BogdanNBV Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 (edited) Toata treaba a inceput dupa ce au venit acasa la mine sa-mi traga fibra optica pana in camera si sa-mi dea o monstruozitate de "GPON ONT" (ZTE F660), o corcitura de router cu prea putine optiuni in panoul de control. Lipsa de functii nu se datoreaza firmei ZTE, ci celor de la RDS&RCS care a violat firmwareul, ca nu cumva, doamne fereste, sa poti tu sa-ti pui un DDNS pe router sau alte manarii dinastea satanice.Inainte sa-mi vare pe gat muia aia de router ZTE aveam in CHIRIE de la ei un TL-WDR3600 pentru care plateam 5 LEI lunar, pe langa pretul abonamentului. Bunicel router-ul pentru pretul lui, puteai sa-ti pui antenele tale, era suportat si de open-wrt, mergea excelent. In ziua cand au venit sa-mi traga fibra optica in casa (ca cica nu se mai poate in bloc,e mai elegant asa, ca daca se fute aparatu se fute doar la mine, nu la tot blocul) au venit niste domni, au inceput sa dea gauri, sa taie, sa rupa, sa sudeze fibre optice, tot tacamul, pareau sa stie ce fac. Au terminat treaba pe palier si au intrat in apartament unde a venit un nene, a scos o cutie si in ea se afla minunatia ZTE, insa, inainte sa o puna mi-au deconectat routerul TL-WDR3600 si au inceput sa-l impacheteze frumos, gata sa-l ia. Am ramas prost, i-am intrebat ce se intampla, de ce imi iau router-ul, iar raspunsul lor a fost la fel de competent ca si ei, cica: "nu pot fi doua echipamente RCS&RDS in aceeasi locuinta", m-a lasat masca, cum cacat vii tu si imi iei router-ul pentru care PLATESC LUNAR CHIRIE?!?!?! Aparent de cand am eu abonamentul s-au mai schimbat lucrurile, pretul abonamentului a scazut, iar routerele se ofereau gratuit, nu mai trebuia sa-ti cumperi sau sa inchiriezi de la ei. Asadar, de cateva luni, eu plateam dublu pentru un serviciu care se ieftinise, si pe langa asta mai aveam si routerul pentru care plateam, dar aparent devenise gratuit. N-am avut ce sa le fac, domnii asa primisera instructiuni, sa ia aparatura, precedenta, desi eu o aveam in chirie si plateam pentru ea. A incercat un nene sa o sune pe o tanti, dar tanti la fel de incompetenta si fara rationament i-a zis ca trebuie sa-l ia pentru ca asa zice pe magica foaie cu instructiuni pe care doamnele de la relatii cu clientii le prea-slavesc (nu stiu cum e in realitate, dar eu zic ca ele mai mult ca sigur au o foaie pe care e un scenariu dupa care sa ghideze clientul, si daca ceva nu se intampla conform scenariului creierasul lor incepe sa dea gres si raman blocate si trebe managerul sa le reseteze pentru ca ele nu pot concepe cum ai putea sa ai router si sa se conecteze el prin PPPoE). Asadar m-au lasat si fara router (sa-i vad ce o sa faca cu el ca eu pusesem open-wrt, cred ca o sa aduca "experti" din toata tara ca sa se minuneze si sa se chinuie sa puna firmware-ul original, sau o sa-l arunce direct la gunoi pentru ca e prea complex).Venise a doua zi dupa ce mi-au tras fibra si dau sa intru dimineata pe interneti, pula interneti, aparatu' avea un LED aprins rosu. Sun la ei, le zic ca nu functioneaza, ca e rosu' LED-ul de la "PON" parca, nu mai stiu exact ce s-a aprins, oricum semnala lipsa semnalului optic. Au venit domnii, de data asta alta echipa si au constatat ca mufa nu a fost prinsa cum trebuie, au prins-o, au bagat-o in aparat, a functionat. Toate bune si frumoase, trecusera cateva zile, eu plecasem la facultate si acasa ramasesera ai mei. Astazi constata tatal meu ca nu mai functioneaza WiFi-ul, SSID-ul nu mai era de gasit. Eu fiind la facultate nu puteam sa vad care-i treaba, asa ca i-a sunat pe cei de la RDS pentru ca mai fusesera ceva probleme cu internetu saptamana asta, doar ca le-au remediat destul de rapid.Ajunge echipa la mine acasa, se duce la