RyukClau Posted December 30, 2011 Report Posted December 30, 2011 (edited) Pentru inceput .... NeatzzzzaaaaMa intitulez Claudiu DamianAm traiat sa apuc vreo 20 de primaveriSunt din Rm. Valcea, Valcea.Fost coleg de celula 8 ani cu Nytro si SirGod [clasele I-VIII]Am cunostinte avansate in artele bautului,statului degeaba si facutului de nimic.Cunostinte medii in artele vrajeli si a aburitului.I'm noobish and i know it:)) vorba celor de la LMFAO.Si ca tot spuneam ca stiu sa vrajesc... mare parte din coinaci cu team`uri de pe dc++ ma credeau destul de bun in domeniul acela... nu pt ca as fi stiut ceva... ci pentru ca stiam sa dau de inteles ca stiu:)) A si inca ceva despre mine , sunt student la Drept anul II asa ca daca va pot ajuta cu orice problema de natura legislativa nu ezitati sa ma contactati... am preturi de criza:))))L.E. Mai usor de citit acum Edited December 30, 2011 by RyukClau Quote
l34k Posted December 30, 2011 Report Posted December 30, 2011 Bine ai venit si te rog mult foloseste fonturi mai non-artistice.bft Quote
me.mello Posted December 30, 2011 Report Posted December 30, 2011 Bun venit in club:)) ak-47 ceva? Quote
Cheater Posted December 30, 2011 Report Posted December 30, 2011 Un shot de marijhoana? daca n-ai prins la bran? Quote
-E-xPeRiEnCe Posted December 30, 2011 Report Posted December 30, 2011 Salut bine ai venit Daca tot le ai cu legislatia ia da un ochi pe aici Quote
sandabot Posted December 31, 2011 Report Posted December 31, 2011 Ohooo salut pot sa te intreb ceva ?Sub ce circumstante un politist te poate aresta daca porti o masca pe timp de noapte ? (no drugs no shit) Quote
xpaulx Posted December 31, 2011 Report Posted December 31, 2011 Bun venit.Este legal in Romania sa scrii si sa comercializezi malware sub pretextul ca o faci pentru testarea securitatii a propriilor sisteme si nu pentru infectarea altora? Quote
Nytro Posted December 31, 2011 Report Posted December 31, 2011 Pe asta va gasirati sa il luati la intrebari? Pfff. Quote