - a avea cat mai mari sanse de reusita - a nu fi luati de prosti si tratati (dpdv financiar) ca atare. Succes!
    5 points
  2. This post requires you to click the Likes button to read this content. http://a.pomf.se/pjmwvx.png """ OLX.ro scraper Gets name, phone no., Yahoo! & Skype addresses, where applicable http://a.pomf.se/pjmwvx.png """ import re import json import requests from bs4 import BeautifulSoup as b pages = 1 # How many pages should be scraped # Category URL, a.k.a. where to get the ads from catURL = "http://olx.ro/electronice-si-electrocasnice/laptop-calculator/" # Links to the Ajax requests ajaxNum = "http://olx.ro/ajax/misc/contact/phone/" ajaxYah = "http://olx.ro/ajax/misc/contact/communicator/" ajaxSky = "http://olx.ro/ajax/misc/contact/skype/" def getName(link): # Get the name from the ad page = requests.get(link) soup = b(page.text) match = soup.find(attrs={"class": "block color-5 brkword xx-large"}) name = re.search(">(.+)<", str(match)).group(1) return name def getPhoneNum(aID): # Get the phone number resp = requests.get("%s%s/" % (ajaxNum, aID)).text try: resp = json.loads(resp).get("value") except ValueError: return # No phone number if "span" in resp: # Multiple phone numbers nums = b(resp).find_all(text=True) for num in nums: if num != " ": return num else: return resp def getYahoo(aID): # Get the Yahoo! ID resp = requests.get("%s%s/" % (ajaxYah, aID)).text try: resp = json.loads(resp).get("value") except ValueError: return # No Yahoo! ID else: return resp def getSkype(aID): # Get the Skype ID resp = requests.get("%s%s/" % (ajaxSky, aID)).text try: resp = json.loads(resp).get("value") except ValueError: return # No Skype ID else: return resp def main(): for pageNum in range(1, pages+1): print("Page %d." % pageNum) page = requests.get(catURL + "?page=" + str(pageNum)) soup = b(page.text) links = soup.findAll(attrs={"class": "marginright5 link linkWithHash \ detailsLink"}) for a in links: aID = re.search('ID(.+)\.', a['href']).group(1) print("ID: %s" % aID) print("\tName: %s" % getName(a['href'])) if getPhoneNum(aID) != None: print("\tPhone: %s" % getPhoneNum(aID)) if getYahoo(aID) != None: print("\tYahoo: %s" % getYahoo(aID)) if getSkype(aID) != None: print("\tSkype: %s" % getSkype(aID)) if __name__ == "__main__": main() Tocmai scraper: https://rstforums.com/forum/98245-tocmai-ro-scraper-nume-oras-numar-telefon.rst
    1 point
  3. <nu mai functioneaza>
    1 point
  4. As adauga, e bine ca dev, sa foloseasca un tool de management al taskurilor (jira, trelo, asana, etc..) iar clientul poate avea access pentru a putea interveni daca taskurile nu sunt bine intelese/definite dar si pentru a avea o imagine de ansamblu asupra dezvoltarii. Asemenea este esential sa existe un server de dev unde clientul sa poata vedea ultimele implementari. Taskurile trebuie sa ie cat mai granulare, iar daca un task ia mai mult de cateva ore/o zi, poate fi spart in taskuri mai mici, pentru ca asta inseamna ca nu este destul de granular definit. Daca taskurile sunt bine definite, atunci estimarile ies mult mai realiste, caci in procesul de definire a taskurilor iti dai seama daca si ce ti-a scapat initial din estimari. Inca un lucru, niciodata nu se estimeaza un task in timpul ideal de lucru, ci in timpul efectiv. Timp ideal = daca am avea un cronometru unde am cronometra cat am lucra, oprindu-l de fiecare data cand iesim la o tigara sau mergem la toaleta, asta ar fi timpul ideal Timpul efectiv = este timpul ideal, la care se adauga intreruperile, firesti, umane, ca doar nu suntem roboti, si daca nu luam in considerare asta, intotdeauna estimarile noastre o sa fie KO. Si nu trebuie ca dev sa se simta vinovati pt asta, si nici beneficiarii furati, caci este felul in care lucrurile merg, orice altel de estimare va cauza probleme pentru ca nu o sa poata fi respectate termenele si ambii o sa ie nemultumiti. Iar, nu exista un termen batut in cuie, totul este estimativ, ideal este ca totul sa ie cat mai aproape de estimare, totusi la un proiect mare o abatere de 15-20% este rezonabila. Desi o data cu experienta estimarile sunt mai bune iar aceasta poate ajunge si la 1%. Abaterile astea pot veni de la ambele parti, ori clientul s-a apucat sa schimbe anumite lucruri, ori echipa de dezvoltare si-a dat seama ca solutia luata in considerare la estimare nu este cea mai optima. Si este la fel de firesc pe cum este firesc sa exista buguri. Daca nu ai buguri, inseamna ca nu ai testat destul de bine aplicatia si atunci e o problema. Fi la final, un contract strong, trebuie sa stea deasura oricarei discutii.
