Din ce am vazut in https://github.com/rvrsh3ll/SharpFruit/blob/master/SharpFruit/app.config e doar de forma. Nu are ceva relevant configurat acolo.
Cobalt Strike este conceput plecand de la premisa unei echipe de atacatori ce lucreaza impreuna. Este impartit intr-un server si un client.
Serverul, sub forma binarului teamserver, este managerul systemelor infectate, si gazda functionalitatii social engineering. De asemenea tine si datele colectate de pe victime.
Clientul, sub forma unei arhive java cobaltstrike.jar, este generatorul de noi payload-uri Beacon, interfata prin care interactionezi cu beacon-urile conectate la serverul (sau serverele) la care este conectat, etc.
Beacon este payload-ul, asemanator cu meterpreter din metasploit. Modul in care va rula, depinde de modul de infectie. Dar in ziua de azi, probabil va fi un binar, sunt mai rare exploit-urile ce permit executarea arbitrara de cod. Mult mai simplu este sa pacalesti un utilizator sa iti ruleze "fericirea".
Marele avantaj al acestei arhitecturi reiese din abilitatea de a avea mai multe servere, in functie de nevoi si de nivelul de invizibilitate necesar. Pentru mai multe informatii iti recomand https://github.com/bluscreenofjeff/Red-Team-Infrastructure-Wiki/blob/master/README.md ca punct de plecare.
Referinte:
Manualul Cobalt Strike
Pagina de help a Beacon
Anuntul de pe blog, a functiei execute-assembly
https://github.com/bluscreenofjeff/Red-Team-Infrastructure-Wiki