Jump to content
black_death_c4t

ia tableta neamule

Recommended Posts

  • Active Members
Posted

Cei care ati platit deja, puteti face plangere la OPC si vi se ofera tableta fara drept de apel. Voi cand o platiti online deja va rezervati dreptul asupra unei cantitati X din stocul magazinului.

  • Active Members
Posted

Un scandal de acest fel ar cobori mult prea jos Domo.

Emag nu a livrat acele produse atunci cand a fost o eroare pentru ca se simtea ca nedreptateste clientii. Se pisa pe clienti. Au vrut publicitate.

Posted (edited)

Exista fff putine sanse ca cei care au platit online sa primeasca tabletele, sa zic 1%

Voi mergeti la ANPC faceti plangere, ei verifica si ii gasesc vinovati pe cei de la domo, domo va returneaza banii inapoi, iar ANPC amendeaza domo cu xxxx suma de banii si asa se termina :)

Asa o sa se intample cel mai probabil ... eventual discuta cu cei de la payu si anuleaza toate comenziile, payu posibil sa discute cu banca, plm oricum fac ei ceva ca sa le fie bine ....

Incercati sa sunati la ANPC si sa le explicati problema, iar ei o sa va zica exact ce sa facti, cel mai probabil va pune sa scrieti o plangere si sa o trimiti la sediu sau sa va duceti voi sa o depuneti ...

Oricum, pacat pentru cei care chiar nu au o tableta si isi doresc una ...

// Incercati sa luati legatura cu ceva teleziviuni si sa le explicati problema, poate se implica si ei si cu ceva norok poate se rezolva ceva :D

Cine vrea ii pot da email si telefon unei persoane de la KanalD (e pe partea de monden la wowbiz) dar cu siguranta daca e interesant subiectul pentru ei va ajuta ...

Edited by ZeroDoi
Posted

Lol ce face lacomia din om. Puneti-va in locul persoanei/persoanelor pagubite...Frumos ar fi fost sa anuntati pe cineva de acolo, nu sa profitati ca disperatii, dar asta nu se va intampla niciodata in Romania.

Posted
Lol ce face lacomia din om. Puneti-va in locul persoanei/persoanelor pagubite...Frumos ar fi fost sa anuntati pe cineva de acolo, nu sa profitati ca disperatii, dar asta nu se va intampla niciodata in Romania.

Fiecare ar fi anuntat "pe cineva de acolo" daca ar fi stiut ca-i rasplatit. Dar vorba ta in romania nu se va intampla niciodata.. iti dadea un multumesc si pa :))

Posted (edited)

In momentul in care am aflat de SUPER-OFERTA eram mai multe persoane si am comandat in total 10 tablete!

Realizand ca s-ar putea sa fie o eroare de sistem/umana, ne-am pus sa ne documentam asupra obligatiilor firmei de-asi onora comenzile online, mai ales ca este vorba despre un retailer precum DOMO, iata ce-am aflat:

1. Regula - magazinul plateste

Trebuie sa intelegem intai ca si o simpla pagina web cu un pret la un produs este o oferta comerciala clara. Iar clickul facut de client si apasarea butonului Plaseaza comanda e o acceptare a ofertei. Deci un contract. (vezi articolul mai vechi pentru argumentarea juridica) Deci contractul trebuie onorat la pretul din oferta.

Orice conditii contrare acestei norme imperative a legii sunt nule.

Se poate schimba pretul ?

Evident ca fiind vorba de un contract, partile au dreptul sa modifice orice element al contractului. Deci daca magazinul ajunge la un compromis cu cumparatorul, atunci sa le fie de bine amandurora.

Dar magazinul nu poate impune o schimbare a contractului. Acest lucru este clar atat din punctul de vedere al teoriei generale a contractelor, si este intarita de dispozitiile pentru protectia consumatorului - OG 21/1992 privind protectia consumatorului Art 10:

Art. 10. - Drepturile consumatorilor, la încheierea contractelor, sunt:

f) de a pl?ti, pentru produsele sau serviciile de care beneficiaz?, sume stabilite cu exactitate, în prealabil; majorarea pre?ului stabilit ini?ial este posibil? numai cu acordul consumatorului.

2. Exceptia - pretul derizoriu (sau clientului i se prezuma reaua credinta)

Exceptia de la situatia de mai sus ne-o da art. 1303 Cod civil:

Art. 1303. Pretul vânzãrii trebuie sã fie serios si determinat de pãrti.

In conditiile in care pretul afisat este de 10% sau mai mic decit un pret normal al acelui produs este clar un pret derizoriu, iar clientul nu poate beneficia de aceasta eroare, pretul fiind neserios, iar contractul de vinzare-cumparare nul.