    1 point
  5. Cateva idei: 1. Ai dezvaluit identitatea serverului vulnerabil, te las pe tine sa-ti dai seama cum si unde. 2. Daca esti sigur ca aplicatia web ruleaza pe linux, incearca ssh:// sau ssh2:// wrappers. Poate foloseste vreo versiune de SSH client vulnerabila la RCE... cine stie. 3. Eu nu cred ruleaza pe linux, ci pe windows. Are sens de ce nu poti citi /etc/passwd? 4. Ai gasit o metoda de a exfiltra date? Cum iti dai seama daca poti citi sau nu un fisier de pe disc? SSRF-ul merge, ai incercat sa vezi ce aplicatii web sunt gazduit local / in reteaua interna? http://localhost / https://localhost / http:localhost:8080 / http(s)://10.1.1.1 (bruteforce pe ip-uri) 5. Esti autorizat sa le testezi oamenilor infrastructura, sau...?
    1 point
  6. Incearca sa faci brute force la pinul WPS sau poate ai noroc prin metoda pixie dust https://www.pwnieexpress.com/wps-cracking-with-reaver/ http://null-byte.wonderhowto.com/how-to/hack-wifi-using-wps-pixie-dust-attack-0162671/
    1 point
  7. E mai complicat un pic la samsung...dar este posibil si fara box indicat ar fi cu box cum spune @albastrel Si exista cateva servicii online free pentru generate random imei daca il ai pe ala original si se intelege pe sticker e mai bine ,cum spune @theandruala e adevarat ca daca ai norocul sa pui un imei care este deja in uz dai de belele da la tine nu este cazul!
    1 point
  8. bai labajiule care incerci sa spargi magento. Ce cacat e xxe ? Ne strici ratingul aici
    -1 points
  9. Buna, P.S. Daca esti platitor de TVA tot timpul vei avea TVA datorat la stat, de indata ce tu vrei sa faci profit facturile emise vor fi in cuantum mult mai mare decat cele primite. - daca esti neplatitor de TVA - nu incasezi TVA si prin urmare nu platesti TVA la stat - trebuie sa ai un minim cunostinte contabile. - daca esti platitor de TVA da vei avea tot timpul de dat TVA -ul incasat de la clienti la stat - vezi exemplul de mai jos.( doar in cateva cazuri cand faci investitii majore si cheltuielile depasesc incasarile ai avea de recuperat TVA de la stat) Si cand iti vine o factura de curent unde ai TVA il bagi la cheltuilei ca nu poti sa-l recuperezi ca esti neplatitor de TVA. Daca nu ai inregistart bine TVA-ul de pe facturile de la furnizori tot vine ANAF-ul si te salta. - chiar te intereseaza acel TVA ????? - la incasari de 99.000€ pe an firma neplatitoare de TVA -> 8250€ pe luna - si un cost de colocare inclusiv curent de cca 2000€ ( ai tva de recuperat de 400€ pe luna pe care ii pierzi)=> castig 6250€ pe luna - la incasari de 99.000€ pe an firma platitoare de TVA -> 8250€ pe luna - si un cost de colocare inclusiv curent de cca 2000€ ( ai tva de recuperat de 400€ pe luna pe care ii recuperezi) , dar platesti la stat 1650€ TVA incasat => castig 5000€ ================== daca as face calculul pana la capat vei observa diferente si ai mari dupa impozitul pe profit 16% ( din 5000€ ) la platitor TVA = 800€ / sau la neplatitor de TVA impozitul pe cifra de afaceri 3% ( din 8250€ ) = 247,5€ - tot bani pe care ii dai la stat - impozitul pe dividente este de 16% pentru ambele - deci daca vrei sa scoti banii din firma La sfarsit de luna daca scoti toti banii la o firma dupa ce ai platit toate taxele : - platitoare de TVA vei putea scoate cca. 3620€ - neplatitoare de TVA vei putea scoate cca. 5174€
    -1 points
  10. Salut. Te pot ajuta eu. Daca doresti sa discutam mai multe trimite-mi un mesaj in privat.
    -1 points
  11. ce arata aici e man-in-the middle attack si ala se face dupa ce sa gasit parola, ( pestru ca arata ca are parola) cand faci man-in-the middle attack poti captura orice parola de la orice site pentru ca conexiunile trec prin pc'ul tau si dupa ajung la servere. Daca zici ca e de la SKY svimbati mac address'ul si conecteazate direct la situl de la router 99% din persoane nu schimba DEFAULT LOGIN si acolo ai tot ce vrei
    -1 points
×
×
  • Create New...