DuTy^ Posted August 14, 2011 Report Posted August 14, 2011 Cum il controleaza? adica cat skill iti trebuie sa controlezi asa ceva? Quote
p3tru Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 Just training, ai observat ca face acelasi traseu, in forma de UCu o camera super buna deasupra, faci minuni Quote
keenzo Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 foarte tare,cui nu i-ar placea sa se joace cu asa ceva ;x:X Quote
devianc3 Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 ... Jet Cat USA: P160 Special eXtreme Turbine Complete ..PS: Uita-te la pret PPS: Face acelasi traseu, pentru ca altfel iese din raza de actiune a telecomenzii si-l pierde.(plezneste de asfalt) Quote
dragosh1904 Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 henry coanda ar fi mandru:)..probail are flaps-uri si cu alea il controleaza.super tare:)edit:uite la 5:37 se vad flapusrile de pe spateedit2:poti vedea mai bine aici Quote
wildchild Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 (edited) nu m-am uitat inca la video pentru ca se incarca foarte greu.in niciun caz flapsurile nu sunt folosite pentru control, mai mult ca sigur sunt eleroane si elevatoare.dupa video dau editle:aparatul are deltawing, prin urmare foloseste doar eleroane pentru directie(stanga - dreapta). cand eleronul din stanga coboara, cel din dreapta se ridica concomitent si aparatul vireaza spre dreapta.analog invers.pentru altitudine foloseste puterea turbinei, o reducere de propulsie treptate determina pierderea altitudinii, respectiv o crestere produce urcare.nu este greu de controlat deoarece este bine acordat cablul de tensiune + aripa are forma delta care are portanta foarte buna.probabil pare greu din cauza vitezei, te asigur ca este foarte usor de controlat.sunt curios totusi ce bypass ratio are motorul si cate pounds of thrust dezvolta.si apropo, daca autoritatea civila de aeronautica gaseste videoul asta, o sa ia o amenda usturatoare.este total interzisa depasirea vitezei de 250 noduri sub 10.000 feet, decat cu aprobarea controlorului de trafic aerian.aparatul asta merge cu 325kts:| Edited August 15, 2011 by wildchild Quote
crs12decoder Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 Mama... mi se face gol in stomac cand vad... e de-a dreptul genial.Si la inceput cand faceau pregatirea si vedeam cum pornea motorul si facea zgomot din ce in ce mai mare... so much power Ca si dragosh1904 cand am vazut video-ul ma gandeam la Henry Coanda.....Cred ca urmatoarea scrisoare o s-o incep cu: "Dear Santa..."Nu ma pricep deloc la chestii ce tin de aeronautica dar de ce motorul ala costa atat de mult? Quote
LLegoLLaS Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 materiale foarte usoare si rezistente...aceeasi tehnologie folosita in aeronavele de marime reala...chiar daca 9 kg pare mult, nu e Quote
wildchild Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 Este scump deoarece este o masinarie complexa.Pe langa "blade-urile" care sunt vizibile, mai are cel putin 10 serii de lame care compreseaza aerul si il incalzesc la 2000 de grade, in timp ce in "hambarul" de combustie este introdus oxigen si kerosen pulverizat.In urma exploziei, excesul de aer este evacuat pe o duza si astfel ia nastere propulsia.Pe romana nu stiu altfel cum sa-ti explic, am studiat in engleza toate chestiile astea. Quote
1337 Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 @wildchild si avioanele de la companii gen Tarom zboara cu ~458 knots la 9800m. Quote
wildchild Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 9.800m * 3.3 = 32.340 feetprohibitia este valabila <= 10.000 feet, nu metri Quote
crs12decoder Posted August 17, 2011 Report Posted August 17, 2011 9.800m * 3.3 = 32.340 feetprohibitia este valabila <= 10.000 feet, nu metriCam ce putere dezvolta motoru ala mic? Quote