aparat, cauta reteaua WiFi, dupa indelungi cautari cu laptop-ul lor ajung la uluitoarea concluzie ca chiar nu apare. Era timpul pentru planul B, suna la sediu, acolo un alt expert le zice ca de la pisatul ala de aparat doar un port LAN functioneaza si wifi-ul, restul porturilor nu (desigur, acel expert este si el incompetent si debiteaza aiureli). El voia sa spuna ca un anumit port LAN de la acel aparat este bridged si daca iti bagi cablu' in el trebuie sa te conectezi prin PPPoE de pe computer, dar cum nici care dintre ei nu are pic de pregatire, nu se puteau intelege. Cum nici expertu' de la sediu nu i-a putut satisface nevoile, planul C era singura solutie, baga cablul intr-un port LAN si vrea sa se conecteze la panoul de administrator, ma suna tata sa-mi zica ca nu se poate conecta (expertu' de pe teren incerca sa se conecteze cu utilizatorul si parola default ale router-ului), i-am zis sa-mi dea expertu si ii explic eu cum se face si sa-i zic parola, ii zic parola, o baga, pula, nu a reusit sa intre, aparent este atat de incompetent incat nici sa scrie nu stie, parola era scrisa si pe foaie de tatal meu, mi-a si citit-o pe litere, tot nu i-a mers. I-am spus sa-l reseteze daca nu e in stare sa se logheze, si a zis ceva ca ar dura jumatate de ora sa faca asta si alte idiotenii de genul. De ciuda ca si-a dat seama ca e incompetent a zis ca in mod normal clientii nu au voie sa umble la aparatura si sa schimbe parolele(cum mortii ma-tii sa spui o asemenea idiotenie), pentru ca a fost setata de ei si nu trebuie sa ne atingem, si sa-l fac eu cand vin acasa ca altfel ridica aparatul si il duc la sediu sa vada ce masuri sa ia. Atunci nervii mei au inceput sa iasa prin toate partile si am inceput sa zbier la telefon sa-si dea demisia ca e incompetent si sa se sinucida, telefonul era deja la tata in mana care a inchis instant pentru ca se simtea probabil prost ca auzea expertu cum injuram. Expertii au plecat, au lasat balta operatiunea si l-am sunat pe tata, i-am zis sa deschida team-viewer si am intrat pe un calculator de acasa. M-am logat la panoul de administrator si ce sa vezi surpriza, parola de la WiFi era aceeasi, in schimb SSID-ul era cel default "DIGI-xxxx", nu acela care-l setasem eu. L-am schimbat in cel vechi si totul mergea cum trebuie. Teoria mea este ca expertii de la sediu au pus un alt firmware update si din cate am observat atunci cand au pus aparatul, el isi cauta update-uri mereu pe retea si le instaleaza automat. Tare am impresia ca s-a schimbat SSID-ul pentru ca au facut o astfel de magarie.Deocamdata merge internetul, desi nu de mult a plecat echipa de acasa. Prea mult de citit?Rezumat: TOTI angajatii RCS&RDS care ar trebuii sa stie cate ceva nu stiu de fapt nimic si sunt inutili. Au fost invatati cum sa puna 2 mufe si sa traga un cablu, ATAT. Daca aceasta povestioara va fi citita de cineva de la RDS&RCS, sfatul meu este sa va lasati de meserie, nu are rost. Nu sunt eu ceva expert, dar de nevoie am invatat chestiile de baza si ma pot descurca cu un cacat de router pe care VOI ar trebuii sa-l cunoasteti ca-n palma pentru ca le fortati consumatorilor pe gat, dar va taiati ca maioneza cand ceva nu merge ca-n scenariu'.Ma intreb daca cineva de la RCS&RDS are totusi ceva cunostinte, sau toti sunt niste robotei spalati pe creier si programati sa faca doar un singur lucru pe care il fac oricum prost.Am scris povestea asta de nervi, scuzati greselile, poate e plictisitoare, dar am simtit nevoia sa ma descarc, pentru ca sunt sigur ca nu sunt singurul cu astfel de experiente. Edited February 21, 2015 by BogdanNBV Quote
Z2G Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 (edited) 1 gbps instalat dupa 1 an. @BogdanNBV ooo da am facut, ii doare fix in pula. Edited February 21, 2015 by Z2G Quote
