Guest Praetorian Posted January 5, 2011 Report Posted January 5, 2011 (edited) . /clear Edited March 8, 2011 by Praetorian Quote
ICEBREAKER101010 Posted January 5, 2011 Report Posted January 5, 2011 Omule ,exista T50 Sukhoi PAK FA Mixed Packet Injector.Si e cu tot cu sursa.Vrei sa iti faci reclama cu programele tale? Quote
famouz Posted January 5, 2011 Report Posted January 5, 2011 Omule ,exista T50 Sukhoi PAK FA Mixed Packet Injector.Si e cu tot cu sursa.Vrei sa iti faci reclama cu programele tale?ia fa si tu asa ceva,si atunci mai comnteaza. Quote
Gabriel87 Posted January 5, 2011 Report Posted January 5, 2011 Foloste cumva huburi vulnerabile CTM ( connect to me ) ?Nu il pui la download ? Quote
ICEBREAKER101010 Posted January 5, 2011 Report Posted January 5, 2011 @Famouz,tu ai impresia ca toti sunt programatori in ziua de azi ?Esti atat de sigur ca sursa e creata de el ?De ce oare sunt atat de multi naivi in lumea asta.... Quote
Guest Praetorian Posted January 5, 2011 Report Posted January 5, 2011 @ICEBREAKER:Nu am spus nici unde ca sursa e facuta de mine de la 0, doar ca nu e una singura, e facut din vreo 3,4 surse combinate. Daca esti asa de bun, iti poti face si tu unul asemanator, nimeni nu are ceva impotriva. Dar nu inteleg ce te fute pe matale grija ce face altul? Stai in pula mea in banca ta si daca nu iti place, intra in alt thread. @Gabriel: 1. Da 2. Nu@begood:Nu! Quote
Guest Kabron Posted January 5, 2011 Report Posted January 5, 2011 te-o ajutat mish ?Bine spus . Asta doream sa spun eu acum dar daca el zice ca nu , asa sa fie ! Quote
ICEBREAKER101010 Posted January 5, 2011 Report Posted January 5, 2011 Prefer T50 ,e mult mai bun decat ce ai tu.Plus de asta ruleaza pe linux,nu pe cacaturile de la microsoft. Quote
ICEBREAKER101010 Posted January 5, 2011 Report Posted January 5, 2011 @TinKode ,Se pare ca esti unul din ala teribilist.Tu altfel nu stii sa vorbesti? Quote