Un exemplu ar fi un laptop vandut cu 10 lei, insa avand in vedere ca tabletele erau situate undeva la 20% din pretul real, putem considera ca se incadreaza la "oferte speciale".

In Ordonanta 130/2000 avem asa:

(2) Comerciantul, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie sa informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata trebuie rambursate de comerciant in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 30 de zile.

Avand in vedere CA magazinul domo ne-a anuntat ca pretul NU este corect, insa, putem deduce ca produsul este pe stoc!

In aceiasi ordonanta ne este precizat ca:

Art. 5

Dac? p?r?ile nu au convenit altfel, momentul încheierii contractului la distan?? îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare de c?tre consumator, referitor la comanda sa.

Variantele ar fi urmatoarele:

1. Trimis mail-uri la diverse agentii de presa si televiziuni cu problema creata de DOMO

2. Facut reclamatie la OPC (revin maine cu mai multe detalii dupa ce discut cu cineva de la OPC care ma/ne va putea lamuri mai bine)

3. Cine doreste, ne putem combina si sa-i dam in judecata.

Edited by Acidripp
  • Active Members
Posted

Daca imi dati un printscreen cu pretul care era la tableta, un printscreen cu un mesaj primit de la ei, un e-mail primit de la ei, pot sa dau cuiva de la libertatea.

Posted
Daca imi dati un printscreen cu pretul care era la tableta, un printscreen cu un mesaj primit de la ei, un e-mail primit de la ei, pot sa dau cuiva de la libertatea.

G?se?ti totul prin astea 8 pagini...

Posted
Daca imi dati un printscreen cu pretul care era la tableta, un printscreen cu un mesaj primit de la ei, un e-mail primit de la ei, pot sa dau cuiva de la libertatea.

Produsul:

3shSIgj.png

Comanda:

nsWUHME.png

Confirmarea:

ahrwt45.png

Raspunsul:

nqGJ5vD.png

Posted

*Prin forta majora se inteleg fenomene meteorologice speciale care fac imposibila aprovizionarea/livrarea produselor.
[B]In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza
faptului ca au fost introduse gresit in baza de date,
ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs
si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta,
daca livrarea nu s-a efectuat inca.[/B]

In momentul efectuarii unei comenzi on line,
Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
SC DOMO Retail SA
SC Digistore SRL

Audio-Video, Electronice, Electrocasnice, It&C | Domo

1. Regula - magazinul plateste

Trebuie sa intelegem intai ca si o simpla pagina web cu un pret la un produs este o oferta comerciala clara.
Iar clickul facut de client si apasarea butonului Plaseaza comanda e o acceptare a ofertei.
Deci un contract. (vezi articolul mai vechi pentru argumentarea juridica)
Deci contractul trebuie onorat la pretul din oferta.
Orice conditii contrare acestei norme imperative a legii sunt nule.

Tu in momentul in care ai dat click-ul cum scrie acolo ai acceptat termenii si conditiile site-ului.Asadar nu prea ai ce sa le faci atat timp cat e specificat in Termeni si conditii pe site "ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului .

Doar cei care au facut plata online pot sa incerce sa se duca la OPC,desi si in cazul lor suma este blocata pana la finalizarea comenzii...

Oricum nu prea aveau o imagine grozava DOMO.Acum si cu faza asta chiar ca ....

Posted (edited)

Audio-Video, Electronice, Electrocasnice, It&C | Domo

ToS-ul a fost schimbat cu cateva luni inainte sa prezica EXACT o astfel de situatie? Sa-mi bag pula ca astia mai nou is si mama omida?

@Cril: mi-e clar, sunt doar curios daca nu exista vreo reglementare privind modalitatea de modificare a ToS-ului asa dupa cum ti se scoala pula

Edited by black_death_c4t
Posted
Audio-Video, Electronice, Electrocasnice, It&C | Domo

ToS-ul a fost schimbat cu cateva luni inainte sa prezica EXACT o astfel de situatie? Sa-mi bag pula ca astia mai nou is si mama omida?

Inca nu ti-e clar ca:

- si-au facut reclama moca (reclama negativa, tot reclama e)

- au facut rost de articole unice(probabil permanente) cu backlink-uri bune in valoare de cateva mii de $

- au obtinut date cu caracter personal printr-un mic artificiu (inselaciune)

- totul a fost moca, sau maxim o amenda/spaga de cateva sute/mii RON - care probabil nu va exista avand in vedere cat de neclare sunt legile cu privire la magazine online, sau mai bine spus avand in vedere ca nu intereseaza pe nimeni de mediul online in Romania -

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...