BogdanNBV Posted February 21, 2015 Author Report Posted February 21, 2015 (edited) @spider am schimbat-o, am si uitat de ea @Z2G Mda... Fa plangere, nu stiuModificare: @Z2G incearca la OPC? @SynTAX atunci mentalitatea sefilor de la RDS este una bolnava, inseamna ca sunt o firma care nu se respecta si nu-si respecta nici clientii. Nu toti clientii stau doar pe facebook si youtube si se multumesc cu viteza vizibila doar in contract. Edited February 21, 2015 by BogdanNBV Quote
Active Members SynTAX Posted February 21, 2015 Active Members Report Posted February 21, 2015 Fara sa se simta cineva lezat dar: la rds se angajeaza toti retardatii care au terminat electronica/calculatoare si nu sunt in stare sa-si gaseasca loc de munca mai bun. Cum zicea un prieten. Este ca la armata: esti platit sa executi, nu sa gandesti. Ei stiu doar ce trebuie sa stie, nimic mai mult. Quote
Aerosol Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 Hm cel putin funny povestea ta am ras cu pofta, cred ca 10% din angajatii de la RDS chiar au habar de ceea ce fac & restul de 90% sunt de genul ( am incercat dupa instructiunii, nu a mers, asta e nu avem ce face )Mare pacat, aici fiind vina celor care fac angajari, ar trebui sa testeze personalul sa vada cum se descurca in anumite situatii.Nu sa angajeze doar fiindca vi si dai din gura ca stii x si y ( aici problema e mai complicata fiindca daca nici angajatorul nu are cunostiinte, cum poate sa-l testeze pe ala nou venit ) Quote
BogdanNBV Posted February 21, 2015 Author Report Posted February 21, 2015 (edited) Aaaa, alta chestie, au venit expertii marti sa vada care-i buba ca nu functiona internetul. Explicatia care a primit-o tatal meu de la un expert a fost cum ca: "dom'le, aici pe aparat trebe sa fie semalul intre -6 si -26, dar este -28", si in timp ce echipajul se chinuia la mine acasa sa vada care-i problema de aparatul arata o valoare mai mica decat minimul, un alt echipaj era in cartier si inlocuia fibre optice pentru ca s-au rupt. Organizare ca nuca, unii schimbau fibra optica si altii se chinuiau sa desluseasca de ce cacat nu este semnal, mai tarziu au aflat si cei de la mine de acasa ca erau aia in cartier si sudau fibre optice @Aerosol nu stiu, mi-ar fi rusine sa conduc o astfel de firma, si alta problema este salariul, unul care chiar stie ce face nu se multumeste cu cat primeste un expert dinasta de urgente. Edited February 21, 2015 by BogdanNBV Quote
Active Members SynTAX Posted February 21, 2015 Active Members Report Posted February 21, 2015 Hm cel putin funny povestea ta am ras cu pofta, cred ca 10% din angajatii de la RDS chiar au habar de ceea ce fac & restul de 90% sunt de genul ( am incercat dupa instructiunii, nu a mers, asta e nu avem ce face )Mare pacat, aici fiind vina celor care fac angajari, ar trebui sa testeze personalul sa vada cum se descurca in anumite situatii.Nu sa angajeze doar fiindca vi si dai din gura ca stii x si y ( aici problema e mai complicata fiindca daca nici angajatorul nu are cunostiinte, cum poate sa-l testeze pe ala nou venit )Da dar vezi tu... daca ar angaja persoane care au habar ar trebui sa le dea si salariu mai mare. Asa, pe sclavii aia ii tine ca pe niste sclavi. Alearga 12 ore pe zi pe 8 milioane. E dreptul fiecaruia sa-si aleaga cum vrea sa fie tratat. Quote
Aerosol Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 @SynTAX partea cu salariile e si vina angajatilor, sunt invatati sa taca ca de nu sunt concediati ( au intiparita in minte, ideea cum ca pot fi inlocuiti oricand ) intelegi tu?Daca tu ca angajat al " RCS & RDS " te-ai duce sa iti mareasca salariu risti sa iti pierzi locul de munca si de asta lucreaza pe un salariu de 8 milioane. In general esti invatat sa taci ca de nu iti pierzi locul de munca, ceva de genu: " Patronu nostru e stapanu nostru " Quote
Active Members SynTAX Posted February 21, 2015 Active Members Report Posted February 21, 2015 (edited) Asta se datoreaza sau mai bine zis din cauza nivelului de educatie. Atat al angajatilor cat si al angajatorului. Peste tot exista un sindicat, imun la deciziile angajatorului. Si cei de la rds nu au cum sa ceara mai mult. Toti sunt o apa si un pamant. Acum 2 ani am fost la un interviu pentru un job de administrator de retea. Nu vroiam 100% sa ma angajez, vroiam doar sa vad ce se cere. Din vorba in vorba am ajuns la exact acest subiet. Mi-a spus ce a zis si cineva mai sus. Au o foaie pe care daca o depasesc se blocheaza. Ei sunt la fel de incompetenti ca cei care raspund la telefon. Daca le zici ca nu poti baga cablul pe direct nu stiu ca sa-ti zica. PS: Degeaba ne batem noi cu pumnii in piept ca avem cel mai bun internet din Europa. Este execrabil. Nivelul serviciilor este josnic. Asta cu internetul e la fel ca aia cu cele mai frumoase femei din lume(lol).PS2: Daca vrei sa repari o priza, sa faci mancare, sa iti repari calculatorul sau sa iti alegi vacanta, fa-o tu. Nimeni nu o face mai bine ca tine. Edited February 21, 2015 by SynTAX Quote
Guest Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 Nu exista abonat al RDS care sa nu aiba in arhiva intamplari haioase dar si penibile cu ei.De exemplu, acum 2 zile m-am impiedicat de firu' de la net si s-a demufat. Am sunat frumos la ei sa-mi zica in ce ordine au culorile ca sa mi-l sertizez si-mi raspunde cucoana:"Pentru resertizare putem trimite o echipa doar maine, intrucat de la ora 22.00 nu mai lucram pe teren, iar sertizarea costa 10 lei".Degeaba ii explic eu ca am scule si mi-l sertizez singur, ea asta stie si o tine langa.Pana la urma am sunat un amic sa se uite la mufa sa-mi zica si mie ordinea culorilor.Goddamnit ! Quote
wtf Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 Nu exista abonat al RDS care sa nu aiba in arhiva intamplari haioase dar si penibile cu ei.De exemplu, acum 2 zile m-am impiedicat de firu' de la net si s-a demufat. Am sunat frumos la ei sa-mi zica in ce ordine au culorile ca sa mi-l sertizez si-mi raspunde cucoana:"Pentru resertizare putem trimite o echipa doar maine, intrucat de la ora 22.00 nu mai lucram pe teren, iar sertizarea costa 10 lei".Degeaba ii explic eu ca am scule si mi-l sertizez singur, ea asta stie si o tine langa.Pana la urma am sunat un amic sa se uite la mufa sa-mi zica si mie ordinea culorilor.Goddamnit !Ordinea culorilor e pusa pe net public, in caz ca te mai impiedici de cablu. Quote
Guest Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 Ordinea culorilor e pusa pe net public, in caz ca te mai impiedici de cablu.Stiam treaba asta, insa ne avand internet (cablu demufat, remember ?), n-aveam cum sa intru. Quote
mariuss615 Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 La RDS nu se vrea, de putut se poate. 90% din angajati sunt pile si sunt total paraleli indiferent de departamentul unde lucreaza.Cu pula mea sa iti greseasca CNP-ul in baza de date si implicit in contract? Apoi tot tu ca si client trebuie sa alergi din stanga in dreapta ca 90% sunt prosti si nu stiu ce sa faca in situatia asta.Cum pula mea sa faci contract pe o adresa si apoi sa te sune sa iti zica ca nu au retea acolo ?Cum pula mea sa te programeze pentru instalarea serviciilor in intervalul 12-15 si sa te sune la ora 18 ca nu mai pot ajunge ?Cum sa iti treaca ca s-a folosit 120m de utp la instalare cand tu stai la bloc?Si multe alte rahaturi, pacat de netul ce (cel putin in Bucuresti) merge foarte bine. Quote
tpad Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 (edited) Here goes my story:Ma duc acum 3 saptamani, marti, la caserie sa imi fac abonament de 500 Mbs (contractul este vag: nu spune nimic despre router, in sensul ca nu exista o optiune de instalare: cu/fara router > spune doar ca este are 100% discount la chirie). Intreb. Routeru cine mi-l aduce? Mi se raspunde: baietii de la tehnic, noi nu avem routere aici. OK. Pe sambata vin tehnicienii si mufeaza cablu din casa. Router pula. Intreb: router? Nu avem noi, vorbiti la caserie!? Ok, zis si facut. Luni ma duc la caserie. Vorbesc cu doamnele. Ajungem intr-un impas de comunicare, ele nu stiau ce sa zica, se consulta. Apoi vin cu mega solutia: SUNATI AICI! La departamentul dedicat. Sun la departamentul abilitat: Mi se raspunde: "Ati optat pentru instalare fara router!" WTF??? + "nu exista routere pe stoc." Cum sa optez pentru instalare fara router cand eu intrebam si colo si colo de router+ in contract nu exista nicio optiune pentru asa ceva. Practic nici ele nu stiau contractul. Concluzie: Reveniti/verificati site-ul nostru.Le-am trimis ticket in care le-am explicat tarasenia si in care ii acuzam de o crasa nesimtire. La 2 zile primesc instiintare SMS ca exista un router pe stoc la caseria cutare, si sa ma duc sa-l iau. Am zis MERCI ISUS! Aduc routerul acasa, cand sa vezi minune. LAN 4 nu mergea. Am facut cateva teste, si la fel nu se intampla nimic.Sun la domnii, din nou, imi trimit pe cineva, doar ca sa constate dupa cateva teste ca acel port este IPTV si ca n-are cum sa ma ajute el. "Va trebui sa sunati dvs iar la relatii cu clientii dupa ce se proceseaza routerul". Incercati peste 4-5 zile, (azi fiind joi).Marti sun din nou la ei, routerul inca nu era procesat.Azi din nou sun la ei, 2 apeluri, ambele cu raspunsuri de retardati: nu se poate, ne pare rau, este IPTV si asa va ramane pana la revenirea Domnului.Ma gandesc ce sa fac...cand m-a lovit. Fa iar ticket. Zis si facut. Am bagat ticket, intr-o ora ma suna o doamna, dati-mi SN-ul si MAC-ul, fiindca routerul nu este NICI ACUM PROCESAT, la 2 saptamani de la instalare? Intre timp imi explica ca nu o sa pot sa am DHCP pe portul 4 si ca o sa trebuiasca sa pun IP-urile manual. Ii zic: E CEVA! Satul fiind de raspunsurile nu se poate, nu avem, nu exista.Au zis ca revin telefonic de indata ce rezolva cu setarile. Can't fucking wait. Concluzia: Ai o problema tehnica RCS-RDS? NU TE OBOSI CU TELEFOANE/CASERII! It's amateur hour! Faci un ticket la: Intra in legatura cu noi sau la https://digicare.rcs-rds.ro/#/ticketingVorba se uita, SCRISUL RAMANE! Edited February 21, 2015 by tpad Quote
Aripipevant Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 Degeaba ii explic eu ca am scule si mi-l sertizez singur, ea asta stie si o tine langa.Pana la urma am sunat un amic sa se uite la mufa sa-mi zica si mie ordinea culorilor.Goddamnit !Sa nu mai zici la nimeni ca ai servere dedicate Quote
Guest Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 (edited) Sa nu mai zici la nimeni ca ai servere dedicate Poate parea funny, insa nu este. Bine aici probabil si vina mea ca n-am spus tot.Cand mi-au re-instalat firele (upgrade-ul ala de la 100 Mbps la 200 Mbps si folosirea a 8 fire in loc de 4), nu stiau cum sa puna culorile, ziceau sa le puna albastru cu albastru, verde cu verde ... samd la ambele capete, apoi unul din ei: Nu e bine, ca daca se defecteaza si vin altii nu stiu ce sa faca ... samd.Pana la urma le-au mufat dar nu stiam cum, eu am incercat o combinatie basic de culori dar nu primeam semnal, asa ca m-am gandit ca ceva e in neregula de am sunat la ei.Au mai venit odata si mi-au "sertizat" mufa cu o surubelnita dreapta, pen'ca n-aveau cleste de sertizare ... am experiente cacalau cu ei, niciodata nu stii la ce sa te astepti.Ca sa nu mai spun ca au pus pe scara un switch de 5V cu alimentare de 3V si nu stiau de ce pica netu la oameni.... . Edited February 21, 2015 by AGSQ Quote
bob4all Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 si eu am avut o intamplare haioasa cu ei,dar mai mult pentru cablu TV ,prima data au venit au vazut semnalul prost si s-au dus la stalp si au rezolvat,a mai batut vantul plm ce sa intamplat ca iar a mers prost dupa ceva timp,vine o echipa "belea" ,verifica la modem si unu zice semnal acceptabil unu zice semnal c-am prost,mai departe verifica la prizele TV si imi zic ca e semnalul prost ca lor le da bine la modem,le-am zis ca e de la stalp ca au mai fost unii,ei s-au facut ca nu ma aud,mai verifica ei si cica sa duc modemul in camera cu TV asta e problema,le-am zis ca e imposibil asta ,eu avand in camera mea tot ce-mi trebuie pt el+cablu scurt de la ei,pe urma in loc sa verifice la stalp situatia imi zic sa schimb reteaua de cablu TV,aici a fost cand m-am enervat si injurat direct in fata,pai cum plm sa schimb reteaua cand eu o am bagata in perete,o am distribuita in toata casa (vreo 6-7 prize TV),cablu bun de la UPC gros cu legaturi facute nu cacaturi ce au ei,in loc sa faca o verificare imi dau raspunsul asta,mi-a schimbat un distribuitor sa vada daca modifica cu ceva si ce crezi,aa uite asta e la fel de bun ,pe urma i-am dat afara si a venit o alta echipa intr-o zi cand era taicamiu acasa,stau la oras P.S stiti cumva daca un amplificator TV modifica in bine semnalul,am mai multe TV-uri si banuiesc ca deasta uneori unu din ele nu-mi merge bine (cel la care n-am decodor,TV e nou si de marca nu e ca sa zici ca e dela vechi) Si am si ledul Los aprins de ceva timp,dar merge si nu prea i-am dat importanta,eu sunt mai mult plecat si nu prea bag de seama defectele astea Quote
BogdanNBV Posted February 21, 2015 Author Report Posted February 21, 2015 (edited) AHAHAHAHAHA cand au venit sa-mi puna abonamentul de 1gbps singurul lucru care l-au facut a fost sa lege si celelalte 4 fire. Aparent ei desizolasera cablul inainte sa intre in apartament si au taiat 4 fire din 8, asta era limitarea. De stiam le prindeam eu la loc si nu ma mai complicam cu nu stiu cate saptamani de asteptare pana sa vina expertii, si nici pretul nu crestea Oricum mi se pare idioata ideea asta noua a lor sa traga fibra optica in apartament, in pula calului, mai ai un catel, o pisica, mai roade cablul, mai pui din greseala un birou peste el, cel mai bine ar fi fost sa monteze intr-o cutie de tabla cu cheie toate aparatele pentru fiecare apartament de pe etaj si gata. @Aripipevant ) Eh, mai ai putina rabdare, se tampesc ei in timp, la inceput erau in regula, dar in ultima vreme numai idiotenii fac Edited February 21, 2015 by BogdanNBV Quote
Aripipevant Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 AHAHAHAHAHA cand au venit sa-mi puna abonamentul de 1gbps singurul lucru care l-au facut a fost sa lege si celelalte 4 fire. Aparent ei desizolasera cablul inainte sa intre in apartament si au taiat 4 fire din 8, asta era limitarea. De stiam le prindeam eu la loc si nu ma mai complicam cu nu stiu cate saptamani de asteptare pana sa vina expertii, si nici pretul nu crestea Oricum mi se pare idioata ideea asta noua a lor sa traga fibra optica in apartament, in pula calului, mai ai un catel, o pisica, mai roade cablul, mai pui din greseala un birou peste el, cel mai bine ar fi fost sa monteze intr-o cutie de tabla cu cheie toate aparatele pentru fiecare apartament de pe etaj si gata.Nu stiu unde traiesti tu frate (in ce oras?), dar aici, in Oradea, asa e. Aici inca n-am intampinat si nici n-am auzit faze d-astea cu ei Quote
Guest Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 Nu stiu unde traiesti tu frate (in ce oras?), dar aici, in Oradea, asa e. Aici inca n-am intampinat si nici n-am auzit faze d-astea cu ei La tine nu exista RDS, sunt Tekelom in misiune sub acoperire ) Quote
ICEBREAKER101010 Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 (edited) Cunoscatori sunt dar cu siguranta nu tehnicienii care isi baga pula si cand ajung acasa o rup pe manele in loc sa citeasca in plm o carte care are legatura cu jobul lor, motiv din care cauza nu fac ei asta este pentru ca sunt platiti prost.Dar frate daca esti platit prost de ce plm nu faci nimic pentru tine?In fine.Nu lucrez la RDS ci pentru o alta firma de telecom.Si iti pot spune cu siguranta ca exista si oameni competenti dar aceia ce configureaza echipamentele din retea(MSTP,OSPF,BGP,MPLS).Cu siguranta nu tehnicienii.Ca sa nu mai zic ca in ziua de azi foarte multi angajati sunt pe functii unde nu au ce cauta.Dar ei sunt acolo numai pentru ca accepta salarii mici si nu mai conteaza ca nu au nici pic de experienta in domeniul respectiv.Sau mai sunt nepotisme si alte rahaturi de genul. Edited February 21, 2015 by Maximus Quote
BogdanNBV Posted February 21, 2015 Author Report Posted February 21, 2015 @bob4all Nunu, nu e modem, denumirea oficiala conform expertilor RDS este "aparat pentru casa" Cu televizorul nu am prea avut probleme, doar o data cand nu concepeau cum vine aia sa ai splitter si dintr-un cablu sa iasa mai multe cabluri.Nu stiu tu ce ai acasa, dar presupun ca ai un aparat negru(http://i.imgur.com/6AP7iUV.jpg) in care intra fibra si din el iese coaxialul pentru TV, internet-ul si telefon. Intrebarea mea este daca aparatul ce-l ai tu este ca si acesta si daca da, porturile alea LAN ce fac mai exact, prietena mea are un astfel de aparat, dar trebuie sa se conecteze cu PPPoE, nu am incercat sa bag cablul de net in alt port, e default, cum l-au pus expertii, ma gandesc ca l-or fi bagat intr-un port bridged la ea, sau ceva? Quote
caii Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 Ordinea culorilor e pusa pe net public, in caz ca te mai impiedici de cablu.Nu au nici o ordine a culorilor. Nici macar nu sunt tehnicienii lor, sunt subcontractati. Inainte cand faceau improvizatii cu telefon+internet pe acelasi cablu mai respectau culorile. Acum nu mai au nici macar scule pentru sertizat. Le-am donat eu un punch tool o data cand i-am vazut ca se chinuiau cu un cutter. Au preferat cutterul cu care erau obisnuiti. Au lasat scara pe stalp si le-au furat-o boschetarii.Legat de echipamente, intradevar se foloseste ce este mai ieftin chiar si pe sectorul business. Au renuntat la switchurile cu management si au implementat PPPoE ca solutie la blocuri. Macar la case folosesc acele GPON-uri Huawei care isi fac treaba.Eu am mai multe abonamente de la ei, de fiecare data cand am avut probleme la un abonament au stricat altul. Acum mi-e frica sa sun la suport in caz ca este vreo problema tehnica(ceea ce se intampla rar) sa nu imi strice internetul din alta locatie. Astept sa se rezolve de la sine.Sunt multumit de RDS pentru ca viteza este ok la un pret mic cu toate ca suportul lasa de dorit. Quote
.Breacker Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 Am dou? abonamente la RDS, unu de 200Mbps ?i unul de 500Mbps( dou? familii). Internet-ul merge doar pe un cont de la ei, pl?tesc în fiecare lun? câte un cont. L-am pl?tit pe cel de 200 ?i când am ajuns acas? nu se conecta nici Router-ele nici calculatoarele pe direct. ?tiind de la ce e problema, am sunat la ei ?i le-am zis datele de la cont s?-mi efectueze o reconectare. Iar ei îmi zic: "Nu de?ineti aparatura noastr? pentru suport" . Am sunat a doua oar? la ei ?i mi-a r?spund o pizd? de 25 de ani, i-am zis s?-mi efectueze o reconectare iar în 3 minute mi-a pornit internet. Ciudat. Fetele sunt mai inteligente ca b?ie?ii. Quote